Who is watching me... :)

środa, 30 listopada 2011

robi się i nie obija, bynajmniej... ;)

Trza parę słów skrobnąć... ;)
Tak długo na blogu chyba jeszcze nie milczałam? Cisza u mnie nie wynika broń Boże, z błogiego leniuchowania czy "nicnierobienia", powiem że na brak zajęć "robótko-podobnych" nie narzekam!;)
Wiadoma sprawa, okres przedświąteczny skutkuje przygotowaniem prezentów, wymianek itp. projektów.
U mnie również:
z Anią  zrobiłyśmy sobie na "Świętego Mikołaja"prezenty. :) Ja dla Ani miałam przygotować frywolitki. Zatem wysupłałam- zestaw : "baza pod kolczyki pt. zrób to sam", oraz conieco w świątecznym klimacie, na karnawał też coś się znalazło... ;) Teraz z niecierpliwością oczekuję swojej niespodzianki, rąbek tajemnicy odkryty i wiem, że to będzie coś ekstra!!! :D
Kolejne dwa "biżuty", to "bliźnaki lekko zmodyfikowane":
- zaręczynowa kolia z awenturynami, w kolorystyce zielono- brązowej wykończona eco skórą tym razem. 
- różowe kolczyki w stylu moich "Ramya", na loterię charytatywną organizowaną przez p. Dorotę Wróblewską na rzecz chorej Justyny. 
Ostatni komplecik poleciał na "wymiankę w stylu folk". Myślę że mogę pokazać już? ;)
Pozdrawiam Wszystkich Zaglądających w ten andrzejkowy dzień.:))) Bawcie się dobrze, kto może ?!;)



29 komentarzy:

  1. Ach jakie śliczności, ale one same chyba się nie zrobiły- tylko Twoje zdolne łapki :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudowności!!! Bombki zwaliły mnie z nóg :-)))) Śnieżynki cudo, naszyjnik jeszcze piękniejszy ... już sama nie wiem na co patrzeć i co mi się bardziej podoba :-))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności zrobiłaś, podziwiam talent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na każdym zdjęciu cudo! Przepiękne są Twoje dzieła!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale się napracowałaś !!! Bombki pięknie ubrane i do świąt gotowe, a kolczyki...brak mi słów uznania...przecudnej wszak urody !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękności, a te ostatnie kolczyki boskie... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooooo...jakie śliczności..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Preciosísimos trabajos!!! Mis felicitaciones, me encantan!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. frywolitki przepiękne, wisior CUDOWNY,kolczyki bajeczne... pięknie po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Same śliczności, same cudności, tym bardziej podziwiam, bo sama tego nie potrafię zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  11. Same piekne prace...Gratuluje talentu

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciągle się powtarzam, ale co zrobić jak inaczej nie potrafię ;-)
    Kochana sutaszkami niezmiennie się zachwycham !!!
    Frywolitkowe bombki pięknie się prezentują !!!
    Buziaki Aga

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu masz złote łapki i anielska cierpliwość do takich pięknych prac

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne są te Twoje frywolitkowe bombki, zazdroszczę Ci umiejętności:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne bombki, po prostu fantastyczne, pięknie ubrane... Pozdrawiam;)
    http://ewuva.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko jest takie śliczne!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. A juz myslalam ze jakis porywacz Cie odwiedzil i uprowadzil zebys dla jego calej, ogromnej rodziny robila prezenty swiateczne...tak dlugo Cie nie bylo...ufff...ale mi ulzylo :)
    Oczywiscie jak zawsze zazdroszcze takich zdolnych lapek i tej anielskiej cierpliwosci;) pozdrawiam cala w kwiatkach ze znowu jestes ! Pa,pa

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Sutaszu to dla mnie dalej marzenie , a ubranka na bombki po prostu boskie . Miałam spróbować i coś mi nie wychodzi ...

    OdpowiedzUsuń
  20. wszystko zachwycające, miałabym kłopot z wybraniem tego naj, naj...Twój sutasz to mistrzostwo swiata :) ELegancki, bogaty, przemyślany do ostatniego ,,sznurka,, ,'Bombki w frywolitkach sliczne, wszystko takie doskonałe :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cuda,cuda!!!!!!Sutaszowa kolia po prostu powaliła mnie na kolana!Oba!!!Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. takie piękności, że nie mogę się napatrzeć ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Bombki - urocze!
    Gwiazdeczki na choinkę - cudne!
    A kolczyki w rożowościach to istne dzieło sztuki!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie cuda wstawiłaś !!!
    wszystko piękne bez wyjątku:)

    OdpowiedzUsuń
  25. cudne wszystko :), do konca moich dni tyle nie zrobię, podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniu raz jeszcze wręcz wykrzyczę - zrobiłaś mi cuda, obdarowałaś niczym królową!!!! Dziękuję:-)))))))))))))))))))))))))))))
    Zaręczynowy naszyjnik wspaniały - dziewczyna nie ma wyjścia jak tylko przyjąć oświadczyny kawalera.
    Kolce - boskie, w klimacie total etno:-)))

    OdpowiedzUsuń
  27. robisz fantastyczną biżuterię - jestem zachwycona również bardzo ciekawym blogiem :)
    pozdrawiam i zapraszam również na
    www.antek-artystycznie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Majtochy górą :)) A Twoja biżu powala na kolana... :)

    OdpowiedzUsuń