Who is watching me... :)

poniedziałek, 31 października 2011

post minimalistyczy

Kolczyki takie oto : haft sutasz +  koronka fywolitkowa, kolory jak dla mnie samej =  mrrr!!!! I mam mało dobrych zdjęć... ehhh.... Nici do frywolitek samodzielnie farbowane , subtelny melanż "bakłażanowy"... Mam wrażenie, że projekt nabiera charakteru poprzez indywidualnie dobraną kolorystykę, technikę i coś nieuchwytnego jeszcze, przynajmniej się staram...
ps. serdecznie dziękuję za  komentarze pod poprzednim wpisem  tj.postem  pt. :  "i jeszcze" . :)
Ps. Kurcze, zdjęcia "sutaszu wielofunkcyjnego" cieszą się: " wielkim wzięciem na kopiowanie", aż się statystykom sama dziwię  że hej!!! ;)


Buźźź kaaaa !:)))  
"Zaduszek" życzę wspominkowych bardzo i "Wszystkich Świętych"zadumanych należycie...

46 komentarzy:

  1. Piękne jak zwykle.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne połączenie kolorów :) Mnie bardzo się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne! Moje kolorki! Mrrauu! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Są niesamowite ;)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejciu jakie cudowności stworzyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, zachwycające!!! Kolorystyka i połączenie z frywolitką- nieziemskie!!!

    Inne prace też są cudne- małe, wielkie dzieła sztuki!!
    Pozdrawiam:)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę piękne ... znakomite połączenie sutaszu i frywolitki :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne!! jesteś mistrzynią barw...a to polączenie z frywolitka wyjątkowo udane! i jeszcze piszesz, ze sama farbowałaś!!! człowiek wpada w kompleksy przy Tobie... no ale cóż, zawsze trzeba miec jakiś ideał przed oczami... a kopiowaniu sie nie dziwę, choć osobiscie nie popieram!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne! Te kolory...Po prostu bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. CUDOWNE!!!!!!
    Kolory dostojne,eleganckie.Mistrzostwo świata

    OdpowiedzUsuń
  11. niesssssamowite! przepiekne!!!! cudowne!!!!! Brak okreslenia...

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękne są, dałabym się za takie pokroić

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo bardzo ładne!
    A jak przeczytałam, że samodzielnie farbowane nici, to mi szczęka opadła!
    Było słychać? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne. Kolory są fantastyczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. prześliczne! i kolorystyka, i projekt i wykonanie! mrrr... superrrrrr... :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczne i ten kolor, cudne!!!;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne połączenie kolorków,cudne kolczyki:)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  18. To "jeszcze" to na pewno ogromne serce! Dlatego absolutnie wszystko, co wychodzi spod Twojej zaczarowanej igły jest takie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Anusia, są rewelacyjne - kolory i połączenie. I ogólnie całość bije na głowę!!!!!
    Fotki fajnie wyszły - dobre światło!!!
    Buziole:-))
    Ania - Hannah Studio
    p.s ja "anonimowo", bo z doskoku piszę;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne!!!!!! A kolory bajka!!!!!!!!!! Cudne

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne połączenie dwóch pięknych technik, sutaszu i frywolitki :)Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bellísimos, me encanta el modelo y los colores, felicidades.

    OdpowiedzUsuń
  23. rewelacja! przepiekne połaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Frywolitka tu rządzi, a najbardziej jej kolory. No i oczywiście wszystko razem...pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  25. sliczne,a te kolory...ach

    OdpowiedzUsuń
  26. Rewelacyjne zestawienie kolorów:) Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  27. Never think on this way to make ornaments with the help of fabric. Less weight and beautiful color work you did on it. Details are so good.

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialne- i ta ręcznie barwiona frywolitkowa koronka-pokaźne, nieprzesadzone, moim zdaniem renesansowe kolczyki
    ps. Nawet nie wiesz jak się cieszę z Twojego udziału w wymiance:) myślę, że nikt nie będzie miał za złe czekanie na pracę od Ciebie :)w końcu każdy drobiazg który stworzysz jest wyjąpkowy:
    ps2. Potrzebuję Twoich danych adresowych do wysłki dla Twojej pary wymiankowej prześlij je proszę na adres annarozalka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ależ piękności u ciebie! Wszystko jest niesamowite, z wrażenia buzia nie chce mi się zamknąć :)) Buziaki ślę i pozdrowienia :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Están muy lindos esos pendientes y muy actuales.

    saludos
    http://lulurulitos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Co tak cicho Aniu siedzisz? Pewnie przędziesz te swoje niteczki i wkrótce znowu powalisz świat na kolana?

    OdpowiedzUsuń
  32. witam, oglądam, oglądam i zastanawiam się co jest pod spodem kolczyków wykonanych tą metodą, czy są podklejone czymś?

    OdpowiedzUsuń
  33. Tak, tego typu biżuteria jest podklejana lub podszywana różnymi materiałami tj. filcem, skórą, eco skórą itp. Moje na rewersie mają zazwyczaj naturalną skórę.

    OdpowiedzUsuń
  34. Kolory piękne, a wykonanie jak zwykle perfekcyjne!

    OdpowiedzUsuń
  35. Anya, nie zabij mnie! :)))) Ja też kopiuję i zbieram.... tworzę sobie takie różne galerie na dysku i oglądam do upojenia, jak nie mam dostępu do netu. A jak już się naoglądam, to potem mam piękne, kolorowe sny :) Nie używam tych zdjęć do popełnienia plagiatu, raczej zgaduję, jak to jest zrobione, jak działa? A działa na moją wyobraźnię! Twoje prace są śliczne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne, piękne...zapierają dech w piersiach. Aż wzrasta we mnie chęc uczenia się - ja też chcę takie cudenka robic. Cieszą oko i serce :) Powiesiłam sobie parę zdjęc takich prac na tablicy nad biurkiem dla inspiracji. Nie moge sie doczekac az przyjdzie do mnie przesylka z materiałami i zacznę kombinowac :) Pozdrawiam serdecznie !! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne, moja ulubiona kolorystyka :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń