Who is watching me... :)

sobota, 1 października 2011

oto wyniki :)))

Niniejszym ogłaszam, że losowanie "Frida Candy" się dokonało.Nie bez przeszkód,ponieważ "Maszyna losująca" nie miała ochoty:
a) losów ciągnąć ("to już ostatni raz" i "nie duzzo")
b) fotografowanie zabronione!;)
Poza tym mój osobisty "Nikon" zbuntował się dokumentnie i za nic "na automacie" nie strzelał fotek a jedynie focha strzelić postanowił... ;)
Po wielu zabiegach,m.in. higienicznych - postanowił łaskawie że fotki będą jednak! ;)
I są oto:
Wygrana nr1- "wisior Frida" leci do :
Wygrana nr2 - "obważanek  zabójczo-kolorowy" staje się własnością:
Wygrana nr 3 - "broch romantic wery"dotrze do:

Wygrana nr 4 - "Frida" kolczyki dla:
Dziękuję pięknie za liczny udział w zabawie!:) Wszystkie głosy zostały skrupulatnie przeze mnie wydrukowane, zweryfikowane, i przygotowane do losowania.Cukierasy zostały "przydzielone" według kolejności wyciągania losów przez Kubusia. Tym samym zrezygnowałam z wyróżniania kogokolwiek, myślę że mnie zrozumiecie, tak jest chyba sprawiedliwiej... ;)
Raz jeszcze dziękuję ślicznie - do miłego następnego!:)))
Ps. troszkę prywaty na koniec: bardzo proszę o pozytywne myśli skierowane pod adresem Kubusia, ponieważ w poniedziałek czeka go mały, aczkolwiek pod narkozą zabieg... martwię się, kurcze...bo zawsze istnieje ryzyko...
Osoby wylosowane proszę o kontakt email!:) 

36 komentarzy:

  1. Gratuluję dziewczyny!

    Kubusiowi wysyłam moc pozytywnych motylków myślowych;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję oj piękne te cukierasy... może innym razem... Kubusiowi dużo serca ślę

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję szczęśliwcom, a myśli dobre dla Kubusia już lecą

    OdpowiedzUsuń
  4. Woooow! Aż nie mogę uwierzyć. Dziękuję :):)
    Pozytywne myśli dla Kubusia już powinny dotrzeć - wszak szybsze są od światła nawet :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawo dziewczyny ogromnie się cieszę z waszego szczęścia;))) pozdrawiam was wszystkie i oczywiście organizatorkę tego cudnego candy;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przełknęłam gorzką pigułkę porażki ;)
    Gratuluję wygrywającym

    Za Kubusia trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję! jeju jakie szczęściary... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kubusiowi mocno kibicuję!!!
    Szczęściarom gratuluję - trochę mniej :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również kibicuję Kubusiowi i gratuluję wygranym osobom.

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam mocno kciuki za Kubusia:)
    Gratuluję wygranym i zazdroszczę wspaniałych czekoladek:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję.
    Zapraszam na rocznicowe Candy do mnie.
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/2011/09/okoorocznicowe-candy-u-magdy.html
    Pozdrawiam. m.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wygranej, może nastepnym razem mi sie uda

    OdpowiedzUsuń
  13. a taką miałam nadzieję że wygram coś...:(
    Gratuluję osobom które wygrały.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziewczynom gratuluję, a za Was trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  15. gratulacje dla dziewczyn, Kubuś trzymaj sie, jesteśmy z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczęściarrry!!! Gratuluję Dziewczynom serdecznie, a Tobie Anyu dziękuję za zabawę:) No i zazdroszczę, że OJJJ!...
    Pozytywne myśli w stronę Kubusia posyłam intensywnie, a i Tobie myśli spokojne na "tę okoliczność" ślę. Pozdrawiam serdecznie,a.em.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Za Kubusia trzymam kciuki, za zabawę dziękuje i gratuluje zwycięzcom!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wylosowanym, przepiękną biżuterie otrzymają;-0

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za zabawę i gratuluję szczęściarom:)
    Pozdrawiam i trzymam kciuki za Kubusia!

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje, ale dziewczyny mialy farta :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wierzę :D Musiałam trzy razy przeczytać, czy to na pewno ja. Co za szczęśliwy, niedzielny poranek :D Aż się wzruszyłam, taki piękny wisior dla mnie :) Dziękuję po stokroć!
    A dla Kubusia przesyłam moc pozytywnych myśli :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Za Kubusia trzymam kciuki.

    Gratuluję szczęśliwym dziewczynom, szczególnie Bosejstópce :D, zazdraszczam Wam tych kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję za wspólną zabawę z lekka ocieram łzę, że nie ja jestem szczęśliwą zdobywczynią Twoich cudeniek ...
    Buziaki posyłam Aga

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję i za zabawę dziękuję :-)
    W stronę Kubusia i Twoją wysyłam pozytywną energię i trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  26. szkoda że nie wygrałam, ale i tak gratuluję serdecznie zwycięskiej drużynie:)))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Anusia gratuluję szczęśliwcom:-))) Tylko czemu to nie ja hihi;-((

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie wierzę! Normalnie nie wierzę! Pierwszy raz udało mi się wygrać candy!
    Jestem zachwycona i muszę się oswoić z tą radosną myślą ;-)
    A! Muszę powiedzieć, że "broch romantic wery" trafiła do "wery romantic gerl" ;-)

    Kubusiowi życzę zdrówka a Tobie spokoju!

    ainuin1@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Same pozytywne myśli w stronę Kubusia lecą z mojej strony!!!! Dużo zdrówka!

    I dziękuję za pierwszą w życiu wygraną :-))) I to jaką!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja również gratuluję wygranym :) A Tobie dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  31. I ja się dołączam do gratulacji :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję wylosowanym. Dziękuję za fajną zabawę. Pozdrawiam Kubusia:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziękuję za zabawę, dużo zdrówka dla Kubusia!

    OdpowiedzUsuń