Who is watching me... :)

wtorek, 4 października 2011

groch z kapuchą... ;)

Na wstępie pragnę  podziękować za pozytywne myśli dla Jakuba!:) Dziś przywieźliśmy go z Polanicy, jest OK. Jednak nie obyło się bez problemów "po drodze". Zabieg "banalny" okazał się być taki nie do końca, i powiem tylko że, dobrze że znalazł się w tym szpitalu a nie innym...
Poza tym, mam już na poczcie adresy wszystkich czterech Babeczek, które wylosowały drobiazgi ode mnie. :) Koperty mi "wyszły", a dziś nie zdążyłam do sklepu, jutro kupię i wysyłam w "tri miga"!:)
I tradycyjnie - kilka sutaszowych projektów:
1. kolczyki z lapisem, na FB. na bieżąco komentowałam ;) ich powstawanie... ;) Nie chcę się powtarzać, ale myślałam że ich nie skończę szybko lub wcale. Pewnie tak by się stało gdyby nie interwencja św. Antoniego, który mnie nigdy nie zawodzi, aż się sama dziwię, że taką "sierotę" z różnistymi przypadkami życiowymi ma wiąż w opiece! ;)
 2. bryłka rubinu ("raw stone colletion") w sutaszowej oprawie - tym razem pierścionek.
 3. energetyczne sutaszowe kolczyki na koniec.
 I jeszcze chwalę się!!! Zobaczcie co na "Giełdzie Staroci" wypatrzyłam - maciupeńkie puzdereczka - niemożliwie piękne!!! Nic, tylko diamenty w nich trzymać!;)
Kupiłam 5 od ręki!:)
 Serdeczności!:* Wszystkiego dobrego!:)))
Ps. a tak w ogóle to jest przekłamanie w tytule posta... Nie żaden "groch z kapustą"a suszone "pomidorosy" aktualnie w kuchni... ;)

19 komentarzy:

  1. Cudowności!!!! Twoje wyroby zachwycają,ale można powiedzieć, że się do tego zachwytu przyzwyczaiłam. Sama tak poziom wywindowałaś, że takie piękności w tym miejscu mnie nie dziwią, ba nawet ich oczekuję. Natomiast puzderko śliczne powiem, że nawet diamentów do niego nie trzeba :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję,aż się czerwienię!:)))
    Co do puzderek, to już "wniosłam poprawkę" - hurtem kupowałam czyli... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolczyki świetne, obie pary. A pudełeczka rewelacyjne... też bym wszystkie brała:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ESPECTACULARES!!
    me encantaron
    cariños
    c@
    ♥♥ * * ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna kolorystyka tych kolczyków, wykonanie nie podlega żadnej dyskusji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Co do sutaszów to niezmiennie zachwycają... ale te pudełeczka są piękne, też bym wzięła

    OdpowiedzUsuń
  7. U Ciebie jak zwykle wszystko piękne i równiusie... Nawet jakby człowiek chciał się czegoś przyczepić to się nie da i już... Cacuszka normalnie :)
    Pierścionek rewelacyjny... Lubię takie oryginalne cosie na paluchu mieć:)
    A puzdereczek zazdroszczę... Zwłaszcza tego z różą... Sama chętnie bym takie przygarnęła...

    Buziolce :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach sutaszu cudne i jeszcze raz cudne , ..Puzdereczko takie malutkie a jak cieszy ././/.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piszesz "nic, tylko diamenty w nich trzymać". Są tak cudne, że można w nich trzymać..."nic":))
    Mi św.Antoni też pomaga. Im dłużej "rękodzielę", tym ma więcej roboty ze mną. Po prostu częściej coś się zapodziewa. No a sutasze, tradycyjnie u Ciebie , Aniu, OBŁĘDNE!

    OdpowiedzUsuń
  10. Groch z kapustą ...okraszony suszonymi pomidorami ;)
    Nooo pięknie i smakowicie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Anyu, dawno mnie tu nie było, natłok pracy itp... przejrzałam ostatnie Twoje prace, są cudne, energetyczne kolce super kolorki, piescionek pierwsza klasa, Frida cudne, "Nowe kolorowe" też piękne, a te frywolitkowo sutaszowo pawie... achhhh brak mi słów

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zawsze u Ciebie jest pięknie. Uwielbiam tu zaglądać, bo zawsze można znaleźć coś niepowtarzalnego, inspirującego... A puzdereczka miodzio, też bym im się nie oparła.

    OdpowiedzUsuń
  13. Prace jak zwykle zachwycające:) Sprawiasz ,że kwestie upodobań kolorystycznych muszę wciąż weryfikować- bardzo podobają mi się te pierwsze kolczyki!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne cacuszka zrobiłaś i zakupiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny pierścionek z rubinem - naturalne kamienie, czyli to co lubię najbardziej ;)
    Gratuluję "starociowych" zdobyczy, urocze!

    OdpowiedzUsuń
  16. pUZDERECZKA PEŁEN ROMANTYZM, ALE PIERŚCIEŃ CUDNY!

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierścionek jest piękny!
    A energetyczne kolczyki idealne na jesienne dni :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Puzderka cacuszka. Sama mam tylko jedno - w torebce noszę, na tabletki dla zapominalskiej...
    Sutasz jak zawsze perfekcja!

    OdpowiedzUsuń