Who is watching me... :)

piątek, 2 września 2011

na słodko... :)

Żeby nie było, że sutaszem oddycham jeno... ;)
Żeby nie było, że się obijam a "Telimena" kurzem zarasta... ;)
Żeby nie było, że żal mi pokroić tildowe szmatki... ;)
W ramach prezentu od Ojca Chrzestnego (którym w następną niedzielę będzie mój osobisty zięć) , dla maleńkiej Dominiki - coś handmade'owego wykombinowałam. 
Metryczka z księżniczką oraz literki wg pomysłu Silanny
Miła odskocznia, kocham ręcznie robione dodatki do dziecięcych pokoików. Mam nadzieję że przyjaciele mojej córki będą zadowoleni a dobre fluidy pozostaną przy Maleńkiej! :)))  
Ps. wybaczcie beznadziejną aranżację, ale nie mam "na stanie"  fajnego dziecięcego wnętrza...(już!) ;)  

 

28 komentarzy:

  1. Przepięknie:) Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo promyków słoneczka;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodziaki stworzyłaś. Literki i metryczka przepiękne. Chrzestny się spisze na piątke;)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. przesłodkie są te literki i pewno fantastycznie wyglądają w dziecięcym pokoju ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te literki i haft przesłodkie!
    pozdrowienia ślę,

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu cos pieknego!!!!!!!!!!!!!! Literki mnie powalily!!! Cos mi zaczyna sie kotlowac...Dzieki Kochana za inspiracje!!!!
    Buziaki weekendowe sle!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przy tak dlugim imieniu mialas miejsce do popisu, bylo co prawda wiecej pracy ale i efekt tez odpowiednio duzy i dluuuuugi :) Wyszlo superowo, zreszta i metryczka fenomenalna, takie prezenciki to sa juz na cale zycie, a przynajmniej na pol, dopoki je pozniej nastepna generacja za swoje nie przygarnie, pozdrawiam zlata raczke :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurcze, ale ładne, ile pracy i staranności w to włożyłaś, gratuluje.

    OdpowiedzUsuń
  8. jej, też takie chcę, tylko jak tu imię wydłużyć.............

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem tylko, że się załamałam nieco, jak się dowiedziałam jak Dziecię ma na imię... ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zazwyczaj tylko obserwuję ale tym razem nie mogę się powstrzymać i dodaję komentarz...
    Jakie to wszystko słodkie,takie cudne pastelowe.
    Uwielbiam takie śliczności.
    dużo pracy ale efekt powalający.
    Gratuluję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Metryczka xxx i literki przecudne ./././

    OdpowiedzUsuń
  12. Sa cudowne i przesłodkie! Sama chciałabym takie :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki śliczny prezent robiony z serduszkiem!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny zestaw, aż buzia sama się uśmiecha :) Z takimi dodatkami pokoik będzie miał cudowny klimat. Pozdrawiam Aniu :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczne te literki i widac serce jakie włożyłaś w ich wykonanie :) SUPER !!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Anusia jesteś fantastyczna we wszystkim, co tworzysz, bardzo wszechstronna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ cudne słodziaki :))) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. prześliczne te literki, prezent niebanalny i jestem przekonana, że obdarowani będą zachwyceni

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej Aniu,
    jaka u ciebie zmiana klimatu :)
    Metryczka prześliczna i literki cudne
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne to! O ogromie włożonego trudu nie wspomnę. Wyrazy podziwu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Super literki... Chciałam podobne uszyć dla mojego synka, ale jakoś nie mogę się za nie zabrać...

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystko urzekające - literki z takich delikatnych tkaninek a i metryczka prześliczna dl małej Królewny :) Pozdrawiam wciąż jeszcze w letnich klimatach, czyli gorąco :)

    OdpowiedzUsuń