Who is watching me... :)

środa, 31 sierpnia 2011

wrzosowisko

Oto kolczyki wykonane w ramach poszukiwań dotyczących miksowania  technik. W tym projekcie wykorzystałam: makramę, koronkę szytą, frywolitkę i haft sutasz. Do tej pory jakoś frywolitka mi do sutaszu pasowała ale, jak ja to mówię : "niezazbytnio". ;) We "wrzosowisku" zastosowałam nici samodzielnie farbowane, w związku z czym mam melanż kolorystyczny fajnie grający z sutaszem. Wyszły takie bardzo koronkowe, jak do sukni z minionej epoki, a przy tym leciutkie. Proszę o Wasze opinie, jak się Wam podoba sutasz w ażurach? :)
Buziak!:* 

33 komentarze:

  1. Kolczyki są piękne, do tego mistrzowsko wykonane, a za pomysłowość i "poszukiwania" należą Ci się dodatkowe punkty. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne!!! Piękne!!! I bardzo oryginalne!!!
    Gratuluję tak wielu umiejętności i, co za tym idzie, efektu :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Są niesamowite. Aż mnie zatkało, cuda!

    OdpowiedzUsuń
  4. Doskonałe połączenie! Brawo za HDT :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne! Super połączenie, nie wiem tylko co to jest koronka szyta, pierwszy raz słyszę, a chętnie poszerzę swoją wiedzę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. jm - środek makramowego kółeczka - to koronka szyta. :)
    Dziękuję Wam za miłe słowa!:) Na początku bardzo sceptycznie podchodziłam do tego projektu, ale jakoś poszło... ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. W zasadzie wszystko jest śliczne, może osobiście zamieniłabym te fioletowe wałeczki na koraliki, ale to takie tylko moje wymądrzanie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. kolczyki są naprawdę śliczne!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Koronka frywolitkowa świetnie współgra z sutaszem. A w tym modelu to połączenie jest wyjątkowo udane. Gratuluję kreatywności:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu dla mnie rewelacja, wiesz że także lubię mieszanie różnych technik:)Efekt Twojego eksperymentu zachwycił mnie, bardzo, bardzo!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochanieńka dla mnie rewelacja !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  12. Że tak głupio powiem: mniód uszami płynie ;P REWELACJA - jesteś nie do pobicia. Takie zestawienie nie ma sobie równych. BRAWO ANIU!
    Ukłony do ziemi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiedziałam, że coś się święci, bo była u Ciebie taka cisza blogowa. Teraz widać nad czym pracowałaś. Rewelacja!Piękne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Matko ty moja, prezentują się olśniewajaco, i te kolory:-))))).

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne połączenie z frywolitką. Bardzo oryginalna tonacja.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kilka technik daje fajny efekt, bardzo lubię takie eksperymenty. Kolczyki bardzo oryginalne.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne! A najśmieszniejsze, że nie od razu zauważyłam, że tu tyle technik na raz się pojawiło! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne i takie morskie :)))) Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo piękne te prace podobają mi się uwielbiam technikę sutaszową ocena na6

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu Kochana witaj!!!!!
    Wrocilam i nadrabiam zaleglosci blogowe:-)))
    Kolczyki w polaczeniu z frywolitka sa...brak mi slow. Piekne - to za malo. Jestes Mistrzem:-)))!!!!!!!
    Pozdrawiam bardzo, bardzo bardzo cieplutko Kochana!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. cudne są, jak dla mnie wszystko do siebie pasuje,idealnie zgrane.

    OdpowiedzUsuń