Who is watching me... :)

piątek, 5 sierpnia 2011

a tak naprawdę... ;)

... lubuję się w mrocznych klimatach... ;)
I takie oto sutasze robiłabym nonstop, gdyby miały być dla mnie. :)
Jak siebie znam, wszystko szaro-czarno- bure z fioletem ewentualnie by mi wychodziło, cóż : "natura wiedźmowata' ! ;) 
Ale sutache i tak kocham, i wdzięczna "mu" jestem jak nie wiem co za to, że na kolor otwiera mnie i czasami coś szlonego w barwie popełniam! :)
Ps. Z ostatniej chwili : 
1. wisior z fluorytem
2.broszka (z możliwością wykorzystania jako medalion)
3. praca wre!.... niby...  ;) 
Wiedźmowate sutasze, czyli! ;) 
Pozdrówka!:) 








przepraszam za dziury między fotkami - bloger mnie dziś nie lubi wcale... 

30 komentarzy:

  1. Mrocznie u ciebie... i bosko! Wiele osób nie lubi sutaszy, bo za pstrokate, więc ta kolorystyka powinna znaleźć swoich amatorów. Urzekła mnie "fruwającą" brosza i naszyjnik w trakcie... :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. niesamowite! prosze, rób tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie kolory wlaśnie mi odpowiadają. Są mroczne i tajemnicze ! PIĘKNE !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne :) kurczę a ja tak nie umiem :/ Pozdrawiam i zachwycam się dalej

    OdpowiedzUsuń
  5. niesamowite i piękne- wcale nie wiedźmowate:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Broszka świetna jest :) A "wiedźma" to "ta, która ma wiedzę" - więc wcale nie tak źle ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mroczne ale klasyczne, mi się strasznie podobają, podziwiam Twoje umiejętności.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę się napatrzeć na te naszyjniki, a ten z motylkiem to chyba będzie mi się śnił po nocach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, jakie ładne! Napatrzyć sie nie mogę!

    OdpowiedzUsuń
  10. ale piękne wiedźmowe.. mrrr.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. mrrr... śliczności!!! motyl mnie powalił, świetnie go wkomponowałaś :) taki delikatny motyw nadał pracy... hmmm... pazura(?)... no, genialnie z nim wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mroczne też trzeba robić. W Twoim wykonaniu super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie kolory sa zawsze eleganckie i pasuja prawie do wszystkiego, mnie sie bardzo podoba ale lubie tez biale i kremowe, zielenie i fiolety...Twoje sutasze sa rewelacyjne, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne! Szczególnie podoba mi się broszka :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne! I ja lubię mroczne, wiedźmowate klimaty!:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale cudne... Ta pierwsza rzeczywiście dla wiedźmy, takiej eleganckiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mrocznie czy nie, ale zawsze pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. moje, nie moje kolory, na pewno byłoby mi w nich do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. A kto powiedział, że sutasz musi być kolorowy;-)).Broszka urzekła mnie bardzo:-))

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudne, urocze, prześliczne!!!Wszystkie biżutki sutaszowe sa rewelacyjne.Widzę,że jeszcze długa droga przede mną aby dorównać Mistrzyni.
    Pozwoliłam sobie dodać blog do obserwowanych.W wolnek chwili zapraszam na www.decomargherita.blogspot.com
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. cuuuuudoooowneeeee:))))))) Broszka hicior:)))))) Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wonderful designs and blog.
    Greetings,
    -Eva Maria

    OdpowiedzUsuń
  23. Czuję, że ten naszyjnik to mnie rozłoży na łopatki.

    OdpowiedzUsuń
  24. Brosza jest cudna a naszyjnik zapowiada się bardzo okazale:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudne ! Uwielbiam ! Wyróżniłam Cię na moim blogu. Zapraszam po odbiór wyróżnienia :)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniu ale cuda zrobiłaś !!!!
    Kochana dobrze zarygluj drzwi, bo mogę w nocy się zakraść i obrabować Cię z tych wspaniałych skarbów ;-)
    Zapraszam na Candy do Galerii Kaprys.
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń