Who is watching me... :)

niedziela, 3 lipca 2011

last minute... i już mnie nie ma.. ;)

Jedną nogą już na wakacjach, ale jeszcze chwilę czekaliśmy aż młodsza  latorośl  obroni licencjat. Szczęśliwie już za nami egzaminy, obrony itp. można spokojnie ruszać i odpoczywać. :)
W tym czasie powstał nr 3 z kolekcji "surowy kammień". 
Agat cud urody , (na serio! - pięknie naturalnie wybarwiony brązami z maleńką łezką kryształu w środku), jakoś w pajęczaka mi się ułożył. ;) Zapięcie asymetryczne na sutaszowej fromie. Jak się Wam podoba?
A teraz chcę zapowiedzieć pewne działania powakacyjne :
otóż, po powrocie (tj. ok 22lipca) zorganizuję ponownie u siebie CANDY dla WAS!!!  
Zapowiedź już dziś ponieważ będzie tradycyjne Candy ,ale również
 chciałabym wyróżnić osoby które u mnie bywają i zostawiają swój ślad. :) Czyli będą dwa cuksy!!!
Chcę żeby to rozdawnictwo nieco przy Waszym aktywnym udziale się odbyło, dlatego od tej chwili  możecie się wypowiedzieć na temat:
" Biżutera sutaszowa od anya.es? Jeśli tak, to proszę napisz jaka Ci się marzy? Kolorystycznie, stylistycznie, forma, jaki  element biżuterii chcesz mieć : kolczyki, wisior, brocha, pierścionek, bransoleta?"
Wypowiedzi możecie zostawiać zarówno tu - na Facebooku lub na emailu - z tych jakie przybędą do mnie , wybiorę całkiem nieobiektywnie tę, która za serducho mnie chwyci najbardziej... :))) 
Drugie coś z sutaszu będzie tradycyjnym candy, które ogłoszę po powrocie. :)
Tymczasem wybywam - papa!!! Będę zaglądać do netu w miarę warunków... :))) 

17 komentarzy:

  1. O jejku, jaki cudowny wisior :) jestes niesamowita - ja jednak zazdroszcze Ci troche tych zlotych lapek :)ale tylko troszke, no moze troche wiecej niz troszke ale wiecej juz nie wypada ;)
    Mam akurat pierscionek z prawie ze czarnym krysztalem - bylaby dobrana para, prawda...?
    No pomarzyc sobie przeciez wolno, w koncu gdzie marzenia tam mysl, gdzie mysl tam czyn...pozdrawiam i nie wiem jak Ty wytrzymasz na tych wakacjach - chyba ze nie ma ryzyka zanudzenia sie bez robotek, bo zadbalas o inne aktywnosci ?! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle super pomysł.Mnie nurtuje myśl taka, czy te nibynóżki swobodnie dyndają, czy może trzymają fason?

    OdpowiedzUsuń
  3. norka - nibynóżki stoją, nie dyndają ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zaglądam często ale komentować nie mam czasu niemniej jednak ten robal jest tak boski, że nie mogłam się powstrzymać, chociaż powinnam co innego robić ;) a potem doczytałam jeszcze, że pytanie padło o candy, to już w ogóle szał :D robaczkowego wisiorka alebo broszkę poproszę, takiego zieloniastego jakiego :D bo ostatnio takie piękności była a nie w moich kolorach i się nie zapisałam, ja tak ładnie proszę o coś zielonego :D
    A w ogóle to chętnie też zobaczyłabym coś sutaszowo frywolnego, bo frywolitek ostatnio tu nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy! Klasyczne/nieklasyczne zapięcie sutaszowe stanowi taką przeciwwagę dla łapek kamienia...

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny wisior! Przyznaję, że nie zachwycam się sutaszem ale ten jest jednym z nielicznych, które mi się podobają. Naprawdę piękny. Oglądając takie prace to może polubię sutasz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Całokształt połączeń niezwykle wymowny!! Agat przepięknie "oprawiony"!
    Wracaj niebawem:-)))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że największym urokiem tego naszyjnika jest asymetria, jest przez to niepospolity i bardzo energetyczny, brak symetrii jeszcze bardziej podkreśla nieregularność żyłek w kamieniu, uwydatniając jego czar. Gratuluję, to piękna praca.

    OdpowiedzUsuń
  9. przecudnej urody wisior, zachwycający ponad miarę, gratulacje, miłego wypoczynku;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu cudeńka stworzyłaś !!!
    Pozdrawiam serdecznie Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba ten naszyjnik- śliczne kolory, ciekawy kształt. Zapraszam do zaglądnięcia do mnie:
    http://kasiulkowetwory.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie- ARTYSTKA26

    OdpowiedzUsuń
  12. Udanego urlopu życzę! Słońca przede wszystkim :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przecudny wisior Aniu!!!!!!!!
    Bardzo designerski, oryginalny, no piekny po prostu!
    Kochana sciskam i udanych wakacji zycze - ja wlasnie wrocilam:-)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny wisior. Tworzysz przepiękną i bardzo oryginalną biżuterię.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super staranny sutasz i niezwykle piękny agat - połączenie, które wywołuje u mnie prawdziwe dreszcze!!! Serdecznie pozdrawiam, a moje oczy czekają na więcej:)

    OdpowiedzUsuń