Who is watching me... :)

piątek, 24 czerwca 2011

przed urlopem :)

Jako się rzekło, przed urlopem zmajstrowałam oto to: 
- nr2. z kolekcji "surowy kamień w sutaszu"("raw stone collection"). Tym razem jest to plaster agatu zahaftowany troszkę koralikami. Taki "robali" lub "meduzi" -z pewnością to emanacja mojego stanu przedwakacyjnego.
- kolczyki - pary dwie. Kolorrr mnie opętał tym razem na maksa! ;) 
Ehh, już za chwilę na wypoczynek wybywam, więc "natenczas" zamieszkałam w kuchni, bo wyjazd rodzinny nad Adriatyk i ktoś został wytypowany do zapewnienia prowiantu owej. ;) Właściwie w kuchni "na codzień" pomieszkuję chętnie, a pichcę z wielką przyjemnością, więc nie cierpię z tego powodu wcale. Tak więc twórczo wciąż, można śmiało powiedzieć: smażę , piekę, zamrażam i fajnie!:)
W dodatku będzie w tym roku okazja pobyć wakacyjnie razem z naszymi dorosłymi córkami,bo już nie pamietam kiedy razem wypoczywaliśmy. 


Papa - bywajcie! :))) 

24 komentarze:

  1. Kolczyki bajecznie kolorowe to mój nr jeden!!!
    Udanego wypoczynku Aniu:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ten meduziasty naszyjnik!!!
    Miłego wypoczynku:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Co za cudeńka!!! Tyle magii i niesamowitego uroku:))
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana wszystko boskie !!!
    Nie potrafię powiedzieć co podoba mi się najbardziej ( o zgrozo )
    Życzę udanego urlopu !!!!!!!!!!!!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  5. Naszyjnik jest rewelacyjny, można dłuuuugo na niego patrzeć... a w kolcach faktycznie poszalałaś kolorami :-) Udanego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  6. naszyjnik mnie powalił!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aneczka dawno tu nie zaglądałam. Patrzę na fejsie co porabiasz. Śliczności powstały u ciebie. Życzę udanego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne i ciekawe prace. Mi bardzo podoba się naszyjnik- jest w moich kolorkach, oryginalny bardzo:)pozdrawiam serdecznie i zapraszam do odwiedzenia mojego bloga:
    http://kasiulkowetwory.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie- ARTYSTKA26

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu,
    zaglądnęłam do Ciebie i ciśnienie mi skoczyło :)
    Powiem krótko. Szalejesz. I to jak pięknie!
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj Anya, śliczne dzieła pokazujesz, kolczyki nr 1 są zachwycające, można rzec, że zakochałam się ... ach...
    Życzę Ci wspaniałego urlopu i serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. genialne... masz dziewczyno pomysly! Zardroszcze!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Udanego wypoczynku Aniu!
    A prace jak zawsze piękne i perfekcyjne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nowości bajeczne i kolorowe:-)). Życzę Ci udanego urlopu, wracja z głowa pełna pomysłów i twórz ku naszej uciesze:-)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Cuda! Cuda! Cuda!
    Cudownego urlopowania życzę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Prawdziwa artystka z Ciebie! Tworzysz przepiękną biżuterię! Pozdrawiam!

    Cyber Julka
    http://cyberjulka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne!
    Zapraszam na moje CANDY :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne, szczególnie te z pomarańczą- do zwiewnej letniej sukienki i sandałków :)

    OdpowiedzUsuń
  18. CUDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Preciosos pendientes, enhorabuena!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej:) Właściwie nie wiem jak tu trafiłam..., a nie chyba wiem - hasło sutasz w google...:p, ale bardzo spodobał mi się Twój blog i przeczytałam go od deski do deski - śmiejąc się, i nawet raz wzruszając. Będę tu stałym gościem na pewno :D Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja dopiero zaczelam przygode z sutaszem ale na twoje to napatrzec sie nie moge sliczne sa, te fioletowo zolte super.

    OdpowiedzUsuń