Who is watching me... :)

niedziela, 15 maja 2011

sutasz wielofunkcyjny... :)

Z założenia bransa na kostkę miała być, bo nieco fetyszystycznie traktuję stopy i kostki kobiece. To miejsce na ciele kobiety jak dla mnie szczególnie ładne, zalotne, frywolne - warto kostkę eksponować, więc "bransa nakostkowa"  początkowo powstała. Pomyślałam że fajnie wyglądać będzie również na przedramieniu, noszona nieco wyżej niż standardowy nadgarstek. W końcu wpadłam na iście szatański plan (wynalazek!?). Do istniejącej bransolety "nakostkowo- przedramiennej" dokombinowałam "przedłużkę", która dopięta do bransolety pozwala na stworzenie naszyjnika - obroży! :)
Zatem mamy bransoletę na kostkę, która może być noszona również na przedramieniu a po dopięciu elementu zwiększającego obwód - naszyjnik... Fajnie? 
Mnie osobiście możliwość kombinacji i tytułowa "wielofunkcyjność" bardzo pasuje! :)  Myślę że jeszcze w tym klimacie coś zdziałam. ;) 
Tymczasem , proszę zobaczcie, jak Wam się podoba 3w1 ? ;) 

27 komentarzy:

  1. Bez względu na to gdzie ma być noszona(-y), piękny(-a). Najbardziej podoba mi się jako naszyjnik, następnie jako bransoletka nakostkowa. Wersja przedramienna moim zdaniem, raczej nie.

    OdpowiedzUsuń
  2. O! żesz Ty! Ale robisz cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Napiszę dobitnie - PEŁEN ODLOT:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo oryginalny pomysł i przecudny efekt. Kombinuj dziewczyno dalej, napięcie rośnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurczę... jesteś genialna!!!
    Pomysł bardzo przypadł mi do gustu:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja pod każdą postacią. Ale gdybym musiała wybierać to chyba to przedramię...albo kostka...albo szyja...kurcze, nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jest świetna - najbardziej podoba mi sie jako naszyjnik...

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie SUPER, oj gdybym miała tyle lat co Ty na pewno nosiłabym, a nadkostkowo rewelacyjnie, i zaświtał mi pomysł ozdobienia sandałów na lato i te na pewno włożyłabym mimo wieku. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ha, ha... nosić jak chce i gdzie chce, może pani w każdym wieku moim zdaniem... tym bardziej że na fotkch moja dorosła córka... ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Jak czytałam opis ( zmęczonym okiem), to zastanawiałam się jak to wyglądają na ciele te bransolety i obroża połączone ze sobą :D Dopiero zdjęcia naprawiły mi percepcję:P
    Piękna praca

    OdpowiedzUsuń
  11. Fiu, fiu, ależ pomysłowo!

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietny pomysl:) Gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna obróżka na nóżka ;-) i na szyję też. Uściski Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ to cudo jest! Wielofunkcyjność też super ale wzór przepiękny i kolorki takie moje! Piękności! I tylko nie rozumiem Aniu jakim cudem możesz mieć taką Córcię skoro, sądząc po Twojej fotce, sama jesteś w jej wieku! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No jestem pod wrażeniem! I pomysłu, i wykonania! Cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu ten Twoj wynalazek - to... PRZEBOJ!!!!
    No super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Pozdrawim Cie Kochana!!!! Zlotoreczna Ty, :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakież to piękne :D! I jakie praktyczne :)!

    OdpowiedzUsuń
  18. Aneczko cudo !!!
    na jakiej części ciała by się nie znalazła wspaniale się prezentuje !!!
    pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  19. *.:。✿ NICE!! ✿.。.:*
    C@ from Chile

    OdpowiedzUsuń
  20. bransoletka piękna, co prawda miejsce na kostce nie dla mnie ale reszta świetna

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialny pomysł, świetne wykonanie! Dla mnie to czarna magia...

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne!!!!!!!!!!!!!!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu to jest piekne!nieraz sie przyglądam na Twoje wisiory i kolczyki i za nic w swiecie nie mogę dojść do tego jak to jest zrobione i z czego,nawet nie mam pojęcie jak sie ta technika nazywa,a więc czarna magia dla mnie.To jest naprawde cudne!!!Pozdrawiam Cie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne ,piękne i jeszcze raz piękne .

    OdpowiedzUsuń
  25. muy bonito me gustan mucho,

    OdpowiedzUsuń
  26. kochana jestem urzeczona tymi pracami usiluje wyslac do pani meila ale mi nie przyjmuje nie wiem co pisze zle /anya.es art@op.pl/mam kilka pytañ czy moglaby pani odpisac bede tu zagladac dzieki.......moj adres b_rogulska@yahoo.es

    OdpowiedzUsuń