Who is watching me... :)

niedziela, 1 maja 2011

Finał - candy. :)

Halo, halo, jest tam kto? Losowania nadszedł czas!:)
Na wstępie : pięknie dziękuję za liczny udział w zabawie!:D  Liczba chętnych przerosła moje najśmielsze oczekiwania... Cóż, widać że sutasz ma obecnie dużą "siłę rażenia", tym bardziej mi miło. :) Tymczasem...
Przygotowałam słój i wrzuciłam karetczki...okazał się"z deczko" za mały, więc znalazłam "naczynko" odpowiednie na ponad 300 głosów, coby wyrównać szanse i luźno rozłożyć karteluszki.
 W roli "maszyny losującej" dzielny młodzieniec - Jakub: znany również ostatnio jako "Ben10" lub "Bathman"! ;)
Oto kogo młode łapki z michy wybrały: 


Ps. kolejność losowania przypożądkowała nagrodę. :)
Zainteresowane osoby proszę o kontakt emailowy. 
Dziękuję serdecznie za zabawę!:) Do miłego następnego! :) 

42 komentarze:

  1. Gratulacje dla wylosowanych;-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nowym właścicielkom tych cudowności :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja znowu nic ;(((( Grtauluje szczesciarom!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za zabawę i gratuluję :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za miłą zabawę :) gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za super zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach, Szczęściary - gratuluję. A Tobie dziękuję za zabawę. Pozdrawiam długo-weekendowo:-)
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje Aniu za candy. Twoje szczęście miało nielichą zabawę z losowaniem:)
    Pozdrawiam z nowego adresu Renatuśka

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje farciarom, ciesze sie ze "Ty" jakos sie trzymasz- mimo wszystko i chcialam Ci powiedziec ze ta "maszyna losujaca" to niesamowicie udany, wesoly i kochany wynalazek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję zwyciężczyniom!!! Szczęściary:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Echhhh żal..... żal..... żal ;) No ale cóż mi pozotało - gratuluję SZCZĘŚCIAROM :))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana :) wielkie dzieki, zalinkowalam-nareszcie, jestes super nauczycielka. A czy jest cos, czego nie umiesz i nie potrafisz...???
    Buziaki, usciski i ogromna porcje pozytywnej energii Ci przesylam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Umieram z zazdrości! bo te kolczyki są CU-DO-WNE !! ja to nigdy nie mam szczęścia :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Поздравляю победительниц! Так хотела выиграть сережки они просто чудо!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję szczęściarom;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje szczęśliwcom:-))). Ależ miałaś powodzenie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ech, szkoda, że się nie udało.
    Gratulacje dla zwyciężczyni.
    Zapraszam również na Candy do mnie.
    Pozdrawiam.
    Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. buuu :( gratuluje zwyciezyniom :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z calego serca gratuluje dziewczynom takiej cudownej wygranej:)
    Aniu a tobie dziekuje za mila zabawe:)
    buziaczek
    aga

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też gratuluję i zazdroszczę bardzo:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje dla Szczęśliwych Zwyciężczyń :)

    Żałuję tylko, że to nie ja załapałam się na te przepiękne kolczyki... Eh.

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję wygranych i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ach... jak im zazdroszczę!!!

    gratuluję i pozdrawiam ;)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie wygrałam, ale dziękuję za możliwość marzenia:) Gratuluję szczęściarom

    OdpowiedzUsuń
  26. Szkoda, że się nie udało. Gratuluję zwyciężczyniom i dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  27. Zwyciężczyniom gratuluję. Za fajną zabawę i możliwość oglądania Twoich pięknych prac dziękuję. Pozdrawiam:) Maszynę losującą oczywiście też:)

    OdpowiedzUsuń
  28. o kurczaki, a juz mi ślinka popłyneła na te cudowności, powiem Ci ze nagroda nr 2 powaliła mnie na kolana :) buziaki i dziekuję za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję szczęściarom, za zabawę dziękuję Gospodyni :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Serdecznie gratuluję tym przeszczęśliwym Szczęściaromo :) chociaż przyznam po cichu, że miałam nadzieję, że to mnie się ociupinkę poszczęści ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję szczęściarom i Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie mogę uwierzyć że wygrałam:)Jestem bardzo szczęśliwa:)Bardzo dziękuję:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. I ponownie Twoje cuda przeleciały mi obok noska ... ;-( no cóż pójdę w kącik popłakać nieco, ale zanim to zrobię zapraszam na Candy do siebie ;-)
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  34. gratuluję szczęśliwym Zwyciężczyniom!
    dziękuję za zabawę:)
    duszka83@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję wylosowanym. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. DOKŁADNIE ZAKRĘCONA - nie wierząc w szczęście mało co zaglądałam, no zaglądałabym, jasne że częściej, ale po otwarciu sezonu rowerowego (wielka sobota), po przejechaniu 25 km......trach kolano odmówiło posłuszeństwa, uziemiona z chodzeniem, siedzeniem i w ogóle zajęłam się xxxxx w okolicach TV-fotela-wersalki ot....a tu czekała na mnie taka ogromna radość. Zaległości w pisaniu mojego bloga i w zaglądaniu odrabiałam zbyt wolno, bo jak widać dostałam "upomnienie". Raniści, może jeszcze zdążę odebrać moją nagrodę, ja się tak bardzo cieszę, mój PIERWSZY,JEDYNY WISIOR SUTASZOWY. Dziękuję za przednią zabawę, dziękuję łapkom Batmana, dziękuję misce, dziękuję za dziękuję wszystkim uczestnikom zabawy.Adres posłałam i czekam......ale jak organizatorka dokona "wtórnego" losowania to się nie obrażę, spuszczę łezkę i dam sobie czerwona kartkę za "gapiostwo". Pozdrawiam serdecznie ...

    OdpowiedzUsuń
  37. Przyznaję szczerze trochę mi żal, tak chciałam wygrać !!! ale gratuluję szczęściarom takich słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń