Who is watching me... :)

czwartek, 26 maja 2011

Do Paua pałam nieustająco... ;)

Muszla Paua mnie zachwyca wciąż, więc uszyłam kolię "fantazyją" w kolorze i formie, w roli głównej Ona...
Fotki tradycyjnie beznadziejne : kolory przekłamane i w ogóle w rzeczywistości  naszyjnik wygląda nie tak jak na załączonym obrazku...
Muszę ładnie się usmiechnąć do TŻ o obiektyw do makro czy ja wiem co jeszcze??? Jakiś kurs fotografii? W dodatku chyba mam beznadziejny program do zmniejszania fotek, bo tracą mi na jakości jak je poddam zabiegowi. Poza tym nie obrabiam zdjęć, bo nie umiem, łeeeee :(
ps. podmieniłam 2 fotki... ;) 



Na deserek kolczyki cukierkowe dostępne w nowej  galerii "Perle" - gdzie rękodzieło z najwyższej półki, można śmaiło rzec... :) 
Miłego Dzionka - Mamuśki szczególnie!:))) <3

41 komentarzy:

  1. Wspaniałe, wprost bajeczne cuda!
    Chylę czoła przed pomysłowością ;)
    Ta kolia jest zachwycająca.

    OdpowiedzUsuń
  2. o mamusku! padlam z zachwytu i wstac nie moge :)
    podoba mi sie te asymetria szalenczo.

    skrzacik

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolia zachwycająca... Fioletu też nie cierpię fotografować bo zawsze jakiś mało fioletowy wychodzi;/
    Co do zmiany obiektywu... Hmmm... Proponuję kupić samą soczewkę do makro... mniejszy wydatek a efekt rewelacyjny......:)

    Pozdrawiam serdecznie... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. joie... - dzięki za podpowiedź.Przeszukując fora fotograficzne, też spotkałam się z taką sugestią, ale mojemu Panu nie wytłumaczysz że to dobre: "co Ty gadasz, to jakiś szajs- trzeba obiektyw!" słyszę...
    Dziekuję za ciepłe przyjęcie kolejnego "potwora". :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Matko w córką! Piękne, po prostu piękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu... Bywa i tak z naszą płcią przeciwną ;)... Ja korzystam z soczewek robiąc zdjęcia makro w przyrodzie i nie zamieniłabym tych szkiełek na żadne inne cosie... W końcu w obiektywie też szkiełka są... ;)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jacie... piękności. I naszyjnik... i kolczyki... wszystko!
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. no to zaszalałaś, piękna kolia :)macro do takiej kolii??? chyba niekoniecznie, mi sie wydaje ze chodzi o światło, tu akurat za mocne słonce, musisz znaleźć takie miejsce, gdzie będzie dużo światła ale nie rażącego, moze pomoże, albo namiot bezcieniowy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, wyjatkowe. Nic dodać nic ująć pięknie tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, to jest zachwycające.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Paua jak paua, zawsze jest piękna ;) Ale te Twoje kolczyki w landrynkowych barwach to już któryś raz mnie powalają na kolana. Tak sobie marzę, że mój studencki budżet będzie kiedyś stać na tę biżuterię z górnej półki... ;)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Naszyjnik boski! A sprzęt? Nie lepiej zacząć od porządnego światła studyjnego i namiotu?

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu naszyjnik jest poprostu przepiękny!!!, a kolory ? fiolety zwykle wychodzą mi jak niebieskie :) musisz znaleść odpowiednie tło, jesli chodzi o zmnijeszanie zdjęć polecam Ci http://zmniejszacz.pl/
    w zamian sprzedaj mi info jak się wkleja w tekst postu adres strony, tak jak zrobiłaś z odnośnikiem do galerii Perle, usmiecham się do Cię szeroko i błagalnie :o)

    OdpowiedzUsuń
  14. "Wypuowałaś" istne cudo!!!!!!:-)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Hannah-niemożliwie podoba mi się Twój tekst!!! :D
    Aurus- odpisałam - opisałam... :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aga,a Ty mnie nie strasz światłami i namiotami, całkiem wpadnę w kompleksy... ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aneczka on jest przepiękny! Patrze i patrzę:)
    Pozdrawiam cieplutko!RenaTuśka

    OdpowiedzUsuń
  18. Nawet przy kiepskich zdjeciach - ten naszyjnik jest boski!!! Aż strach byłoby pomyśleć jaka by była moja reakcja gdyby zdjęcia były lepsze ;) Cudo!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu.......Ty nie przestajesz zachwycac...........Juz wiem, jak nazwac moglabym Twoja bizuterie, przyszlo mi do glowy wczoraj, kiedy to uszylam kolejna sukienke w odcieniach naszyjnika, ktory mi zrobilas...
    To jest BIZUTERIA ELFOW, czyli dogonilas to, co ulotne, nierealne, zamkniete w sztywne i ciezkie okladki basni....Urealnilas sny, po prostu.
    Nie mam slow niezbednych do opisania TEGO naszyjnika ale wiedz, ze uwzam go za doskonalosc....
    Kolczyki tradycyjnie- doprowadza mnie kiedys do zawalu a moj Maz zmusi Cie do zainwestowania w wieniec pogrzebowy kolezance- bloggerce;-)))))
    Aniu - sciskam Cie Kochana, Inspiracji i udanego weekendu zyczac:-)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Biżuteria CUDO !
    a CO DO ZDJĘĆ ZAŁÓŻ konto na :
    https://picasaweb.google.com/home
    zarejestruj się dodawanie zdjęć w dużym formacie -takie jak zrobisz
    po pobraniu programu picassa z tej strony jest łatwe.Potem tylko wklejasz na bloga /opcja z boku/
    i nie obciążasz go zdjęciami,a jak chcesz więcej zdjęc wklejasz link do swojej strony na picassa -to działa.
    pozdrawiam i podziwiam cacka.

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla mnie to jest bajeczne cudeńko , niesamowicie to wygląda .
    WOW !!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. cudnowności:))) Gratuluję talentu w łapkach:)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastycznie to wygląda:):):)

    OdpowiedzUsuń
  24. Robi wrażenie :) Piękne kolczyki!

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne kolory! wiosennie-promienne! Podziwiam naszyjnik,niezwykle pracochłonny!

    OdpowiedzUsuń
  26. Naszyjnik jest piękny! To połączenie kolorów jest idealne!
    A kolczyki? Eh... już je widzę w swoich uszach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny naszyjnik! Nawet nie próbuję sobie wyobrazić jak może wyglądać w rzeczywistości skoro mówisz, że zdjęcia kiepskie. Jak dla mnie może on służyć za definicję sutaszowego kunsztu.

    OdpowiedzUsuń
  28. Первый раз столкнулась с таким творчеством! Работы просто прекрасны!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Będę próbować a nóż ustrojstwo się usprawniło ..naszyjnik super efektowny :) Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  30. Matko jakie to piekne!!!!! Normalnie niesamowite

    OdpowiedzUsuń
  31. Aniu pozachwycałam się i powzdychałam do twojej biżuterii, trochę zaległości mi się nazbierało ale za to miałam co oglądać, tą kolią jestem zachwycona, jest nieziemska, nie umniejszając innym dziełom oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  32. Cuda prawdziwe, nie wiem jak mi się udało je przegapić;))))

    OdpowiedzUsuń
  33. ...naszyjnik przepiękny...ach...te kolory idealne dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  34. Wspaniałe w życiu się tego nie nauczę , a chciałam spróbować ..Cudne...///

    OdpowiedzUsuń