Who is watching me... :)

wtorek, 10 maja 2011

co tam słychać...

Dziś właściwie "powtórka z rozrywki"... nieco zmodyfikowana. :)
W pierwszym przypadku materiały te same,wzór starałam się "wywinąć" zupełnie inny. Kolce wyszły duże, dyndające, efektowne. Chyba zaczynają mnie pociągać duże formy! ;)  hmmm Z. Freud podsumował by pewnie jednoznacznie moje ciągoty... ehhh, ale ja się z teorią Pana F. nie zgadzam kompletnie (na szczęście!). :)
Drugie to znane "landryny", jako że poleciały do nowej właścicielki chciałam zrobić "identyczne" do galerii. Troszkę je chyba jednak zmienię (na fotkach z "bebechami" jeden widoczny).
Poza tym... jestem "noga fotograficzna", żeby nie powiedzieć d... !;)
Fotki beznadziejne wciąż...



Serdeczności ślę!:))) 

21 komentarzy:

  1. piękne są te kolczyki Twoje! oczu oderwać nie można! że też nie udało mi się tych landryn wygrać.. eh.. pozostaje mi wzdychać nadal...
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochsnieńka Ty się fotek nie czepiaj !
    Kolczyki boskie !!!!
    Muszę szczękę pozbierać z podłogi ;-)
    Mistrzostwo świata !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja zawsze Twoje fotki podziwiam, no i biżuterię oczywiście:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wywijaski jak zwykle świetne. A zdjęcie na dłoni jest bardzo dobre. tajemnica dobrych zdjęć... jak dla mnie sprzęt i program do obróbki...

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem zachwycona, jak zawsze z resztą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sęk w tym,że właśnie jestem "analfabetą obróbkowym"... ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle pięknie! Podziwiam i zazdroszczę (jakości zdjęć również) :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kolory, o wykonaniu nie wspomnę :o) SUPER !!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Co tam fotki! Wcale nie są takie złe, a poprawić łatwo np. w PhotoScape- banalnie łatwe: program opanujesz w 15 minut legitymując się jedynie zdolnością czytania. No, a już taka biżuteria sutaszowa to wyższa szkoła jazdy! Jak to robisz, że kolczyki są prawie identyczne?

    OdpowiedzUsuń
  10. Znów same śliczności u ciebie:)Przesyłka dotarła:) Kolczyki cudowne:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. I znowu piękności. Świetnie dobierasz kolorystykę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zachwycam się - jak zwykle :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu, z kazdym zamieszczonym tu zdjęciem podziwiam coraz bardzie Twoje zdolne paluszki.
    Wielkie kolczyki superowe.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Same wspaniałości, siedzę i wzdycham:) Zdjęciami się nie przejmuj, jak dla mnie są świetne. Poza tym podziwiam cuda jakie wychodzą spod Twoich zdolnych łapek, a nie profesjonalizm zdjęć:))

    OdpowiedzUsuń
  15. czepiasz sie Kobieto zdjęć ..są Ok a kolczyki piękne , na lato idealne :)) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne, duże formy są niezwykle efektowne, szczególnie jeśli chodzi o sutasz:). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Tienes unos trabajos muy bonitos, me gustan mucho. Felicidades.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zachwycają ! Są przepiękne, obiekty moich westchnień :) Czarujesz swoją twórczością Aniu :)

    OdpowiedzUsuń