Who is watching me... :)

poniedziałek, 11 kwietnia 2011

zanęcona - zachęcona...

hmmm... przed chwilunią pokazałam na "Fb" kolejne kolczyki soutache'owe... Jak już w komentarzu powiedziałam, leżą troszkę u mnie i na premierę "w sieci" czekają, bo skromnie się prezentują, blado,mało efektownie... Choć w realu? ;) Ale jak tu zachwalać "swój produkt"- ja nie "umim" i już...
Czyli, pokazałam "owe" na "fejsie" parę minut temu iii??? Mam taki miły odzew z Waszej strony, że na blogu osobnego posta wysmażę z tej okazji! ;)
Oto one: skromnie, acz eleganckie myślę? ;) Kolorystycznie:klasycznie, minerałowo również:"granaty-cznie" !:) 
Iiii, to co kocham najbardziej: jak coś piszę, pokazuję swoje "twórstwo" wszelakie, to nie walę w mur, tylko po tamtej, magicznej stronie trafiam na Wspaniałe Osoby, na Was... :) Dziękuję...




26 komentarzy:

  1. Kolczyki są bardzo gustowne i eleganckie.
    Podobają mi się szarości z jakimś wyraźnym elementem :)
    Piękne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolczyki są wspaniałe , piękne i prezentują się cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. One są niesamowite - bardzo w moim guście.Podoba mi się, że są tak bardzo nietypowe i mają w sobie to "coś".

    OdpowiedzUsuń
  4. Są super! Jedyne i niepowtarzalne! Jeszcze takich nie widziałam nigdzie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne -zazdroszczę Ci talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne!!!Aniu jestes mistrzem!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo oryginalne i eleganckie, cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Są wyjątkowe i takie... wysmakowane.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oryginalne,bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiekne są. Wprost idelane.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, sliczne. Eleganckie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe .Jednak prostota jest cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  13. Prostota i elegancja - najlepsze polaczenie. Piekne kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie kolory dobrane, nic dodać nic ująć. Uwielbiam Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo eleganckie i pelne niezobowiazujacej prostoty a jednak niecodzienne, takie jak lubie najbardziej, bo juz sama forma dodaje im szczegolnego piekna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu kochana więcej wiary w swoje umiejętności !!!
    Nawet jak podzielisz nasze zachwyty na pół to i tak wielka ilość ochów i achów zostanie a to już jakiś dowód, że prawda jawi się w optymistycznych kolorach ;-)
    Kolczyki jak dla mnie prezentują się bardzo efektownie, mają orginalną formę o mistrzowskim wykonianiu też nie zapomnę wspomnieć !!!
    Pozdrawiam serdecznie
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo eleganckie - jak dla mnie nie za krzykliwe po prostu super :)

    OdpowiedzUsuń
  18. W prostocie siła!!!
    Tym bardziej podziwiam bo wiem jak trudno jest zachować umiar w przypadku sutaszowej biżuterii;))))

    OdpowiedzUsuń
  19. Oryginalny pomysł, a ilość komentarzy świadczy o tym, że się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  20. Orły są szare a zarazem piękne i dostojne - jak Twoje kolce!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ich forma mnie najzwyczajniej uwiodła i jak wiesz nie mogę przestać o nich myśleć;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń