Who is watching me... :)

wtorek, 12 kwietnia 2011

a dzisiaj : trio mam! :)

Normalnie zamęczę, wiem przynudzam... 
Ale właśnie foty strzeliłam, bo słoneczko się pokazało i korci mnie, żeby Wam zaprezentować nowość. ;)
Trio składa się z kolczyków i pierścionka. Wykonane na zamówienie dla bardzo eleganckiej kobiety,tonacja rasowa: czarno-srebrna z dodatkiem fioletu i amarantu, wg życzenia Żanety. 
 Ps. Serdecznie dziękuję za ciepłe komentarze pod wczorajszym postem...Na serio, jakaś chwila zwątpienia mnie dopadła i nie spodziewałam się, że tak mnie podbudujecie! :) Dzięki raz jeszcze! ) <3

26 komentarzy:

  1. Trio prezentuje się po prostu pięknie. Jak zresztą wszystkie Twoje prace. Nie mogę wyjść z podziwu :))

    Pozdrawiam!
    http://magiamozaiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Trio przepiękne i piszę to nie tylko ze wzglądu na kolor ;-)
    Dzieło sztuki !!!!
    Pozdrawiam serdecznie Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiekny komplet - bardzo fajnie, że kolczyki nieco się rżónią od pierścionka - kolory - CUDO!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Normalnie to jest nienormalne, że tak ci cudnie wszystko wychodzi :-)
    Kolorki jak marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj śliczne tworzysz sutaszowe dzieła! Chciałabym bardzo kupić koleżance na urodziny takie cuda, masz może coś gotowego (niestety czas mnie nagli)? Byłabym niezmiernie wdzięczna za zdjęcia i ceny na e-maila, sentimentaliving@gmail.com, pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe! Ileż Ty musisz mieć cierpliwości! Świetnie dobierasz kolory, jak ja lubię takie posty!

    OdpowiedzUsuń
  7. Już na FB zachwycił mnie ten zestaw:)
    Aniu szczerze podziwiam Twoją pomysłowość i wyobraźnię!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny komplet - dla mnie wystarczyły by kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. możesz tak przynudzać kilka razy dziennie a ja i tak lubię oko nacieszyć Twoimi pięknymi tworkami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niczym śliweczki , które uwielbiam :))) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny komplecik i super dobrane kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  12. trio jest zjawiskowe...
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne trio,
    podziwiam Cie za cierpliwość;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne trio! Bardzo podoba mi się to zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie z tej ziem te Twoje prace :) coraz bardziej korci mnie by choć spróbować stworzyć techniką haftu sutaszowego ale nie wiem jak się za to zabrać... jak na razie pozostaje mi podziwiać i nakręcać się na te cudeńka ;)
    pozdrawiam cieplutko :D

    OdpowiedzUsuń
  16. zamotala zakrecila tu koralik wstawila i CUDO wyszlo, jak nic CUDO :):)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zjawiskowe trio, w barwach bardzo eleganckich. Super!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo elegancki komplecik:-))))

    OdpowiedzUsuń
  19. Fioletowy komplecik cudny, drobny, słodki, cukiereczki:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny komplet.
    Przez Twojego bloga oszalałam na punkcie sutaszu!
    Ale nie zabieram się za to, bo efekty na pewno nie byłyby takie, jakich bym sobie życzyła ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Radosnych i pogodnych Świąt !

    OdpowiedzUsuń