Who is watching me... :)

poniedziałek, 21 marca 2011

"wisiora potwora"... ;)

Spłodziłam "wisiora-potwora". ;)
Potwora z niego straszna, bo się fotografować nie lubi... Chyba nie dam rady zrobić "mu" dobrej sesji zdjęciowej.
W centrum agaty i turkusy- sutasz w kolorze złocistym z kobaltem. No i rzecz jasna, tylko kwiestą czasu było, żeby pióra pojawiły się znów, bo "pańcia" ma fisia niezłego na punktcie piórek... ;)
Ps. zainteresowanie moim :  "Landryna-Candy" duże, więc niewykluczone że coś dorzucę. :)))
 Słonecznie pozdrawiam! :) <3 

34 komentarze:

  1. cudna potwora! ciągle zadziwiasz mnie swoim sutaszowaniem! piekne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaczątki potwora już podziwiałam:)))
    Dodanie piórek sprawiło, ze jest jeszcze bardziej niezwykły!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale obrósł w piórka! :0 Ale nie można mu się dziwić, bo jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurczak! Ale fajowy, taki okazały

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniala ta potwora :D Pozdrawiam cieplutko!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest cudowny i świetnie mu w tych piórach :) Pozdrawiam z wiosną ...w kalendarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak na potwora to dobrze mu z oczy patrzy, głaszcz go po piórkach to grzeczny będzie ;-)
    jeno z moich ulubionych zestawień kolorystycznych. Super Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Alez swietny! Brawa wielkie za pomysl!

    OdpowiedzUsuń
  9. Anyu Kochana!!!!!!! Ja taki chce!!!!!!!!!!!! Tylko bez pior i w blekitach, tak jak pokazywalas ten naszyjnik jakis czas temu!!!!!!!!
    Za to odstawie Ci cos naprawde ekstra!
    Usciski:-))))))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi to bardziej Pawia przypomina a nie potwora...a paw, dla mnie bynajmniej, to symbol elegancji i piekna:)
    Wisiorek jest naprawde codowny,ten granat zmieszany z turkusem...kojarzy mi sie z bizuteria Fridy Kahlo, ona tez nosila takie nietypowe naszyjniki, kolczyki i branzoletki.
    Super!!!
    Buziaczek

    OdpowiedzUsuń
  11. Żadna z niego potwora...... jest przepiękny i bardzo elegancki. Jejciu jak ja bym chciała się nauczyć tej techniki.

    OdpowiedzUsuń
  12. ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    hola!!
    VERY NICE!!
    te mando un saludo
    y te deseo una buena semana
    abrazos desde Chile
    c@
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Przecudniasta ta potwora:) Tak mi się te pióra od razu z karnawałem w Rio skojarzyły...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Niezwykle oryginalny, szałowy:-)). Taki na wieczór w operze z potwotem rzecz jasna w tle;-))).

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka potwora ?!
    Jest zachwycający !!!
    I bardzo, bardzo orginalny !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  16. Anyu tak takie wlasnie kolory!!!!!!!! blekit bardzo blady plus wrzosoliliowy tez pastelowy odcien - wlasnie w takich kolorach mam ulubiona sukienke, ktorej zawsze czegos brakowalo.
    Ja od jutra biore sie za rzecz dla Ciebie:-)))))
    Usciski serdeczne:-)
    P.S. A tak w ogole, to zdziwilas mnie. Piszesz, ze jestes Babcia....Nie wygladasz...myslalm, ze masz male dziecko:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ha,ha Małgosiu - szybko zaczęłam! ;)
    Ja też zaczynam tworzyć... :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Potwora zjawiskowa.
    Buziolki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny! I jak wiele niekonwencjonalnych zastosowań może mieć... :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialny!!! niesamowicie efektowny!
    Bardzo mi się podoba
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Niesamowite arcydzieło!! Po raz kolejny ciężko oczy oderwać!Musiał być bardzo pracochłonny!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Potwór rewelacja! piórka dodały mu lekkości. A te kolory... bajka:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Anya cudny naszyjnik, na prawdę idziemy w tę samą bańkę ja też pracuję ostatnio z piórami:D hihihi:)

    OdpowiedzUsuń
  24. hoho jestem pod wrażeniem, cudny naszyjnik, absolutnie obłędny;);)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta piękna potwora szybko znajdzie amatora :) kolorki fajne i pomysł super!

    OdpowiedzUsuń
  26. to jest piękne!!! Nic dziwnego, że nie masz czasu na jajka :) Twoje wiercionki wciąż podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale okazały wisior, podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne, cudne , napatrzeć się nie mogę, ten wisior w pastelowych kolorach to stworzony tak jak dla mnie, moje kolorki. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń