Who is watching me... :)

poniedziałek, 28 marca 2011

"pastelowe-lowe"


 "Potwora" z poprzedniego posta doczekała się bliźnaczego rodzeństwa. Na wyraźne życzenie przyszłej właścicielki - w pastelach i bez pióropusza.Mam nadzieję, że "Pastelowe-lowe" przypadnie do gustu Małgosi? :)
Te same agaty, wzór skopiowany a wygląda zupełnie inaczej. Magia sutaszu, ot co! :) Oto odpowiedź gotowa odnośnie znudzenia się ową techniką, robieniem kolejnej pary kolczyków itp. W temacie tworów szutaszowych - monotonia niemożliwa!:)  Różnorodność zastosowań, połączeń kolorystycznych, łączenia technik - ( zobaczcie u Aurus : genialne wykorzystanie elementu  AC) - praktycznie bez ograniczeń! :)
Chyba zakotwiczę na dłużej w sutaszowym porcie?! ;)
Ps. coby z wprawy nie wyjść - dla Agi kwiatowa broszka - w turkusach na wiosnę. :) 
A wiosna? - spoko, już przybyła! :))) 
 

26 komentarzy:

  1. Oooo... ja jestem pewna, że Małgosi naszyjnik szalenie się spodoba!!! Niby wzór ten sam a zupełnie inne cudo wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudowny naszyjnik. Fantastyczny...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra te wisory! Bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sutaszowy raj!! Ależ piękności! Co wejdę to buzia mi się cieszy od ucha do ucha, cudeńka tworzysz, kochana :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. spodoba się zdecydowanie!:)) piękny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiekne kolory tego naszyjnka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Normalnie love te pastelowe :D
    Przepiękny naszyjnik, jestem zachwycona, ach :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne są wszystkie prace, aż miło zajrzeć na stronkę żeby je pooglądać

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo interesująca technika, jestem Twoją fanką ;) Pozdrawiam i serdecznie zapraszam do mnie na wiosenne Candy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, kolejna cudownosc!!!Podziwiam twoj talent tworzenia i kreacje pomyslow:)
    Pieknosc w calej swej postaci....
    Buziaczek
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie magia sutaszu, każdy kolor czaruje - wyszło świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. naszyjnik piękny....taki delikatny

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak różu nie lubię tak ten naszyjnik jest prześliczny. Bardzo, bardzo efektowny :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne i to oba... Niby takie same a jednak inne... :)

    Pozdrawiam serdecznie... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajny, ładne kolory, no podoba mi sie i już :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem zachwycona, tak bardzo, że sama bym tego popróbowała, chociaż jakiś maluśki wisiorecek, taki z kilku koraliczków, ot tak na próbę, niestety kupno taśmy sutaszowej w moim grajdołku graniczy z cudem, i z prób póki co nici :((, ale z przyjemością podziwiam dzieła innych, pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Aneczko sliczny jest. Małgosia będzie zadowolona. Widziałam bransoletkę Aurus. Tez lubię połączenia materiałów. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  18. Naszyjniki wspaniałe !!!!!
    Pozytywna energia od nich bije !!!
    A już prawie "moja" broszka przepiękna, z turkusowym płaszczem będzie się przepięknie komponowała !!!
    Kochana zdecydowałaś się już na coś ???
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu Kochana!!!!!!!
    Naszyjnik jest przepiekny o taki mi chodzilo:-)
    Jak tylko przybedzie, pokaze go wraz z sukienka, ktora tak uwielbiam:-)))
    Usciski Kochana!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądają jak takie dwie małe dziewczynki ;)

    OdpowiedzUsuń