Who is watching me... :)

czwartek, 10 marca 2011

Landrynka dla Was - zapraszam na poczęstunek! :)))

Witajcie! :)
Mam Landrynkę dla Was dziś! :)))
Tzn. wcielenie  cukiereczka  w sutaszowe kolczyki...
Odczuwam potrzebę podzielenia się pozytywnymi wibracjami, dobrym duchem , jakąś  cząstką moich "tworków". Ponieważ chorobowo ostatnio u mnie w rodzinie bardzo brrrr - na przekór wywołuję "dobre". Pomyślałam , że najlepszym sposobem na ogarnięcie trudnej  dla mnie sytuacji, bedzie wygenerowanie z siebie pozytywu. Wg mnie to co robimy w swoim życiu, zawsze  do nas wraca... Zatem dobre emocje rodzą swoje nieodrodne dzieci... :)
Padło na sutaszowy drobiazg, ponieważ po ilości zapytań i emali  świetnie zdaję sobie sprawę, jak wielu osobom taka, biżuteria się podoba. Jednak w wielu przypadkach  cena bywa zaporą, żeby spełnić swoje marzenia o ekskuzywnej biżuterii zrobionej w pojedynczym egzemplarzu.
Zatem dla dla wszystkich, którzy marzą o sutaszowych klolczykach w bajecznych kolorach,  na wiosnę  mam "LANDRYNKOWE CANDY"!!!:)))
Kolory energetyczne - przywodzące kwitnące wiosną jabłonie , wiśnie, narcyzy, hiacynty...
Zapraszam serdecznie , zapisy do 30 kwietnia , proszę się częstować! :)

Zasady standardowe i ogólnie przyjęte :
 1.Proszę o zostawienie komentarza pod tym postem z deklaracją chęci wzięcia udziału w zabawie.
2. Umieszczenie podlinkowanej informacji z fotką u siebie na blogu (jeśli się takowy posiada).
3. Oczekiwać... :)
 LOSOWANIE - 1 maja! 

346 komentarzy:

  1. no to ja chętna jestem :P a nóż widelec się uda ... :)

    pozdrawiam i lecę zalinkować na swojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzę o takich kolczykach :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie umiem robić soutachu a podziwiam, więc moze chociaż wygram? Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. zjawiskowe!!

    pełna nadziei pędzę podlinkować ;)

    serdeczności :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne kolce i te apetyczne kolory, chętnie wezmę udział w zabawie.
    pozdrawiam
    Hanja

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ smakowite cukiereczki!!! Tak chciałabym trochę tej Twojej pozytywnej energii:)))))
    Buziaki:o)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anusia, piekne!! Niech dobra energia w dwójnasób wróci do Ciebie:-))). Ja nie blokuję kolejeczki;-).
    Chciałam Ci jeszcze napisać, że pomimo wszelkich przykrych doświadczeń z ludzmi i rozczarowań, warto być soba i warto dawać i dzielić się z innymi:-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz rację Anyu. Człowiek się zachwyca sutaszową biżuterią, oczy mu się świecą, łapki wyciągają ale czasem po prostu trzeba włączyć rozsądek. Staję w kolejce z życzeniami zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  9. To i ja się zgłoszę, mam ochotę na ten smakowity sutasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spróbuję swojego szczęścia. Piękne kolczyki i jaka pozytywna energia płynie w świat. Nadchodzi wiosna, przynajmniej na anya.es

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja pod 9 szczesliwa sie zapisuje:)sliczne candy:)
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniuuuu to najsłodsze i najpiękniejsze landrynki jakie ostatnio widziałam. Jestem ogromnie zafascynowana i zachwycona sutaszem, a w Twoim wydaniu to już prawdziwe arcydzieło. Także czekam...cierpliwie i z nadzieję :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. no to ja się na takie landrynki piszę :)))
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudooo! zapisuję się! :-D

    OdpowiedzUsuń
  15. Duuużo zdrowia Aniu!!!!! też łapek nie wyciągam, chociaż kolczyki kuszące! Wspaniałomyślny gest z Twojej strony, pewnie kolejka bedzie długa jak stąd do nieba ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie miałam nic z biżuterii sutaszowej. Widzę ją teraz tylko na zdjęciach. może mi się uda takie coś, a zwłaszcza takie ładne wygrać? :-)
    Pozdrowienia i zdrowia. Dla wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  17. Wreszcie załapałam się na twoje candy! =)
    Cudne kolczyki z sutaszu. Marzenie...

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj marzą mi się takie sutaszowe kolczyki, marzą... Żeby tak dopisało mi szczęście... mocno trzymam kciuki za siebie. A przy okazji nieśmiało zapraszam do siebie na candy, choć przy tych kolczykach...

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojjj... słodko! Zapisuję się! :)) I życzę pomyślności!

    OdpowiedzUsuń
  20. i ja i ja:D toż za czas jakiś będę miała cztery pary kobiecych uszków do obwieszenia cudami Twemi:*

    http://odiland.blogspot.com/2011/03/landrynkowe-candy-by-anyaes.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczne kolczyki, rzeczywiście energetyczne. W sam raz na dzisiejszy śnieg :)
    Ja również ustawię się w kolejce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. No kochana, na takie cuda, to moge czekac i dluzej! Tylko ze z tym moim "zezowatym szczesciem" nie zawsze chodzimy w parze, byc moze tym arzem sie uda - bylabym w siodmym niebie,a mnie nielatwo tam doprowadzic ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Oczywiście je podziwiam , są piękne ale nie śmiem po nie w kolejce się ustawiać , Ty wiesz dlaczego .. Buziaki ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mniam! Jaka smakowita landryneczka! Ustawiam się w kolejce i czekam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękne landrynki!!!
    I cieszę się, że tu trafiłam (dzięki linkowi na FB), tyle cudowności do oglądania :)

    OdpowiedzUsuń
  26. cudne :)
    Staję i jak w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  27. wow, cudo prześliczne :) ja też chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne!!!
    Staję w kolejce trzymając mocno kciuki za swoje powodzenie ;-)
    Pozdrawiam
    Ola

    ainuin@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. piękne te kolczyki, chcę je mieć, więc tez ustawiam się kolejce, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie, no takich śliczności nie można ominąć, oczu nie można oderwać od tych kolczyków, są piękne. Potuptam w kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczności!W kolejce staję:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie mogłam pozostać obojętna na takie przepiękne kolczyki! Wspaniałe!
    Ustawiam się :-)
    trabaya.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Podziwiam od dawna Twój sutasz, więc nie mogę przegapić okazji :) Ustawiam się grzecznie w kolejce i liczę na łut szczęścia :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Aniu, zapisuje sie!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie było mnie kilka dni a tu takie cuda u Ciebie Aniu do rozdania są !!!
    Staję i będę oczekiwać z niecierpliwością !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się. Mariola.
    mariolag@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. To jest cudo!!!Oczywiscie tez sie ustawiam:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Marzę o sutaszowych kolczykach, chętnie bym takowe kupiła ale niestety nie stać mnie na te cudeńka więc spróbuję swoich sił w candy. Anna (adakowsk@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  39. duzo sil i zdowia zycze
    a kolczyczki przepiekne, wiec sie po nie ustawiam
    illion@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Normalnie podziwiwam i zastanawiam się jak Wy robicie te cuda!
    Pzdr
    Michalina

    OdpowiedzUsuń
  41. ja bardzo poproszę...
    Szczęście, uśmiechnij się do mnie:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  42. piękne, może trafią do mnie?

    OdpowiedzUsuń
  43. Ustawiam sie w ogonku po marzenie :)
    Pozdrawiam Cię Aniu

    OdpowiedzUsuń
  44. Oj Aniu Twoje landrynki przywołały na myśl smaki dzieciństwa. Może się poszczęści? Pozdrawiam. Beata

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja też się zapisuje:)Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Fascynujące landrynki - powalczę o nie! Pozdrawiam: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. O jak mi się podobają te kolczyki. Są cuuuuuudne!!!! Pozdrawiam Dorota
    dorota-swiatek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękne, jak zwykle z Twoim wykonaniu. Ich słodych podkreslaja landrynkowe kolorki.
    W kolejce nie stanę jednak, bo to byłoby z mojej strony pazerstwo. Wszak mam od Ciebie wykwintną czekoladkę ;).
    Umieszczę jednak w pasku bocznym swojego bloga i z przyjemnością rozreklamuję te cuda :)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  49. Jakie piękne! (Zaciskam kciuki i tupię nóżką) Chcę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. juz je widziałam i chwaliłam ale pochwalę jeszcze raz sa tak energetyczne że aż buzia się do nich śmieje :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja chcę z pewnością takie :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Słodziutkie te cukiereczki,poniewaz sutasz to dla mnie czarna magia chetnie zapisuje sie na te cukierasy:)

    OdpowiedzUsuń
  53. To jest tak śliczne, że niemożliwe, żeby było osiągalne...
    ale nie spróbować szczęścia to grzech!
    Więc ustawiam się grzecznie w długaśnej kolejce, po cichutku licząc na to, że może...

    OdpowiedzUsuń
  54. piękne! oczywiście sie zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Cudne, fantastyczne kolory,
    dle mnie czarna magia,więc kłaniam się nisko
    przed takim talentem

    OdpowiedzUsuń
  56. ja sie nie dziwie tej dlugiej kolejce bo faktycznie masz racje kazdy po sutaszowe kolczyki ustawi sie raz dwa :) ja takze :)

    OdpowiedzUsuń
  57. śliczne kolczyki, też się ustawię w tej dłuuugiej kolejce;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Chęć przygarnięcia tych landryneczek wyrażam :O)
    Słodziutkie są :O)
    Pozdrawiam
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  59. Chętnie rozsławię Twój niezaprzeczalny talent u siebie na blogu i równie chętnie usunę się z tej wiosennej kolejki. Moja córa zrobi mi sutaszowe cudeńka i już za tydzień mi je przywiezie. Twoje arcydzieło zasługuje na to, by szczęściara krzyczała z zachwytu nad wygraną.Jestem pewna, że tak będzie, i już jej gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  60. ależ cuda landrynkowe! jak ja kocham sutasz! zgłaszam chęć udziału, bardzo bardzo i idę rozsławiać Twoje cuda na swojego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  61. kolejka długa jak żmija ale ja z nadzieją się zapisuje

    OdpowiedzUsuń
  62. Dla mnie sutasz to czarna magia, dlatego chętnie przyglądnę mu się z bliska :)

    Zapraszam również do mnie na candy i 'polowanie ;)

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  63. cudowne!!!!!Kolczyki, i reka ktora je wykonala...niesmialo ustawiam sie "do kolejki"...kto wie
    pozdrawiam serdecznie
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  64. biore udzial w zabawie, bo kolczyki sa piekne! :)
    focz@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. Kolczyki jedyne w swoim rodzaju, zapisuje sie na Candy, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  66. ...ustawiam się również w tej długiej kolejce. Kolczyki urocze!!!! Pozdrawiam wiosennie i zapraszam na moje Candy:

    http://mondu-robotkowanie.blogspot.com/2011/03/candy-urodzinowe.html

    OdpowiedzUsuń
  67. zglaszam sie bo kolczyki przecudowne!!

    OdpowiedzUsuń
  68. Wspaniałe prace. Może do mnie uśmiechnie się szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Sweetie just wonderful, I'd be very happy if she won, thank you very much for the chance to win it!
    http://worldselena2009.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Spróbuję szczęścia i ja =}
    Grzecznie ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  71. Piękne. Ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  72. choc jestem niecierpliwa z natury to dla takich cudności poczekam:) Pozdrawiam z edzia-goodies :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Przepiękne,ustawiam się w kolejce jak poprzedniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  74. ja też chcę :), haft sutaszowy jest dla mnie czymś zupełnie nowym i niezwykłym

    OdpowiedzUsuń
  75. kolczyki są po prostu nieziemskie, fantastyczny pomysł... ja też takie chcę;);)

    OdpowiedzUsuń
  76. dołączam się do landrynkowego szaleństwa ;o)
    (kasia_puchatkowa@o2.pl)

    OdpowiedzUsuń
  77. Czekam z nadzieją ogromną!!! Na łut szczęścia liczę! Bo są przecudowne i wiosną krzyczą!
    ann_sobansky[małpa]interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. znając mojego pecha i tak pewnie nic z tego...

    OdpowiedzUsuń
  79. są boskie .....
    aleksandra.kutyma@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  80. It's a wonderful present! Link is on the right bar http://dommozanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. U mnie tez chorobowo, dlatego dawno tutaj nie byłam, zawsze cichcem chłonę twórczość :):):) Wszystko takie piekne, ale dzisiaj gdy otwarałam blogasy i zobaczyłam takie cudo, buźka mi się rozdziawiła, tym bardziej, ze moje smyki też cały czas chorobowo . Staje w kolejce i dalej marzę :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  82. prześliczne i zdecydowanie w moich kolorach. może będę miała szczęście...

    OdpowiedzUsuń
  83. Jestem pierwszy raz na twoim blogu a tu takie cukiereczki. Nie można się im oprzeć, więc tez staje w kolejce, może będę miała szczęście ;)

    OdpowiedzUsuń
  84. Cudne sutaszowe kolczyki!!! Z miłą chęcią ustawiam się w kolejce i pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  85. Cudowne, jak wiosenno - letnie marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  86. uwielbiam sutasz :) a juz w tak słodko - landrynkowym wykonaniu to nie sposób się oprzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Prześliczne są! Ja też zapisuję się w kolejkę.

    OdpowiedzUsuń
  88. CUDNE i te kolorki. Zapisuję się więc do kolejki
    http://agnieszkakuznecka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. Cudne kolczyki:) Ustawiam sie w kolejce i ''oczekuje'' losowania:)
    http://tygrysieoko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. I ja staję w tej długiej kolejce, bo kolczyki kuszą:)

    OdpowiedzUsuń
  91. beautiful earrings, I hope for the best :)
    http://inga2010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. piękne są...staję w kolejce:) a ja zapraszam na candy do mnie: www.mojepowstawanie.blogspot.com pozdrawiam.j.

    OdpowiedzUsuń
  93. Jakie fajne ! Ja chcę takie ! hehe

    mada-7@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  94. nie wiem dlaczego ja jeszcze w kolejce nie stoję po te piękne kolczyki, gapa ze mnie !

    :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Piękne kolczyki.. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  96. Piękne sutaszowe kolczyki. Ustawiam sie i ja po nie :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Cudne kolczyki.Musze je mieć .:) Oby sie udało

    OdpowiedzUsuń
  98. Kolorowe marzenie - może się spełni mnie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  99. Magiczni się tez zapisują, landryny supeeeer :) Zapraszamy na Rozdawasie u Magicznych. Galeria Magiczna. Pozdrawiamy :))))

    OdpowiedzUsuń
  100. cudne prace, zapisuję sie na Twoje Candy z przyjemnością !!!! pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
  101. Ja też się zapisuję ponieważ te kolczyki są magiczne a ja nie umiem nic takiego zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  102. To ja się dołączam :)http://madamamamada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  103. Aniu zapiuje się na te cudeńka i ja, może mi szczęście dopisze, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  104. wspaniale!Grzecznie ustawiam sie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  105. Na szarym końcu stanę grzecznie i poczekam z niecierpliwością na głosowanie ;) Anyu -pozytywne myślenie masz zagwarantowane ;))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  106. Szanse zapewne mam niewielkie, ale chętnie ustawiam się w kolejce bo kolczyki są przepiękne.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  107. ja też się dopisuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  108. Mam nadzieję, że marzenia się spełniają...

    OdpowiedzUsuń
  109. na szczęście to nie moje kolory więc nie będzie mi żal że ktoś inny wylosuje :)))

    OdpowiedzUsuń
  110. Pozytywnie nastawiona ustawiam się w kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń
  111. Nigdy nic nie wygrałam - może tym razem...
    rwiatrowska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  112. jej, jaka kolejka! :) ale ustawiam się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  113. Oby się szczęściło :) Zgłaszam się i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  114. że się tak wyrażę..
    O W MORDĘ !
    boskie, śliczne, cudne, aaaaaaaa..

    ja poprooooooszę takie !

    OdpowiedzUsuń
  115. To moje pierwsze candy i chce je wygrac bo kolczyki są ekstra :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  116. uff, jaka kolejka!!!!! no nic, ja tylko z pozytywną energią dla Ciebie :) bierz i korzystaj, wszystko idzie ku dobremu :)

    OdpowiedzUsuń
  117. Bardzo lubię landrynki. Ustawiam się więc w tej dłuuuuuuugiej kolejce.
    Pozdrawiam, Dana.

    OdpowiedzUsuń
  118. Zapisuję się w kolejce, bo kolczyki śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  119. Ustawiam się w kolejce po te kolorowe cudeńka :). Mój mail: nikola_o@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  120. Piękne kolczyki o których zawsze marzyłam i do tego taka kolorystyka. Nie może mnie tutaj zabraknąć. :D

    OdpowiedzUsuń
  121. To i ja się dopisuję i zapraszam na moje Candy http://sztukaikunszt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  122. Od dawna jestem skrytopodglądaczką Twoich prac i straszni mi się podobają :). Czujesz ten sutasz! Mam chrapkę na te landrynki ;)

    OdpowiedzUsuń
  123. Przepiękne kolczyki.. Dołączam do kolejki :)

    Pozdrawiam!

    http://www.asia-majstruje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  124. długa kolejka jakoś mnie dziwi, kolczyki rzeczywiście piękne, staje w kolejce i ja :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  125. śliczne. uwielbiam sutasz. bardzo pozytywne i energetyzujące. zgłaszam się oczywiście po nie:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  126. bardzo chętnie wezmę udział :)
    i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  127. Chętnie przygarnę takie przepiękne kolczyki jeśli mi się uda. :) Tak więc ustawiam się w kolejce i czekam. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  128. Piękne, oczu oderwać nie mogę.
    Chcę nauczyć się tego antycznego haftu ale na razie krucho u mnie z czasem.
    Wpisuję się więc na listę :)
    Cieplutko pozdrawiam :)
    mikr13@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  129. Witam:)
    Przesliczne Landryneczki...
    To może i ja nieśmiało spróbuję!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)
    lueva@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  130. stanę w długim ogonku i ja;-)

    OdpowiedzUsuń
  131. aaach te kolory... :)
    ustawiam się i ja

    pozdrawiam
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  132. Piękne! pokornie staję w tej długiej kolejce :) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  133. Niech dobra energia będzie z nami!!
    a ja do kolejeczki :-)
    lubiebiel@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  134. Jako, że igła i nitka mnie nie lubią ustawiam się grzecznie w kolejce bo sutaszowe kolczyki to moje marzenie :-)
    Pozdrawiam
    agak

    OdpowiedzUsuń
  135. a mi się podobają ażurowe jajka :) a kolczykami nie pogardzę oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  136. No fajnie pojechałam....wszystko zrobione, a dziś patrzę, a mnie w kolejce nie ma ;( Za gapowe się płaci...a mnie może się poszczęści hi hi hi

    OdpowiedzUsuń
  137. Dopisuję się z przyjemnoscią! Załuję,ze tak poźno odkryłam Twoje cuda,a informacje oczywiscie zamieściłam na swoim blogu-pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  138. Trafiłam na Twoje cuda na Facebooku, teraz znalazłam Cię na blogu - nie mam wyjścia, takiej okazji nie można przegapić....

    OdpowiedzUsuń
  139. I to jest ten trzeci raz :D
    Pozdrawiam.
    Aśka

    OdpowiedzUsuń
  140. Ja jeszcze bezblogowa, ale chętna na cukieraski! Kolczyki obłędne, oszaleję ze szczęścia, jeśli trafią do mnie:) pozdrawiam i życzę wiosennego nastroju!
    duszka83@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  141. ale piękne kolory! w sam raz na wiosnę! gdyby mi sie udało było by to 1 wygrane candy!! więc staję w tej długiej kolejce z pokora i na losowanie czekam, pozdrawiam Lidka

    OdpowiedzUsuń
  142. Azalie_ wielobarwne meandry-CUDO-Duch działa!Chęć udziału we mnie wielka, choć również na razie bezblogowy człek ze mnie.

    OdpowiedzUsuń
  143. ach,mail: weridia.brozonowicz@gmail.com
    Dobre myśli ślę_

    OdpowiedzUsuń
  144. Lo Matko! Jaka dluuuuga kolejka! Nic dziwnego, skoro take smaczne landrynki mozna dostac. A co tam ja sie tez ustawiam...
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  145. Piękne kolczyki, zapisuję się na losowanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  146. Przepiekne kolczyki
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  147. Marzę o nich:)

    I już zalinkuję u mnie: handymadegirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  148. piękne są, a może do mnie trafią? pomarzyć można:)
    maryjka60@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  149. Przepiękne! Z przyjemnością postoję w tej dłuuugiej kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  150. Kolczyki są cudne !:)
    To moje pierwsze CANDY Landrynkowe ;), w których biorę udział .
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  151. Bardzo, bardzo piękne. Aż dech zapiera..

    OdpowiedzUsuń
  152. Sa tak sliczne ze i ja sie ustawiam w tej dlugiej kolejce, a wlasciwie to posiedze i poczekam cierpliwie...
    pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  153. Dzieła sztuki! Inaczej się tego nie da określić:) Oczywiście zapisuję się do konkursu, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  154. Pomimo dłuuuuugiej kolejki, zapisuję się i ja. Z nadzieją, że to może mnie wylosujesz?

    OdpowiedzUsuń
  155. Ja też chcę hehe
    Cudeńko
    a mój mail seti85@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  156. cuuuuudeńko!!!! też się ustawię w tym ogonie:D

    OdpowiedzUsuń
  157. Piękności! Przygarnęłabym takie z wielka chęcią.
    Pozdrawiam,
    http://craft-maga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  158. Jaka długa kolejka, ale staję może do mnie na urodziny uśmiechnie się szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  159. Wow. Kolczyki śliczne. Idealnie pasowałyby do mojej czerwonej sukienki w której 18 czerwca będę się bawić na weselu :) Ustawiam się do nich w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  160. aż ślinka pociekła na te landryneczki ;-)))))))
    super słodkości do wygrania , więc się zgłaszam :-)
    www.kasiajewellery.blog.interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  161. Przeurocze. Dla córci jak znalazł :)
    liv.mk@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  162. Ja również się zapisuję na te landrynki:)
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  163. Urocze, zapisuję się oczywiście i pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  164. Nie ma mnie tu jeszcze? Rany Julek, trzeba to natychmiast nadrobić!! BOSKIE są te landrynki, kocham je od pierwszego wejrzenia! :))) Piszę się z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  165. Przepiękne kolczyki ! Ustawiam się w kolejce !

    OdpowiedzUsuń
  166. i znow zajrzalam...ale nie po to by podwoic swoje szanse, ha ha ha, ale by nacieszyc oko tym cudem...ONE SA NAPRAWDE PIEKNE...i podziwiam...ogromnie podziwiam twoj talen i pomyslowosc!!!
    Buziaczek
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  167. Mmmm...jakie słodkości rozdajesz :)
    Niestety nie posiadam bloga (no niby mam ale dopiero od kilku dni i jest w roboczej wersji :)), ale mój e-mail to n.szerment@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  168. Cudowne są!!!! i te kolory!!! Szanse nie są wielkie biorąc pod uwagę ilość chętnych, aczkolwiek spróbować nie zawadzi. Dopisuję się więc w kolejce po cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  169. Słodziutkie ,takie landrynkowe kolory,są cudowne.z chęcią ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  170. landrynki jak wysmienite torty :)
    Piekne
    ustawiam sie w kolejce
    Maciachowa
    http://poleczko.fotolog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  171. Piękne:)
    Pierwszy raz biorę udział w takiej zabawie i miałam trudności z wklejeniem linka ale jest i mam nadzieję ze dobrze:)
    Szanse pewnie mam marne patrząc na liczbę chętnych osób ale spróbuje:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  172. Jakie przepyszne połączenie kolorów! Mniam...

    OdpowiedzUsuń
  173. OCZYWIŚCIE STAJĘ W KOLEJECZCE I ŚLICZNE RZECZY TWORZYSZ!!!

    OdpowiedzUsuń
  174. zgłaszam się fikuśnie :)

    emilka_gryca@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  175. to i ja staję w kolejce:)
    peldano-mio@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  176. Zapisuję się może tym razem cudo uda mi się wygrać!!! Pozdrawiam Libre Manufacture
    http://swiry-rekodziela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  177. Wcale mnie nie dziwi , że tylu fanów i chętnych na to ARCYMISTRZOWSKIE dzieło sztuki , ja też z pewną maleńką niepewnością i nieśmiałością stanę w tym ogromnym ogonku , może marzenie się spełni :)))Pozdrawiam ARTYSTKĘ i mojego GURU :)))

    OdpowiedzUsuń
  178. Przepiękne! Bloga nie posiadam, więc podam maila: agamatosek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  179. Безумно красивые серьги!!! Может мне повезет...
    http://raduga-luna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  180. Stoje w najdluzszej kolejce swiata, ale warto. Pieknie byloby wygrac.

    OdpowiedzUsuń
  181. Piękne kolczyki !!!
    Ustawiam się w kolejce choć jest bardzo długa :)
    atorod-art@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  182. Ой как красиво можно и мне попытать счастье
    http://iakoma.blogspot.com/
    Спасибо

    OdpowiedzUsuń
  183. PIĘKNE TE KOLCZYKI I OD DAWNA MI SIĘ TAKIE MARZĄ...A MOŻE TE BĘDĄ MOJE? ;) SPRÓBUJĘ SZCZĘŚCIA ;) POZDRAWIAM I ZAPRASZAM DO MNIE

    OdpowiedzUsuń
  184. na taką landrynkę nie mogłabym się nie zapisać ;)

    OdpowiedzUsuń
  185. kolejka długa, ale kolczyki warte tego by sie w nia ustawić. Staję więc :)

    OdpowiedzUsuń
  186. oj oj... jakie to śliczne. nie mogę się napatrzeć :)
    i oczywiście zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  187. Ale numer prawie na szarym końcu :) ale ...ostatni będą pierwszymi... :)
    Piękne kolczyki !!!

    OdpowiedzUsuń
  188. Podziwiam twórczość i dobór koloru w sutaszu, przepiękne te cukierasy jeżeli mogę to ustawiam sie . pozdrawiam ewa.m9@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  189. Również zainteresowana!:-)
    Dorota
    tetyd-a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  190. Jestem i ja :)zainteresowana landrynkami:)

    OdpowiedzUsuń
  191. od zawsze marzyłam o takich kolczykach....moj mail: b_szmyd@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  192. Ojj ale długa kolejka, ale nie dziwię się- takie cudowności każdy by chciał przygarnąć...

    OdpowiedzUsuń
  193. moja droga - mój komentarz jest 199 komentarzem pod Twoim postem :) Potrafif nas do siebie ściągnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  194. Och! to jest coś przepięknego! Nie potrafię przejść obok takiego cudu :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń