Who is watching me... :)

wtorek, 29 marca 2011

in Red

Żyję, jestem, tworzę!:)))
Tym razem sutasz w czerwieni. Ale fajnie się szyło te kolczykiii! :))) 
Kurcze, kocham wszelkie robótki szalenie! :) Daje mi to, (oprócz zarwanych nocy, przemęczenia oczu i nadgarstków) dużo frajdy , radości , satysfakcji, ehhhh! :)
A dziś, odkurzyłam wydmuszki, żeby choć kilka podziurawić, bo jak się napatrzę na to Dziewczyny tworzą?! ;) No cóż, muszę choć kilka wyprodukować, nic to, że boliii...
 Dziękuję za odwiedziny i komentarze - buziaki! :))) 

37 komentarzy:

  1. wrrr, jak dla hiszpańskiej pani, tej od flamenko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. oh sa naprawde piekne, urocze...

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, piękne są! Takie energetyczne!Kolczyki mam na myśli. :) A z wydmuszek będą niezłe jaja! :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudne są te kolczyki! I kolor i fason.... A czy te wydmuszki są prawdziwe? Jeśli tak, to podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze raz krzyknę - kolczyki są BOSKIE!!!!
    Ciekawa jestem Twoich wydmuszek- zapowiada się intrygująco:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. KasiaN - jasne że prawdziwe - od gęsi one!;)
    Jolinko - choć jedno muszę w Twoim stylu wyprodukować , bo nie wytrzymam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Produkuj więc, produkuj:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudowne kolczyki... piękne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolczyki przecudne i jeszcze ten kolor. Prawdziwe arcydzieło!

    OdpowiedzUsuń
  10. Aneczka kolczyki ogniście śliczne, energia tryskają. Jak sie spotkamy to muszę wydmuszek sie nadotykac kochana, oj musze;)
    Aniu a może w przyszłym roku jakieś warsztaty zrobimy? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. kolczyki cudowne:))mój ulubiony kolor

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolczyki prześliczne, a jaja się super zapowiadają, ja zazdroszczę tym co umieją dziurawić bo sama nie potrafię :))

    OdpowiedzUsuń
  13. CUDOWNE!
    Tak piękne, precyzyjnie zrobione!

    OdpowiedzUsuń
  14. slyszysz te odglosy....to oklaki na stojaco!!!
    Cudowne Aniu...jak z nominacji do oskara...widzac efekt i precyzje wykonania, wyobrazam sobie twoje obolale oczy i nadgarstki....podziwiam...podziwialam i bede podziwiac twoj talent!
    Buziaczek

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolczyki cudne, bajeczne, MÓJ KOLOR!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Energia czerwieni czyni cuda, w Twoim wykonaniu- BOSKIE CUDA. Pokażesz finalne wydmuszki? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. I na moim warsztacie dziurawią ;) się wydmuszki.
    Tylko sutasz jakoś nie ma śmiałości poromansować z moimi łapkami. Ale kiedyś w końcu to nastąpi! ;)) ...bo patrząc na Twoje cuda aż mnie skręca z zazdrości.
    Buziaki przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Szałowe jak zawsze, i naszyjnik boski przegapiłam pastelowy. Przyznaj się, masz 4 ręce, bo lecisz z robotą jak szalona z korzyścią dla naszych oczu :-) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacja. Pieke, ogniste kolczyki.

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne energetyczne czerwienie.
    Ja w tym roku nie wiercę, ten rok jest kwiatowo-ludowy

    OdpowiedzUsuń
  21. Ach, jak równo uszyte! Perfekcyjne wykonanie i rewelacyjna czerwień.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne kolczyki :)
    http://moniartbizu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne kolczyki! A wydmuszek jestem szalenie ciekawa.

    Poza tym bardzo mi miło, że jesteś wśród moich obserwatorów, dlatego osobiście zapraszam na ogłoszone właśnie przeze mnie rozdawnictwo. Szczegóły:
    http://asia-majstruje.blogspot.com/2011/03/ogaszam-candy.html

    Pozdrawiam!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolczyki zabójczo piękna no i czekam na podziurawione jaja hi hi hi - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolczyki hmm dech zapiera!!! Wydmuszki też chcę takie umieć zrobić:))) Czy jest gdzieś instrukcjajak takie wykonać??? Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  26. Piekne kolczyki...chce sie zaspiewac za Chrisem de Burg: "Lady in Red"....
    Do wydmuszek sie nie dotykam, nie moja bajka, nie mam zaciecia:-)
    Wole podziwiac u Tych, ktorzy robia je nieporownywalnie lepiej, po mistrzowsku, np. TY!
    Pozdrawiam Cie Aniu cieplutko :-))))))

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolczyki cudowne;)
    Czekam na jajca bo zapowiadają się ciekawie;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Obłędnie piekne są te kolczyki!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ach...
    Siedzę tak sobie i wzdycham...
    Nie mogę się napatrzeć na Twoje kolczyki...

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń