Who is watching me... :)

środa, 9 lutego 2011

jedziem Panie do Stolicy... :)

...otóż powód mego zniknięcia, wsiąknięcia właściwie w robótek świat...
Szykuję się na targi rekodzieła"ART&DANCE"  pod patronatem "Lasu Rąk". 
Będę w Warszawie 12-13 lutego - jest szansa na osobiste spotkanie - zapraszam, może ktoś z okolicy zechce przybyć, pogadać, poznać się osobiście?! :))) Czekam Kochane i liczę na spotkanie! :)))
Więcej odnośnie targów znajdziecie -  TU 
W związku z czym musiałam przygotować "pseudo-kolekcję"- przekrój przez moją "tzw. twórczość", czyli - troszkę szycia, troszkę decu, frywolitek, ażurowanych wydmuszek, biżuterii sutaszowej też... uffff  sforsowana się czuję, oczu - "nie mam już", ale się cieszę, bo w końcu z domu się ruszę i ludzi zobaczę! ;) "Prace wykończeniowe" trawają wciąż, czekam na przesyłkę z biglami, i lepiej żeby przyszły ... dziś na przykład. 





Do Zoba - mam nadzieję!!! :))) 

34 komentarze:

  1. Aniu powodzenia Ci życzę!!!
    Niezły "przekrój" przygotowałaś:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała sprawa takie targi;)
    Same wspaniałości przygotowałaś;)
    życzę powodzenia;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana chętnie zajrzę bo nie odmówię sobie spotkania z Tobą ;-)
    I zobaczenia wszystkiego na własne oczy.
    Zaraz piszę @
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. PIĘKNE PRACE- ŻYCZĘ POWODZENIA NA TARGACH- PIĘKNE SĄ TE SUTASZOWE KOLCZYKI:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolekcja fantastyczna-powodzenie murowane. A ja zapraszam do siebie na mega candy!

    OdpowiedzUsuń
  6. baw się dobrze :) i oczywiście na relację jak wrócisz czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooooooooooo, to będzie się działo! Ależ bym chciała tak na żywo popodziwiać twoje prace! :)) Szkoda, że tak daleko mam... Powodzenia ci życzę i całemu przedsięwzięciu też! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że ja nie z Warszawy!!!!Sporo tego przygotowałaś:-))). Myślę o Targach również ... Z akcentem na bardziej "myślę";-))).

    OdpowiedzUsuń
  9. same cuda przygotowalas :* buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała kolekcja, szkoda, że nie będę miała szansy zobaczyć na żywo, ale jak będziesz w Krk to chętnie:)
    Powodzenia na targach!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo! swietna ta kolekcja, szczególnie sutasz i te pisanki na biało! pozdrawiam i powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia ,,
    wszystko pięknie się prezentuje,

    OdpowiedzUsuń
  13. Przekrojowa kobieta z ciebie, uzdolniona wszechstronnie...ale pisanki to wysiedziałaś po prostu NIEZIEMSKIE.

    OdpowiedzUsuń
  14. No a ja za bardzo sie nie ciesze, bo tylko ludziki z okolic Wa-wy beda mogly podziwiac Twoje wspanialosci i je kupic:(:( A ja chetnie bym sie na co nieco skusila :) Mimo tego zycze udanych targow :) bo zdolna z Ciebie osobka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu Twoje stoisko z tak cudownym asortymentem będzie brylowało wśród innych. Baw się dobrze i przywieź moc pozytywnych wrażeń :) Trzymam kciuki! :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne prace. Mnóstwa klientów życzę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Napracowałaś się, oj ogromnie napracowałaś, to widać.Z takimi cudami zadowolenie z targów masz murowane, i tego Ci życzę.Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Trzymam kciuki i powodzenia zycze, choc o Ciebie i Twoje cuda to martwic sie nie trzeba, poradzicie sobie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Życzę powrotu z pustymi torbami, pełną sakiewką oraz moc pozytywnych wrażeń.:))) Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  20. Te pisanki to mi się snią po nocach :)
    szkoda ze mnie tam nie będzie, z radością bym sie z Tobą przywitała, ale moze będzie okazja :)
    powodzenia !!!

    OdpowiedzUsuń
  21. prace cudne, szkoda że nie mogę tam być :) powodzenia zyczę i wielu miłych spotkań :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Trzymam kciuki ale i tak wiem , że wszystkich w utalentowanych swych rączkach już masz z taką kolekcją ...nie może być inaczej :)Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ śliczności i różności naszykowałaś, szkoda, że nie jestem z W-wy :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystko takie cudne. Szkoda że ja tak daleko, chętnie podziwiałabym to wszystko na żywo. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  25. cudna kolekcje wyczarowalas!!!!trzymam kciuki bardzooooo mocno !!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Napracowałaś się bardzo! Jaka róznorodnosc prac! Dłuzej poślepiłam sie na bizu i "dziurawe" pisanki. POWODZENIA!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Same śliczności ale jajka to nie mogę cudne po prostu są! ;) Niestety do Warszawy mam strasznie daleko, może kiedyś we Wrocławiu będziesz no to już będę miała bliżej ;) Powodzenia i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. do Wrocławia to ja też mam dużo bliżej Aniele, więc może kiedyś okazja się nadarzy... :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale sie napracowałąś i wszystko godne podziwu!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj napadłabym na Ciebie, napadła :)
    A poważnie - Aniu powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Sciskam i trzymam kciuki, bo musi Ci sie udac, robisz tak niepowtarzalne rzeczy, ze nie sposob je minac nie odwrociwszy glowy....

    OdpowiedzUsuń
  32. Cicho i skromnie zapraszam do mnie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Och jakbym chciała tam pojechać... troszeczkę daleko:( Ale prace cudowne. Strasznie mi się podobają. Masz zdolności dziewczyno. Powodzenia życzę.

    OdpowiedzUsuń