Who is watching me... :)

środa, 12 stycznia 2011

no nie odczepię się... ;)

Wiecie, jednak sutasz mnie trzyma! ;)  "Już nie bedę robić"... hmmm w najbliższym czasie przynajmniej -  zarzekałam się ostatnio, a i tak biorę świecidełka i tasiemki do rąk i coś tam kręcę... Tym razem wpadłam na pomysł , żeby zrobić stroik do włosów. Ale taki na bogato - z piórami, które kocham(!) i najchętniej do "garownych" zajęć w piórkach bym śmigała. ;)
Poza tym, stroik  kolorystycznie też "mój' bardzo - "fioletowy granat" , czarny, zielony, złocisty...i muszla paua, w ktorej wszystkie barwy świata można odnaleźć.
Ciekawe, czy się Wam spodoba? 
Pozdrawiam serdecznie pięknie dziękując za pozostawione komentarze - działają motywująco,kojąco, zachęcająco...kocham je czytać wprost!!! :))) 
Ps. zgodnie z sugestią Agnieszki- zgłosiłam dopinkę na Wyzwanie Karnawałowe w Szufladzie!!! :))) Ale fajna zabawa... :)

24 komentarze:

  1. W sam raz na karnawałowe szaleństwo. Świetna ozdoba! Mnie chodzą po głowie spinki do włosów, ale czasu brakuje na kręcenie :-(.

    OdpowiedzUsuń
  2. z tym czasem to też mam to samooo , kurcze... ;)
    A stroik wlaśnie na spince zamocowany, zapomniałam napisać...

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny, kolorowy, tylko iść na imprezę karnawałową:)

    OdpowiedzUsuń
  4. o masakra!!!Magda dobrze okresliła - jakby prosto z reatralnej garderoby. Podoba mi sie to zdjecie z maska:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Inny świat, jak na niego patrzę, to już słyszę muzykę, oklaski... Jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu co za rewelacyjna forma - idealne nawiązanie do kolorystyki pawiego pióra:-))). Naprawdę cacuszko dla oryginalnej kobiety:-))). Sama bym zaszalała z czyms takim na główce w karnawale:-))).
    Gratuluję pomysłu:-)).

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekny! Piora dodaja wszystkiemu smaczku i wyjatkowosci. Ja takze uwielbiam piora;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, super karnawałowy stroik, szalejesz Aniu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny , ale nadawałby sie tez może na zwieńczenie baaaaaardzo głębokiego dekoltu

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały pomysł i jak doskonale wykonany. Podziwiam, podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy się spodoba? Pytanie nie trafione ;) cudna ozdoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu zgłaszaj pracę do szuflady jest właśnie wyzwanie karnawałowe ;-)

    Stroik poprostu cudo !!!
    P.S.
    Bardzo proszę nie odklejaj się ;-)
    Serdecznie pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudenko.
    W niedziele idę na bal, byłby w sam raz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda super!!! Przypomina pióropusze Majów albo ozdoby pięknych pań z karnawałowej Brazylii.

    Pozdrawiam karnawałowo:)
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój Ty Mistrzu Ukochany:)
    Fantastyczną ozdobę stworzyłaś!!! Dobrze, że nie potrafisz przestać;)))
    No gdzie mnie do Ciebie;)
    A przy okazji, ciekawam jak lewa strona wygląda...

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna... Teraz pozostaje Ci tylko balować przez cały karnawał :D

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna ozdoba i bardzo pomysłowa, a kolory... super !!

    OdpowiedzUsuń
  18. Faaaajny! Dobrze, że sutasz się Ciebie tak trzyma!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie , że trzyma :) W przyszłym tygodniu idę na szkolenie i już sie boję :) Super ozdoba ! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  20. No i nie odczepiaj się ,tylko karm nas swoimi pięknościami jak do tej pory .Czekam na następne zaskakujące pomysły w tej technice.Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudo!
    Nic, tylko na bal karnawałowy ruszać!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. anyu.... cudna praca!
    Dziękuję za udział w szufladowym wyzwaniu i życzę powodzenia w losowaniu.
    Pozdrawiam serdecznie
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń