Who is watching me... :)

piątek, 7 stycznia 2011

i jeszcze jeden...

i jeszcze raz- sutasz! ;)
Hmmm macie dość?! Ja conieco już też , więc ostatni póki co... ;)
Kolczyki dostały miano "Jasmin" z agatem tęczowym w roli głównej. 
I maseczka fryyy czerwona , pikantna, na bal i do sypialni... ;)
AC dostałam dziś, ulepiłam , następnie popsułam rzecz jesna trochę( w związku z czym, "dziura" jako zawieszka a nie "elegancka zawieszka", którą urwałam, dopieszczając pilnie... ;) -  właśnie wypaliłam , obadamy co się wykluło... hmmm??? 



27 komentarzy:

  1. A ja wcale nie mam dość Twoich kolczyków.Każda para jest inna i każda piękna!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dość? nie!!!
    zastanawiam się tylko skąd cierpliwość bierzesz...

    OdpowiedzUsuń
  3. Mało, maaaaaaaaaaało! Rób i pokazuj - ja bardzo chętnie podglądam i podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy dość , prosim o więcej :) Każda para jest wyjątkowa ! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  5. kolczyki są rewelacyjne i w dodatku w 'moich barwach' :) chcę więcej, bo ta technika bardzo mnie fascynuje - każdy wytwór jest inny i niepowtarzalny! super!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny kształt i wykonanie
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie jestem ciekawa AC:-))). Sutasz -barokowa elegancja:-))).

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna ta twoja biżuteria.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dość? no co ty? śliczne są i już gdzieś podglądałam w sieci jak to się robi... nie wiem czy kiedyś spróbuję ale podziwiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też nie mam dość i też proszę o więcej!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. kolczyczki jak zawsze piękne... pozdrawiam.papa

    OdpowiedzUsuń
  12. Wcale a wcale nie mam dość! Chcę więcej!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale maseczka frywolitkowa cudna, jak wy to robicie, no jak? Pozdrowienia ślę cieplutkie

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne kolczyki sutaszowe:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu Twojego sutaszu nikt nie może mieć dosyć... ja na pewno nie:)))
    Z AC też sobie poradzisz koncertowo- wiem to!!!
    Frywolitki - jak zwykle... klasa!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje kolory! Błagam nie przestawaj robić i pokazywać sutaszowych cudeniek!!!!
    Zachwycające...

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowności i nie przestawaj ich produkować absolutnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne, cudne, wspaniałe i majestatyczne !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne te kolczyki sutaszowe a maseczka frryy-wolna piękna - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Protestuję! :) Nie mam dość i powiem więcej - chcę więcej:))))
    A maska frywolitokwa też zwala z nóg!

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu piękny kształt i kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolczyki piękne i milo sie ogląda to jeszcze jeszcze !

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nie mam dosyć, kolczyki cudne, bardzo eleganckie, więc sutaszu nigdy dosyć ;-) A tego AC jestem bardzo ciekawa!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Zakochałam sie w kolorze tych kolczyków :)

    OdpowiedzUsuń
  25. kolczyki są cudnie uśmiechnięte i pogodne :) - to fajne w takich pochmurnych dniach, a maska - misternie zachwycająca! Piękna!

    OdpowiedzUsuń