Who is watching me... :)

wtorek, 18 stycznia 2011

"bransoleta do kompleta"... ;)

Do wcześniej prezentowanych kolczyków z ukochaną muszlą paua - bransa powstała w ciągu dwóch ostatnich dni... :) 
Bardzo fajnie się nad nią pracowało, bo kolorki ulubione i materiał również. Tylko lekki stres, czy oczekiwania spełni , bo na zamówienie specjalne... :) 
Na deserek coś bardzo dla mnie miłego. :)
Zostałam poproszona przez miłą Panią Kingę,o zgodę na wykorzystanie moich kolczyków do kompozycji. Autorką pracy jest Mama Pani Kingi - dziękuję za udostępnienie fotografii! :)))
 Ciepłe pozdrówka! :))) 

23 komentarze:

  1. Przepiękny komplet! Nie mogę napatrzeć się na niego...

    OdpowiedzUsuń
  2. I po co ten stres, wszystko wyszło perfecto:-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu bransoleta wspaniała !!!
    Poprostu zaniemówiłam ( pewnie są w domu tacy co się ucieszą że słowa nie mogę wydobyć ....)
    Prawdziwe dzieło sztuki !!!
    Napewno pięknie się prezentuje na ręku ;-)
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna! na pewno właścicielka się będzie cieszyć. Trochę koci pyszczek mi przypomina na zdjęciu za muszlą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak zwykle jestem oczarowana i znów stwierdzam iż nie powinnam kochana na Twój blog wchodzić co by nie chorować potem:)

    a obraz - przecudny...

    OdpowiedzUsuń
  6. Zatkalo. No zatkalo mnie. Po prostu. Jest to kom plet wyjatkowy w kazdym calu.....

    OdpowiedzUsuń
  7. Stworzyłaś kolejne cudo!!!
    Bransa idealna:)))
    Robię swoje pierwsze asymetryczne kolczyki i stwierdzam, że nie jest proste zrobić drugi w lustrzanym odbiciu;)))
    Musisz chyba być dumna, że twoje kolczyki doczekały się uwiecznienia na obrazie- ja bym była;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszla pięknie się komponuje, bransoletka cudo! Na pewno spełnia oczekiwania, bo nie wierzę, że komuś mogłaby się nie podobać!!!
    A kolczyki na obrazie imponujące!
    Ja mocno raczkująca sutaszowo, dlatego chylę głowę.
    Pozdrawiam słonecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolczyki same były cudowne, ale komplet z bransoletka jest powalający.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna bransoteta. Osoba która zamawiała, wiedziałą co robi:) Bardzo to miłe, ze twoje kompozycje zostały wykorzystane do obrazu. pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bransa jest przepiękna! Wygląda jak maska...

    OdpowiedzUsuń
  12. Komplet jest przecudowny. Na pewno spełnił oczekiwania, zakochałam się w Twoich pracach, a brocha jest tak cudna... Jeszcze nie założyłam jej, bo kombinuję ciągle tak, żeby strój mi pasowała do niej, więc na razie leży w honorowym miejscu i cieszę się nad nią codziennie :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna bransoletka! Niesamowicie prezentuje się ten komplet!

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne kolory, już się chce wiosny! Śliczny komplet

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne,nic dodać,nic ująć

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tutaj zostaję i będę się wpatrywała i wpatrywała w to cudo .

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny komplecik, a ta bransoletka wow:)) Taka "hot" bym powiedziała:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaka cudowna energia !!!! tak mi tych kolorów brakuje i już do końca zimy będę tak marudzić :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam! Obserwuję Twojego bloga od jakiegoś czasu, bo i istnieje u mnie w linkach jak i subskrypcji wordpressowej którą przeglądam codziennie :).

    I dlatego mam malutkie info o początkowym, urodzinowym Candy u mnie na blogu - oczywiście serdecznie zapraszam! :)

    http://linnennshandmadeart.blogspot.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam tą muszlę... Komplecik świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem przeszczęśliwą posiadaczką tego cudnego kompletu:) Na żywo równie bajeczny, jak na zdjęciach, zachwyca misternym wykonaniem. Aniu, aż wstyd, że dopiero teraz...jeszcze raz pięknie dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń