Who is watching me... :)

wtorek, 2 listopada 2010

sutasz again... ;)

Oto nowa porcja sutaszowych zawijasków. Korciło mnie żeby spróbować  kolorów, i zrobić coś naprawdę mega-kontrastowego i energetycznego. Powiem szczerze, że musiałam stoczyć pseudo walkę ze swoimi przyzwyczajeniami i minimalistycznymi upodobaniami. Oto efekty... 
 Ps. Dodam , że z kolorem pracuje się cudnie(!) i "przy nadziei" pozostaję, że moje zmysły na barwy się otworzą jeszcze?! ;)
 Pozdrawiam z kolorem w tle - śląc pozytywną energię! :)
 
 
 
Dorzucam jeszcze fotkę z modelką... ;)
 

26 komentarzy:

  1. ano!:) Masz rację, też mam takie skojarzenie!(hmm poza tym żabę mi przypominają) ;) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudo ,cudo!!!
    sesja z pędzlami świetna
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie chciałam napisać, że fajne żabcie... :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie bardzo energetyczne:-)). Nie wiem dlaczego, ale zaraz pomyślałam o stylizacji do nich. Więć, szary asymetryczny, w stylu poncho sweter, jeansy i jasno brązowe kowbojki lub coś a la buty motorowe:-)).

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo oryginalne :) Aha i piękne nowe tło i baner ! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne! W takich kolorach, że za całą odzież starczą;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne Aniu, ładne...
    Mi natomiast przypominają misiową ubraną w spódniczkę...:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Przez nowy baner myślałam, że nie trafiłam tu gdzie chciałam- tamten od razu kojarzył mi się z Tobą... co nie znaczy że ten mi się nie podoba:)
    Kolczyki fantastyczne, dobrze że próbujesz takich żywych kolorów... chociaż są chyba głównie dla bardzo odważnych lub młodych kobiet;)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne:)
    może spróbuję sutaszowego zakręcenia:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaaaakie śliczne, i to zestawienie kolorów rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  11. Oryginalne połączenie kolorów, mało kto nie boi się zestawić niebieski z czerwienią!

    OdpowiedzUsuń
  12. wow jakie kolory!!! bardzo fajne moim zdaniem połączenie kolorystyczne.
    p.s. no i powieki modelki mnie zafascynowały - kolorystycznie !!

    OdpowiedzUsuń
  13. To się nazywa mega wypas! Cudoooooooo, faktycznie azteckie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu ,bardzo piekne kolczyki!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. odważne to fakt i śliczne przy okazji, a w miniaturce jak misie, boszsz wszędzie widzę misie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolory odwazne, ale dobrze dobrane poniewaz uzupelniaja sie idealnie, calosc naprawde piekna a na modelce jeszcze piekniejsza. Sama modelka to przyjemnosc dla oczu ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. U Ciebie to zawsze mogę oczy nacieszyć pięknymi pracami !!!
    Kolczyki cudne !!!
    Bardzo energetyczne !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki Kochane! :)
    joie - no właśnie, takie jakieś mi organiczne wszystko wychodzi...

    Hannah - Aniu dzieki bardzo za opinę. :) Twoja wizja kapitalna, myślę! :)

    Nettika - bardzo dziękuję! :) Poprzednie tło już mocno "zestarzone" było, więc mam nowe... :)

    Pat - jasne, masz rację! :) Jak na mnie, głównie na czarno, to na pół roku kolorów by starczyło. Jednak będę się starać kolorowo czasem powydziwiać... ;)

    inno - taaa Małgoś - też misaka w kolcach widzę (zwłaszcza od spodniej strony, to już misiowa kompletna)

    Jolinka - no tak, widzisz Jolu ja się szybko przywiązuję do wszystkiego, nawet tła i banerka nie miałam odwagi zmienić. W końcu się udało, a banerek taki "własnej produkcji" ma być w przyszłosci, tylko trzeba jakąś fotkę 'apropos' strzelić. :)

    montgomerry - zakręcaj - zachęcam! :)

    chmurka - dziękuję ! :)

    Aneladgam - dzięki Madziu! :) Tu było w ogóle kolorystyczne szaleństwo! :) Całusy dla Maluchów! :)

    madziula- dziekuję! :)"Modelka" na studia wracała akurat i powieki umalowane do "podróży" a nie do fotki (co na zdjęciu chyba widoczne , tj. : znudzenie połączone z "daj mi już spokój")

    bestyjeczka - ach , tęsknota jakaś do Peru czy innej Ameryki Pd. się objawiła? :)

    Ulcia - dzięki! :) Czekam teraz na Twoje! :)

    by_giraffe - taaa, że Tobie z miśkami Ewciu się skojarzyło, to nie dziwota... ;) Buźka! :)

    savannah - serdecznie dziękuję za tak miłe słowa! :) Rumienię się normalnie... ;)

    Kaprys- Agusiu- serdecznie dziękuję! :) Kocham Twoje ciepłe komentarze! :) Mam nadzieję , że psychicznie już trochę lepiej? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cuda! Mi też z wesołymi żabkami się skojarzyły :) Modelka ma bardzo ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  20. "Żabki" bardzo energetyczne a banerek i mnie zachwycił.

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowne.
    mam zamiar spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  22. mnie też się podobają, ale... nie spróbuję, zal materiałow marnować... jak zwykle cuda pozostawiam Cudotwórczyniom :) :*

    OdpowiedzUsuń