Who is watching me... :)

środa, 13 października 2010

nudy...

 Obiecuję...to ostatni post  przed losowaniem mojego CUKSA  ...  Dotarło do mnie, że forma "cylkicznego candy" bywa nieco uciążliwa, chyba?... Właściwie nie mam zamiaru wymuszać komentarzy i bywania u mnie z wizytą, oraz z racji  że,  jestem przeciw każdej formie represji - formułę "cylkicznego candy" uzależnioną od komentarzy zawieszam... Jednocześnie zapowiadając następne,  hmmmm na "mormalnych" zasadach! Będzie z sutaszowej biżu, bo wciąż : " zakręcona, zakręcona" Hmmm przy okazji , mam nadzieję , że nie zbytnio zamotana przy tym (bywam)?! ;)
Dziś kolejne kolczyki a'la barok czy cóś, na zamówienie...  
Bywajcie! :) 

24 komentarze:

  1. Kochana ja bywać u Ciebie będę zawsze bezwzględu na to czy jest Candy czy nie !!!
    Poprostu uwielbiam Twoje dzieła i chyba się już uzależniłam od wizyt u Ciebie ;-)

    Kolczyki przepiękne !!!!!!!

    Pozdrowienia ślę serdeczne Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne kolczyki, bardzo, bardzo mi się podobają:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. tu nie ma nic nudnego :) jak zawsze piękne

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolczyki prawdziwie krolewskich uszu godne, tylko pozazdroscic takich umiejetnosci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nuuda? Hmm... Jeśli nawet to całkiem przyjemna dla oczu... :) Na moje możesz nudzić się tak dalej... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Eleganckie i tajemnicze. Nie opowiadaj, mnie Twoje sutaszowe posty wcale nie nudzą. Prace są świetne, ta technika bardzo Ci służy:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. No, kochana...
    Te to mnie zachwyciły kompletnie. Szkoda że nie miałabym do czego takich włożyć, bo zamówiłabym identyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam lubię te Twoje "nudy"
    Buziole...

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny kształt ,świetna kolorystyka,świetne wykonanie!!!
    ALICJA

    OdpowiedzUsuń
  10. patrz poprzednie komentarze, zawsze tak samo... ślicznie, wytwornie, elegancko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie nudy? Podglądam, podglądam i przestać nie mogę - bez względu na kolor, zawsze pięknie pomyślane i starannie wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  12. O ludzie jakie ludne!!! W dodatku w moich kolorach!!! Złoto... Czerń...
    Marzenie!!!

    P.S. Odkąd trafiłam na tę stronę każdy komentarz to przyjemność i nikt mnie nie zmusi, żeby było inaczej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejne boskie kolczyki. Uwielbiam czerń. Nie nudzi Ci sie robienie kolczyków ciągle jedną metodą? Jak nie, to rób dalej, bo są naprawdę piękne.

    OdpowiedzUsuń
  14. cudne te kolczyki :*:*:*:* robisz przeslizna i nietypowoa bizuterie :*
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja lubię patrzeć co nowego zrobiłaś

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaczęłam przeglądać twojego bloga. Ja bym sobie nie wyobraziła takiego cudeńka! A Ty coś takiego tworzysz!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak mogło mnie to ominąć? Śliczne kolce Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Są śliczne do wieczorowej sukni w sam raz;)

    OdpowiedzUsuń