Who is watching me... :)

niedziela, 17 października 2010

Lusia

Dla odmiany dziś coś tildopodobnego. 
 Lusia dla Alusi - na zamówienie. :)  
Niestety, migrenowo już kilka dni mnie łeb boli, dosłownie czachę mi rozsadza... Mam nadzieję że u Was Moje Drogie  wszystko "w porzo"?! :)
Ps. chyba za metamorfozę niciaka się zaraz wezmę , żeby nie zwariować... ;) Kurczeee... i nie mogę przesuwać fotek, też tak macie może?! sorry za puste miejsce... Czyli dziś taka karma...
W temacie fotek, coś udało mi się poprawić, mam nadzieję...

22 komentarze:

  1. śliczniutka:) u mnie tak wporzo że jeszcze pracuje, ehhhh ale zrobiłam sobie przerwe żeby nie zwariowac, choc kilka minutek wolnego. Marzy mi się miec wolne soboty i niedziele, ale terminy nas gonią i nie ma zmiłuj się:(
    Papierkowa robota najgorsza jest i basta

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękniusia ta Lusia..
    Ja też mam problem ze wstawianiem zdjęć,,i u mnie jest puste miejsce ,tam gdzie miało być zdjęcie???

    OdpowiedzUsuń
  3. Lusia to bardzo miła dziewczyna ;o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza Pani Lusia ;) Perfekcyjnie ją wykonałaś ;) Piękna ;)
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy istneije cos, czego jeszcze sie nie chwycilas? Mysle ze nie ...lalusia Lusia superpatentowa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna, w bieli i różyczkach, taki angielski styl - piękna! A na taką migrenę pomaga tylko wino z dzikiej róży dzieła mojego męża...

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu Lusia przepiękna !!!
    Prawdziwa dama !!!
    Kochana życzę zdórwka i posyłam moc pozytywnej energii !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna Lusia i jaka różowa , akurat w różowy tydzień wstrzeliłaś.Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. cudna jest !masz sprytne łapki do szycia,perfekcyjnie uszyłaś
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  10. szmaciana panna ma suknię z cudnej tkaninki
    zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznotka, a te buciki.... :D cudo, zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna :) Taka dziewczęca bardzo :)
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna Lusia.
    Zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Lusia jest śliczna! i pewnie Alusia będzie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lusia jest przepiękna! Baletki mnie powaliły na ziemię swoją doskonałą delikatnością.
    Życzę "odbolenia" czachy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Lusia-ślicznotka:)
    Zycze zdrówka, mnie dla odmiany ręce bolą
    tak to już jest z tą jesienną słotą.

    OdpowiedzUsuń
  17. jaka piękna! i kwiecista... cudna jest

    OdpowiedzUsuń
  18. Lusia jest śliczna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nasza Lusia! Zadomowiła się już w pokoiku małej i wzbudza zachwyt wszystkich gości! Dziękujemy jeszcze raz!

    OdpowiedzUsuń