Who is watching me... :)

wtorek, 28 września 2010

sutasz na złoto

Wiem... to już nudne... Przynudza baba tymi sutaszowymi wywijaskami... Chyba nikomu nie zechce się tu zaglądać już? 
Ale cóż począć jak "fiś" mi się rozwija?! ;) No i "sklep artysty" wypada zapełnić skoro się powiedziało "a"!
Aaaa i odszczekać mi wypada : "moje są szyte od spodu , a nie klejone"... ;) Otóż empirycznie stwierdzam , że podklejanie na gotowo skórą bardziej mi odpowiada, bo brzegi dzięki temu pozostają nietknięte i śladów szycia na krawędziach nie widać. :) A to mi pasi bardzo... :) 



31 komentarzy:

  1. Serio, nie można się znudzić oglądaniem tych cudeniek. Proszę o więcej :-) Fantastyczne są.

    OdpowiedzUsuń
  2. Superowskie te sutaszowe ślicznotki. Ja też jak złapię "serię", to eksploatuję do bólu. Ważne, że sie podobaja i jest satysfakcja z wykonanej pracy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ha,ha Roma - podoba mi się Twój tekst! :)
    Bestyjeczko - dzięki ... chyba mnie pocieszasz?!;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ejże Aniu! nie bądź taka skromna - to bombowe produkty, przepięknie wykonane, z wyczuciem stylu i koloru. Gdybym nie miała innych wydatków, to bym kupiła któreś z kolczyków.

    OdpowiedzUsuń
  5. hehe a najlepszym dowodem na to, ze mi to biżu mocno się podoba, jest to, ze wracam do tych postów i gapię się i gapię....

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim razie dorzucam jeszcze jedną footkę(bo dziś swiatło wyjątkowo niełaskawe dla czerni) ... i obiecuję następne candy z sutaszu! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja tak na zapas już ustawiam się w kolejce... :D
    Wiesz, że lubię czerń... prawda...? I co ? będę teraz "chorować"
    buziole mój Ty Pracusiu... ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudo dziś nam pokazałaś !!!
    I wcale nie jest nudno ja takie posty mogę czytać i oglądać codziennie !!!
    Powzdycham jeszcze trochę PIĘKNA !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem tak: Twoja biżuteria jest wielka i nieziemska!

    OdpowiedzUsuń
  10. No kochaniutka, to juz wyzsza szkola odlotowo-sutaszowa :) Niesamowitosci czynisz a co jedna to piekniejsza. Jakie to zycie jest niesprawiedliwie, jedni morduja sie calymi dniami nad jakims "dzielem" a inni tylko reke przyloza i cuda wychodza jak za dotknieciem czarodziejskiej rozdzki...do tych ostatnich nalezysz Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawi mnie lewa strona tych cudności;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja kocham czerń ... podoba mi się to co robisz ... taka królewska ta biżuteria!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna ta biżuteria i post wcale nie nudny.

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo elegancki komplet!
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie, pięknie!!! i takie zanudzanie to ja częściej poproszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne Ci rzeczy wychodzą, więc zanudzania nie ma :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne i bardzo eleganckie! Ja chcę więcej!!! I wcale mnie to nie nudzi!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mam pojęcia co to sutasz - pierwszy raz trafiłam na tego bloga - ale zaraz nadrobię zaległości!
    Ten zestaw złoto + czerń jest powalający - szczególnie dla mnie, jako osoby chodzącej na co dzień w złotej biżuterii!
    Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  19. A tam nudne! Kokietujesz! ;)) Świetne są, nigdzie więcej na żadnym blogu takich nie widziałam :))

    OdpowiedzUsuń
  20. piekne ,piekne i jeszcze raz....powtarzam sie ale to prawda!!!!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Komplecik jest boski po prostu boski :)
    Przesłam wszystkim moim znajomym linki do Twoich prac ...
    Pozdrawiam ciepluto w ten deszczowy poranek :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale przepiękne, nie mogą się znudzic:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Znudzić??? Cuda tworzysz, są przepiękne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. no no no... co para to ładniejsza... podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. o rany, cudne! a wisior niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolczyki są urocze. Wisior trochę nie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  27. muszę sie nauczyć robienia biżuterii, bo wiecznie tylko na nią choruję!

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładne kolczyki. Skromne i eleganckie. Dołączam do grona dziewczyn, które mówią, że sutasz w Twoim wykonaniu nie może się znudzić;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przynudzaj jak najdlużej,bo lubię zaglądać co nowego wymyśliłaś

    OdpowiedzUsuń
  30. ja tam wcale żadnego przynudzania nie widzę a wręcz odwrotnie - siedzę i zastanawiam się jak się robi takie cuda - podpowiedz proszę bo chciałabym spróbować swoich sił :) pozdrawiam :) Enigma

    OdpowiedzUsuń