Who is watching me... :)

środa, 8 września 2010

Komu? Komu?...cylkiczne candy ogłaszam - zapraszam! :)

Dziś mam dla chętnych cykliczne CANDY, czyli przeze mnie  wykonany  drobiazg do rozlosowania! :)
Tym razem proponuję kolczyki wykonane frywolitką z baaardzo cieniusieńkiej, metalizowanaj Madeiry w kolorze ciepłego złota. 
Niteczka stawia wyzwanie, bo do typowej ma się jak Flip do Flapa...  Przez to koroneczka jest bardzo delikatna, misterna , wyglada jak  upleciona z drucika. Zapraszam do zabawy ! 
Zasady cyklicznego CANDY , ogólnie znane - dla przypomnienia zasady:
 1.Proszę o zostawienie komentarza pod tym postem z deklaracją chęci wzięcia udziału w zabawie
2. Umieszczenie aktywnego linka do tego posta  z fotką u siebie na blogu (jeśli się takowy posiada).  
Zapisy do 15 października - losowanie 16.10.  ! :)
Uwaga!!!
Z postów które uda mi się napisać w tym czasie, (z dzisiejszym łącznie) - wylosuję jeden, a z komentarzy pod "nim" - osobę, która stanie się właścielką kolczyków ! :)
 Zapraszam, miłej zabawy ! :)




61 komentarzy:

  1. To do mojego domu zapraszam !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Chociaż serce mi się rwie do tych kolczyków - z candy zrezygnuję z wielkim bólem. Dostałam od Ciebie tak cudne kolczyki z ostatniego candy, ze innym też trzeba dać szansę na noszenie tych małych dzieł sztuki na uszach. Prześliczne są!
    Uprzejmie donoszę, że Szaruś jest pod dobrą opieką i zmienił imię na "Spike" (pod wpływem filmowej bajki o Sinbadzie Żeglarzu).

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu, myslę, że nie ma przeszkód , żebyś wzięła udział w zabawie! :) Przecież kolczyki były na "spontanie" ode mnie... :) Pozdrawiam "Spike'a" i jego Pana! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O to ja się deklaruję:)
    Śliczne kolczyki... ach!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Generalnie to i tak komentuję prawie wszystkie Twoje posty, więc nic sie tak naprawdę nie zmieni. Śliczne kolczyki. Zapraszam wszystkich też na moje Candy: http://aniajura.blogspot.com/2010/08/wymianko-candy-na-powitanie-jesieni.html

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne kolczyki ,jaka misterna robota.
    ale ja nie kolczykowa jestem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cuda ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne kolczyki, więc warto spróbować szczęścia !

    OdpowiedzUsuń
  9. A zatem cyklicznie się zapisuję! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kolczyki i już o nich marzę ;o)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne są poprostu...
    Można spróbować szczęścia.
    aurelia77@op.pl
    Gorąco pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne, marzenie...
    cichutko będę marzyła o nich, może uda się mi je wygrać...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja sie przyznam , ze dopiero dzisiaj tutaj trafilam, alez jakie moje szczescie. Oczu oderwac nie mozna od tych wszystkich cudnosci:)
    Zycze wielu pomysłow i czasu na ich realizacje:)
    Pozdrawiam serdecznie ze Śląska:)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  14. Debiutuję na Twoim Arcyciekawym blogu. Miło tu!!!Kolczyki przecudnej urody, ale nie bierz mnie pod uwagę (aktywną fotkę wstawię mimo to ).Odkładam takie przyjemności na czas po ogłoszeniu mojego pierwszego Candy(mam nadzieję, że niedługo). Niestety czekam na naprawę aparatu.Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja! I ja w kolejce się ustawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy nowi wielbiciele bloga też mogą brać udział konkursie? :) Przepiękne kolczyki! Jako posiadaczka przekłutych uszu od miesiąca dopiero zaczynam swoją kolczykową przygodę a to - nie ukrywajmy - byłby piękny początek ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. takie kolczyki to jak wygrana w totka :)
    przepiękne!!!
    zgłaszam się do konkursu
    i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. to i ja spróbuję :) śliczne są :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piekne i delikatne. Juz stoje w kolejce
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Na takie kolczyki mam chrapkę i obiecuję komentować częściej;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Magda P - to candy nie ma ograniczeń, wszyscy chętni mogą brać udział! Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Na pytanie komu, odpowiadam mnie.....:))))))
    Cudnie byłoby je wygrac:)Fajnie że i u Ciebie jest cykliczne candy:)Zapisuje się:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja chętnie je przygarnę :))))
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  24. Postoję i ja po takie śliczne kolczyki.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapisuje się:)
    http://pracowniaalaya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna, misterna praca. I ile w niej lekkości i delikatności, ach:-) Ustawiam się w kolejce i już za chwilę zamieszczam informację o Twoim Candy na swoim blogu:-) Pozdrawiam.

    http://og-niwka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. zgłaszam się po te piękne kolczyki :) filcowewybryki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. dołączam do zabawy , bo warto
    www.bizugagipy.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. mnie rowniez nei moze zabraknac!!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Люблю красивые серьги, а в этой технике особенно. Ссылка на панельке http://belka-zerkalce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Te kolczyki to istne CUUUDO od dawna marzę o takich ... chetnie się więc zapisuję :o)
    Pozdrawiam serdecznie Agnieszka
    koralunia@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne! :)
    Pozdrowienia od różanego...

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne i delikatne. Z chęcią połakomię się na takie słodycze :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale cudeńka! ja też się zgłaszam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zajrzałam na chwilę, zobaczyć co za cudne koronki tutaj rozdają i po prostu zostaję! :D Piękne rzeczy prezentujesz, chętnie popodglądam. Mam nadzieję, że uda mi się w miarę regularnie zaglądać, żeby mieć szansę na te kolczyki, bo warto :]

    OdpowiedzUsuń
  36. zglaszam sie tabaluu@wp.pl www.kolczykihandmade.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudo! Jestem zachwycona!
    Kolejny piękny blog na który trafiłam przypadkiem, a który zaraz w całości zamierzam obejrzeć!
    Jeśli można, to i ja się dopiszę do chętnych na te piękności!
    ainuin1@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepiękne kolczyki. Cierpliwie ustawię się w długiej kolejce z nadzieją na wygraną, małą ale zawsze.
    przesyłam gorące buziaki z Leśnego Zakątka:)))

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja też, ja też, uwielbiam frywolitki, są obłędne!!
    mail: kasiax3 małpa gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne kolczyki, bardzo bym chciała je przygarnąć :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Kolejna chętna się ustawia :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne! Chętnie spróbuję szczęścia.

    http://maueczarne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja się zgłoszam, bo one są takie romantyczne:)
    iza_sosna@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Przepiękne, może mi sie poszczęści :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Halina S

    OdpowiedzUsuń
  45. prześliczne kolczyki :)

    chętnie się zgłaszam do zabawy, a nóż widelec.. ;)

    serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  46. Cudne kolczyki. Chętnie staję w kolejce po nie!
    Pozdrawiam
    Ania
    http://arizoona-hobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. sliczne^^ informacja już na blogu^^

    OdpowiedzUsuń
  48. Przepiękne frywolitki! Cudo i marzenie :) Mam nadzieję, że choc raz dopisze mi szczęście w losowaniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. wow! wow!
    amazing candy!
    congrats!
    I want to play with you...
    please enter my name...
    I've posted this on my sidebar
    lapappilon.blogspot.com
    lapappilon@gmail.com
    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  50. Cudne kolczyki !
    zapisuję się z radością :)))

    OdpowiedzUsuń
  51. Mnie wybierz, mnie! Ja też chcę ;)

    Do tych koronek to chyba trzeba mieć anielską cierpliwość... Piękności.

    Za chwilkę wstawiam linka na bloga: www.jurka.art.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. A tak się zapytam - losowanie jutro, nie w listopadzie?

    OdpowiedzUsuń
  53. Kurcze!!! Że też nie zauważyłam pomłki w dacie wyniku losowania !!!
    LOSOWANIE JUTRO , rzecz jasna!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  54. bardzo ładne kolczyki :) chętnie się przyłączę do zabawy

    OdpowiedzUsuń