Who is watching me... :)

sobota, 25 września 2010

A'la Carmen

Sutaszowej bużuterii szaleństwo mnie ogarnia i wciąga że hej!;)
Cieszy mnie również duże zainetresowanie nową techniką, w związku z czym  dostaję zapytania i różniste, fajne propozycje... ;) 
Na zamówienie pewnej miłej Blogerki, wykonałam bransoletę w czarno-czerwonej tonacji.  Nie wiem , czy zainteresowana Pani życzy sobie, żebym ją tak  "po nicku", bez pytania w tym miejscu ujawniała, ale fotki do wglądu i akceptacji przedstawione zostały z pozytywnym skutkiem, więc pokazuję co nowego - sutaszowego. ;)
Oto kilka fotek bransy pt. "A"la Carmen" hmmm coś mi się hiszpańskie klimaty wkręciły... ;) 
a fotki to tak jak teraz patrzę ... kiepściuchne - sorry... ;)

17 komentarzy:

  1. Świetnie wyszła- taka płomienna :)
    Temperament hiszpański :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam z niecierpliwością na twoje sutaszowe dzieła:)bardzo mi się te sutaszowe cudeńka podobają
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletka z temperamentem !!!
    Wygląda wspaniale !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorystyka dokładnie jak u mnie ostatnio ;)) Piękna ta bransoleta! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. jej! jestem pod wrażeniem, niesamowita! i rzeczywiście iście hiszpański klimat!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaczynam mieć ochotę na noszenie bransoletek ... podoba mi się taka ,,mocna,, w kolorach ... piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglada fantastycznie,kolory sa bardzo soczyste,wiec efekt koncowy wychodzi super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu ja tez ciagle sie powtarzam ... prawdziwa mistrzyni z Ciebie!!! cudna cudna!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. czerń z czerwienią zawsze tworzy udany duet a jeszcze w takim wykonaniu! śliczna:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna ta biżuteria, ta z poprzedniego postu również,bardzo ciekawi mnie z czego to jest zrobione, nigdy wcześniej nie widziałam podobnej techniki ani wyrobów???

    OdpowiedzUsuń
  11. No i pięknie. Wesele mam w tą sobotę, jescze nawet o stroju ie myslalam, ale inspirujesz mnie ;o))
    Zapraszam na candy u siebie ;o)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bransoletka jest naprawdę śliczna. Bardzo ładną czerwień wybrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zachwycam się Twoimi pracami. Zazdroszczę właścicielce bransoletki, przecuuuuudna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak się robi takie cuda, to one nawet na nienajlepszych zdjęciach będą się same reklamowały. Nie powinnaś przepraszać.

    OdpowiedzUsuń