Who is watching me... :)

czwartek, 12 sierpnia 2010

Ufff :)














Już po robocie można powiedzieć z rączką na sercu... Jakoś to przeżyliśmy! Wynoszenie gratów i wnoszenie z powrotem , demontaż kuchennego sprzętu i montaż - również, tapetowanie... i mam fajrant!!! :)
Ps.w załączniku, moja "stara-odnowiona modrzewiowa". :)
A po fajrancie relaks : decu, (to rzeczywiście odstresowujące hobby- malowanie naklejanie, cieniwanie, sam miodzio - polecam! ), oraz filcowana baushka do towarzystwa pierwszej - Marta orzekła, że "ta na młodszą wygląda"...  ;)
Frywolitka też na warsztacie, ale musi na obfocenie  poczekać na odpowiednio młodą szyjkę, bo moja własna... ehhh życie nie jest sprawiedliwe, a chłodne oko aparatu fotograficznego przypomina o tym , że życie to tylko parę razy po 5 lat...
Pozdrawiam - zmęczona , ale szczęśliwa! :)

15 komentarzy:

  1. Śliczne pudełeczko, aż dziw bierze, że miałaś jeszcze siłę je wykonać!!!
    Podziwiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełeczko piękne, ale te filcowe matrioszki mnie rozbroiły - świetnie się prezentują i wyglądają na twarde babki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale slicznosci, tak tak tworzenie czy to decu czy to bizuterii zawsze uspokaja ;) i odstresowuje :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ Ci to pięknie wszystko wychodzi:) aż by się chciało też takie mieć:) piękności po prostu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. czyli wszystko wróciło do normy, Ania w swoim żywiole, pokazuje nam cuda :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że to już koniec... może teraz będzie Ciebie "więcej" ;)
    Buziaki...*

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozumiem Cię, chociaż na zmęczenie najlepsze dla mnie teraz... frywolitki;)
    Pudełeczko super, ciekawie wygląda z tym bejcowanym dołem, a i jakiś ornamencik tam widzę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne wszystkie prace, ale jaka do tego cudowna, odnowiona podłoga! Marzenie! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne baushki, ja również najlepiej odpoczywam przy pracy twórczej :) Mąż się śmieje - a mówiłaś, ze jesteś tak zmęczona, ze nawet palcem nie ruszysz, a teraz co...

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne pudełeczko! Dopieszczone w każdym szczególe. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. same piękności u ciebie :) z niecierpliwością czekam na frywolitkę ::D

    OdpowiedzUsuń
  12. O jacie! te matrioszki bombastic i fantastik! pudełeczko śliczne! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczności! Zarówno pudełko jak i matrioszki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. baushki super, frywolki (już przeczytałam kolejnego posta) przepiękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. ee no matrioszki przeurocze :) :) :)

    OdpowiedzUsuń