Who is watching me... :)

niedziela, 11 lipca 2010

na szybko - oraz info w sprawie candy

Córcia mnie męczy: "nie pisz teraz"... ;) No way! Pisiam i tyle!
Bo wieszaczki i insze decu gotowe. Zatem wrzucam szybciorem  parę fotek. Oraz : ogłaszam!!!
"Szarusiowe Candy" dostaje przyspieszenia z  powodu  REMONTU !!!
Losowanie pod koniec tygodnia - najprawdopodobniej w przyszłą niedzielę!!! :)
Czyli ten post i jeszcze  jeden w zanadrzu mam i losowanko robię! :)
Uff jak gorąco , a ja muszę wszystkie graty z mieszkania wynieść i na koniec siebie też...



26 komentarzy:

  1. Pudeleczko stylowe, ale kolekcja wieszaczków super imponująca!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. wieszaki są przepiękne, takie stylowe! podziwiam talent i udanej przeprowadzki życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu zauroczyła mnie kasetka, bosssska.Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne! Kasetka wyjątkowa a wieszaki och prawdziwy majstersztyk!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna skrzyneczka, cudna po prostu! A i wieszaczki niczego sobie, podziwiam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Na takim wieszaczku każdy ciuszek wygląda imponująco!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wieszaczki misiowe superowe, a szkatułka extra
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta kasetka jest przeurocza, jest sie czym zachwycac :) super robota!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne wieszaczki, zwłaszcza ten niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bejce kocham tak poprostu.
    Dlatego pudełeczko bardzo mi sie podoba .
    Jednak wieszaczki są poprostu urocze:):):)

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiekne!!!!i wieszaczki i szkatuleczka!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ekstra pudełko. Już się w nim zakochałam.
    A wieszaczki też są super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta szkatułka..ajć. Cudo! Tez je mam (z drewlandii, prawda?) ale jeszcze nie opracowałam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Skrzyneczka rewelacyjna a wieszaczki przepiękne - ten niebieski miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocze wieszaczki, ale to podróżnicze pudełeczko SUUUPER !

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu, wieszaczki, wieszaczki i jeszcze raz wieszaczki powinnaś robić w ilościach hurtowych. Piękne są!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna szkatułka na skarby. Wieszaków też naprodukowałaś bez liku. Powodzenia remontowego!

    OdpowiedzUsuń
  18. Och, na taką szkatułkę połasiłby się niejeden facet, co dopiero kobieta :) Bardzo wykwintna i we wspaniałym stylu.
    A wieszaczki urocze.

    OdpowiedzUsuń
  19. wywijasek na pudełku pierwsza klasa!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna szkatułka!! Z wieszaczków bardzo przypadł mi do gustu ten biało-niebieski. Lubię te motywy :). Ale wszystkie są piękne i dopracowane. Jak zwykle u Ciebie :).
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. WOW! Jakie śliczności!!!
    Szkatułka jest jak marzenie... zapewne każdej z nas. Obłędnie piękna w całej okazałości!
    Wieszaczki rewelacyjne. Strasznie urzekły mnie te z motywem dziecięcym! Są przesłodkie!
    Podziwiam Twoje prace!

    OdpowiedzUsuń
  22. Powinnaś dostać medal za te wszystkie cudeńka :o)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem zachwycona całą Twoją twórczością, same skarby na Twoim blogu i ile jeszcze widzę do odkrycia! Podpinam się do listy obserwatorów i kontynuuję podziwianie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń