Who is watching me... :)

wtorek, 1 czerwca 2010

Losowanie miękkiego serca już.... ;)

Oj , o mały włos przegapiłabym losowanko... :) Się rozglądam , podczytuję tam i ówdzie ... a nóż widelec?!  ... ale nie... olśnienie ! Toż to ja mam "miękkie serce"! Ufff , wyrobiłam się przed północą... czyli że bystrzacha, nie?! ;)
U mnie losowanie!:  ( cud urody łapeczka ... )moja własna!  wyłoniła post pt. : "Anioł na dobranoc" a tam wpisów - 22 ...
the weener is ... Jolinka !
Hmmm...jako załącznik próbka mojego "cudnego charakteru" , który jak sama twierdzę "na studiach mi się zepsuł" dokumentnie...
Jolinko! z duszą na ramieniu, proszę o namiary... :)

12 komentarzy:

  1. Gratulacje dla Jolinki :) Mi też się psuje charakter pisma na studiach, w liceum zdecydowanie ładniej pisałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. GRATULUJĘ SZCZĘŚCIARZE !!!
    Dziękuję za zabawę.
    pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wylosowanej :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również gratuluję - buuu szkoda że nie ja - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla szczęśliwej wylosowanej osoby :)
    Pozdrawiam i dużo słoneczka przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  6. Normalnie nie mogę uwierzyć, niech mnie ktoś uszczypnie ;)))))
    Chciałam zobaczyć, do której uśmiechnęło się szczęście i pogratulować wygranej... chyba sobie samej muszę ;)
    Och jestem taka szczęśliwa, zaraz wysyłam adresik:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje wylosowanej! :P
    chlip, chlip, chlip... :P

    OdpowiedzUsuń
  8. No ja miałam większą sklerozę, bo w ogóle zapomnialam sie zapisać;P Ale zwyciężczyni oczywiście gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje Jolince i dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za miłą zabawę i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. wow gratulacje!!!bardzo serdeczne!!! :)

    OdpowiedzUsuń