Who is watching me... :)

środa, 9 czerwca 2010

Kryptonim "Szaruś" - candy na lato , czyli... ;)

Proszę Państwa, w  ramach obiecanego cyklicznego dzielenia drobiazgiem, zwanego  "macanką" , dziś w roli głównej wystąpi ten oto : "Szaruś" !:)
Szaruś jest kolejnym "filcAnkiem"( ufilcowany na sucho z wełnianej czesanki) - na fotkach z braciszkem : Ciapulkiem, który zostaje u "mamy"  ;).
A oto Ciapulek w pełnej krasie... ["krasa" ma ok.7cm wzrostu ;) ] 
Zatem  zabawę pod kryptonimem - "Szaruś' czas zacząć!
Zasady Candy wszystkim  znane -
  1.  Proszę o zostawienie komentarza pod tym postem z deklaracją chęci wzięcia udziału w zabawie
  2. Umieszczenie informacji z fotką u siebie na blogu (jeśli się takowy posiada).
Zapisy do 25 lipca, losowanie 26 - w dniu moich imienin ! :) 
Z postów które uda mi się napisać w tym czasie, (z dzisiejszym łącznie) - wylosuję jeden, a z komentarzy pod "nim" - osobę, do której trafi "namacalny Szaruś" !:)
Zapraszam ! :)

84 komentarze:

  1. Szaruś bombowy już mi się podoba - tylko czy do mnie trafi?
    Ciapul też niczego sobie :)

    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. zapisuje sie koniecznie :*
    pieknyyyy :*

    OdpowiedzUsuń
  3. rozmarzyłam się na widok Szarusia. Też ustawiam się w kolejce, która pewnie niedługo będzie ogrooooooooomna:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, pokroić bym się dała za takiego Szarusia;) Zapisuję się oczywiście i tym samym zmobilizuje mnie to do częstszego komentowania u ciebie;) (apropos, prosiaczek z niedawnego posta jest po prostu boski!)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj oj Czaruś cudny !!!
    Chętnie bym go przygarnęła ... ale coś w Candy szczęście mi nie dopisuje... może tym razem zakończy się sukcesem ?
    pozdrowionka ślę serdeczne Aga

    OdpowiedzUsuń
  6. No moja Droga rozkręciłas się z tym filcowaniem. Pieski są naprawdę śliczne. Ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jasne, że się dopisuję! Szaruś urzeka bardzo! Zaraz będzie info!

    OdpowiedzUsuń
  8. szarus czarus oczarował i mnie. ustawiam się za tem :P

    OdpowiedzUsuń
  9. jaki słodziak:)
    z przyjemnością się zapisuję na przystojniaka Szarusia:):):)

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja ustawiam sie w kolejce po szarusia!!!pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Szaruś jest słodki to się ustawiam do kolejeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. słodzizna straszna z niego, tylko jak ich rozdzielić, hmmm... cieżko będzie ale cóż, życie, tak więc się ustawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje pieski są przecudne. Chętnie jednego przygarnę
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja to mam pecha ostatnio... wiec napisze tylko, ze pocieszna ta psinka...

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolejka szybko rośnie, to i ja się wciskam. Świetny piesio!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również się zapisuję, pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie potrafię filcować a SZARUŚ taki uroczy ,zapisuję się i poczekam na losowanie.Pozdrawiam!
    http://alicja11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie w domu rządzą dwa koty, a córuś marzy się piesek, więc może chociaż taki ją ucieszy! A filcowanego jeszcze nic nie mam, więc chętnie się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. a co to za słodziak??? moja Kota chętnie pobawi się z pieseczkiem:]

    OdpowiedzUsuń
  20. jak to sie stalo ze przegapilam szarusia???? Slodki do bolu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzień Dobry

    Szczekać każdy może trochę lepiej lub trochę
    gorzej.

    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też chcę takiego szarusia - proszę wziąść mnie pod uwagę - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja się zgłaszam - ponieważ jestem wielką miłośniczką wszystkich piesków w każdym wydaniu ;)
    http://www.garnek.pl/vente/a
    aniasz1@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. zawsze chciałam mieć pieska :D :)) ja chcieć Szarusia :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Chociaż miałam szczęście wygrać w Twoim poprzednim Candy, to się zapisuję znowu... a co;)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny Szaruś, zapisuję się. Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też chcę mieć takiego psiaka ;)
    Zapisuję się w mig i pozdrawiam ciepło :D
    zapiecek1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam i kolekcjonuje Psiaki i Po prostu
    MUUUUUUSZĘ Go mieć!!

    Ustawiam sie w kolejce,ale najchętniej bym go ukradła bez kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny psiak:) Gratuluję talentu - żeby takie małe cudo stworzyć to nie wystarczą tylko zdolne ręce:) Mam nadzieję, że mi się poszczęści w losowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jaki cudowny ten szaruś ^_^ Kcem kcem kcem :D http://eteleport.blogspot.com/2010/06/candy-candy-candy-d.html

    OdpowiedzUsuń
  32. i ja się piszę zakochana szaleńczo w tym cudnym psiaku twoim :) Pozdrawiam cieplutko

    http://shiraja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo piękny pies! Liczyć mnie, jeśli potrafisz! Pozdrowienia z Ukrainy!
    Z prawej w blogu:
    http://novivitok.blogspot.com/
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  34. Chętnie bym go zobaczyła w łapkach swojej córci :)
    http://wmotkachzagubionabernadka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Jaki słodki, może trafi do mnie.
    www.bizugagipy.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Są fantastyczne! Z przyjemnością bym sie takim zaopiekowała :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja również mam imieniny 26 lipca może mi się poszczęści.

    OdpowiedzUsuń
  38. Dla wszystkich Ań i Aneczek wszystkiego najbardziej! najmocniej! najlepiej!
    Super candy - poproszęc o wylosowanie:p
    mam urodziny 27 lipca, miłoby było :)

    OdpowiedzUsuń
  39. To i ja też ustawiam się w kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Pięknie filcujesz, stoję w kolejce po Szarusia!

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja tez się zapisuję na słodkości :) info w notce i pasku bocznym już za moment :)
    www.hekateee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Taki milusi, że stanę w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Очень симпатичная собака! С удовольствием приму участие в розыгрыше конфетки. Ссылку оставила в блоге http://shkatulka10.blogspot.com/. Приглашаю в гости! Желаю удачи! Bardzo fajny pies! Mamy przyjemność wziąć udział w losowaniu candy. Link na stronie bloga http://shkatulka10.blogspot.com/. Zapraszamy Państwa do odwiedzenia! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  44. i ja sie zapisuję, prawie jak z kolekcji the dog :)

    OdpowiedzUsuń
  45. ja również chętnie się zapiszę po Szarusia (blogger nie dodał moich wcześnijszych komentarzy:( )
    Pozdrawiam
    patis-handmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. ŚLICZNY JEST:) OCZYWIŚCIE DOPISUJE SIĘ DO ZABAWY. MÓJ MAIL:ARTYSTKA26@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  48. Oba pieski cudne, a ponieważ moja córcia ocha bardzo mocno psy, więc głównie z myślą o niej sie zpaisuje u Ciebie na Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudowny Szaruś :* Zapraszam na www.werodaktyl.blog.onet.pl.

    OdpowiedzUsuń
  50. Śliczny!Nie mam pieska ,tylko 3 kociska,więc chętnie ustawię się w kolejce!:)

    OdpowiedzUsuń
  51. hmm....bawiąc się zmieniłam swój adres...jak to sierotka marysia :(
    ojej... i ja zgłaszam gotowość przejęcia tego słodziaka
    http://mojszydelkowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. śliczny maluszek na pewno byłoby mu u mnie dobrze :)
    aankaf - Ania

    OdpowiedzUsuń
  53. Śliczny Szaruś. Ustawiam się w kolejce. Może mnie wybierze?

    OdpowiedzUsuń
  54. Piesek jest przepiękny, strasznie chcę go mieć!!! Może mi sie poszczęści...

    OdpowiedzUsuń
  55. Piesków Ci u mnie dostatek... ;) Na pewno zaprzyjaźniłyby się z Szarusiem... :) Więc jeśli mogę to i ja przycupnę w tym ogonku... :)

    Pozdrawiam serdecznie... :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Hej, od jakiegoś czasu podglądam Twój blog a dziś postanowiłam ustawić się w kolejce po Szarusia - który jest niemal identyczny jak moja Gaja, bo przeciez oba to spanielki ;)

    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  57. Piękny filcuś- szaruś :-) I pragnę go mieć :-)

    OdpowiedzUsuń
  58. Aż mnie świerzbi żeby go przytulić!
    Może trafi do mnie-kto wie?

    OdpowiedzUsuń
  59. Śliczny jest Szaruś!
    Ma czarujące spojrzenie!
    Z wielką radością zostałabym Jego nowym Przyjacielem...
    Z miłą chęcią dopisuję się do zabawy :-)!
    Ślę moc wakacyjnych pozdrowień!
    http://chwilapasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. ja go chętnie przygarnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ojej Aniu, to ja na wszelki wypadek zaczynam już dla niego dekupażować budę ... ustawiam się oczywiście w kolejce do Szarusia :))

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja również się zapisuje, bo piesio słodki:)
    I zapraszam na candy u mnie;)
    http://handmadebyfantazja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Pierwszy raz w życiu zajrzałam na taką stronę- jestem oczarowana Szarusiem i pełna podziwu dla jego twórczyni... Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. ach! Kto by nie chciał takiego przyjaciela z takiego uroczyska jak ten blog :) Pozdrawiam

    elfiktoja@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. Dopisuję się i zapraszam do siebie. Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Jaki słodki piesio :) I jaką ma uroczą obróżkę. Chętnie wezmę udział w Twoim losowaniu.
    Jednocześnie zapraszam do siebie
    http://bizuterium.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  67. Aaaaajjj, królestwo oddam za Szarusia!!

    OdpowiedzUsuń
  68. Piękny mały slodziak, moja córcia oszalala na jego punkcie:) Może i mi poszczęsci się w imieniny:)

    OdpowiedzUsuń
  69. Teraz tu trafiłam, więc spróbuję i ja szczęścia w losowaniu tego Szarusia

    OdpowiedzUsuń
  70. Ale fajny Szarus! Swietny!

    OdpowiedzUsuń
  71. Bardzo dobry kochanie, dzieki za szanse.
    Pozdrowienia z Ukrainy.
    link na stronie plyt
    http://vasylynkinyprodelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Szaruś jest taki podobny do mojej psinki:) Pozdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
  73. Tylu chętnych, ale nic w tym dziwnego! Szaruś jest słodziaszek nad słodziakami! Więc i ja spróbuję. Może raz w życiu wreszcie coś wygram.
    www.airaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. och przesliczne, bardzo bym chciała!!

    OdpowiedzUsuń
  75. Jaki sliczny! Zgłaszam się ;DD

    OdpowiedzUsuń
  76. śliczności! Zapisuję się, może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Slodki:)Pozdrawiam i w kolejce sie ustawiam.
    j.lo74@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. Очень рада знакомству, очень буду ждать розыгрыша конфетки
    и проглашаю к себе в гости http://2212028.blogspot.com/
    ссылочку на конфетку оставила в боковой панельке.
    С наилучшими пожеланиями

    OdpowiedzUsuń