Who is watching me... :)

niedziela, 27 czerwca 2010

czasu umilanie...
















Na umilanie czasu strzeliłam sobie zegar decu... Po raz pierwszy pracowałam z pastą strukturalną... :) Bardzo fajnie z takową się obcuje! :) Będzie więcej w tym stylu, jak znam życie... ;) Jako tło wykorzystałam drugą warstwę serwetki, którą dostałam od Agi - dzięki serdeczne, bardzo się przydała i chyba idealnie wpasowała w całokształt ?! :) 
Poza tym... Mój Kochany, ledwo usłyszał o planach szycia zapachowych "cósi"  - przytargał moc różanych płatków do suszenia! :)  Nie wspomnę jak mi teraz pachnie w chałupie - zazdraszczajcie... :)
Kochane Kobiety, niniejszym pragnę podziękować serdecznie Wam wszystkim za troskę o moje zdrowie! :) :) :) Łykam prochy z nadzieją...

27 komentarzy:

  1. napewno pachnie u ciebie wspaniale :) juz sie nie moge doczekac pachnacych tworkow a zegar cudooowny :*

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny zegar a płatki pachną aż tu!

    OdpowiedzUsuń
  3. zegar jest cudny!
    płatki rzeczywiście pachną nawet u mnie ;)
    dużo zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zegar cudny!!!! I pewno zapach u Ciebie przeuroczy, będzie co suszyc.
    Pozdrawiam słonecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. zegar jest świetny!
    ja mojego małża chyba na nauki do twojego wyślę ;)
    zdrowiej szybciutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. zegar cudny, a płatki ach...jak tam romantycznie u Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczny!
    A te piwoniowe płatki...mmmmmm

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny ten zegar, uwielbiam takie klimaty! A płatki róż... cóż, moja zazdrość nie sięga zenitu tylko dlatego, że jestem przeziębiona, mam katar i nie czuję zapachów ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe co zrobiłaś z pierwszą warstwą serwetki ???
    Zegar wyszedł super !!!
    Na pachnące cosie czekam z niecierpliwością ;-)
    Może podasz jakiś ekscytujący przepis na przepiękny i niespotykany zapach ... róże i coś ...
    :-)
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny zegar, bardzo ładnie wyszły Ci wypukłości.
    Super !
    A zapachu płatków różanych zazdraszczam ;)
    U mnie na działce niedługo pnące róże będą gubić płatki, nigdy nie zbierałam, lądowały na kompoście. Okropne marnotrawstwo, aż mi teraz wstyd......

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczny zegar! Naprawde Podziwiam!...a Twoj 'Kochany' to naprawde uslal Ci zycie rozami...pieknie!
    pozdrawiam
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  13. Zegar jest rewelacyjny - aż zazdraszczam /pozytywnie/ - a zapach doleciał do mnie - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wspaniałe deku! masz cudowne ręce! a róże? wow! nic tylko w sypialni rozsypać ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny zegar, idealnie pasuje do stylowego wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nie tak zle z Toba, jak Ty takie cuda dzialasz i prezentujesz ;) a moze masz jakies cudowne leki, ktore i na kreatywnosc dzialaja...choc u Ciebie takich dopingow nie trzeba, u Ciebie to sama matka natura daje sie we znaki ...:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Taki zegar to nawet galopujący ostatnio dziwnie czas zapewne potrafi umilić.
    Pachnidełka różane pewnie będą miały piękną oprawę -nie może być inaczej ;)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj, zazdraszczamy: po równi różanych platkówe, jak i talentu do decoupage;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny zegar... A zapach róż aż czuję u siebie... :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniały zegar sobie strzeliłaś!
    No i ten zapach róż... mmmm! Bajka!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, rewelacyjny zegar... jakieś dziwne mam skojarzenia z reklamą pewnego operatora komórkowego;)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Faktycznie, usłane różami :)
    A zegar bardzo ładny. Mój luby ma fioła na punkcie zegarów, więc sama od razu patrzę na nie spojrzeniem "prezentomaniaka" ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zegar wspaniały!
    Podoba mi się jego kolorystyka, kompozycja-tj. ciekawe narożniki, cały charakter-SUPER!
    A płatki różane? Masz w ogromnych ilościach...
    Życzę na nie ciekawych pomysłów!
    Z pewnością będą... Pozdrawiam różanie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe co dzis mi sie bedzie sniło w nocy ;o)
    Rewelacyjny zegar :o)

    OdpowiedzUsuń