Who is watching me... :)

piątek, 7 maja 2010

Taki tam komplecik:)
















Okazuje się, że dziś już mam co pokazać , więc szansa na  "niby candy sercowe" rośnie. Ale póki co,w tym miejscu  chcę serdecznie  podziękować za komentarze pod "candowym postem" . Miły odzew, szczere wpisy, jesteście Kochane!!! :) Musimy i będziemy się wspierać w naszych zamiarach i już ! :)  Idea Candy nie ma moim zdaniem , służyć "łowiectwu", ma być gestem symbolicznym , chęcią dzielenia się swoimi pasjami i zdolnościami [ ;) ]
Ale co ja chciałam... ? Do rzeczy - przedstawiam komplecik frywolitkowy z aidy "multicolor". Owy "multicolor" - to jak dla mnie - "budyń waniliowy" ! :) Kolczyki kwiatuszkowe i ten sam motyw powtórzony w naszyjniku + perełki jablonex. Taki słodki, ale nie dla "słodkich panienek" , raczej dla "romantycznej strony duszy kobiecej" , zgadza się ?

22 komentarze:

  1. śliczny, szkoda,ze nie do mojej siermiężnej urody:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem jak ty pojęłaś jak się robi frywolitki, próbowałam raz i miałam tylko mętlik w głowie. Przepiękne wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki dziweczyny!
    Jaśminku - spróbuj raz jeszcze... Trzymam kciuki za powodzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wooow !!!
    Piękny frywolitkowy komplet :-)
    Bardzo romantyczny, delikatny, subtelny....
    Ja kiedyś próbowałam frywolitki, skończyło się na jednym kwiatuszku i zapł pękł jak bańka mydlana. Jak patrzę na to Twoje cudo, to wraca mi chęć... i może spróbuję jeszcze raz ;)

    pozdrawiam
    Jagusia

    OdpowiedzUsuń
  5. cudny! ja nawet bym nie wiedziała jak to się w rękach trzyma.... a ty tu takie perełki robisz!

    OdpowiedzUsuń
  6. cudo :) może kiedyś i mi sie uda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny komplet...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Komplecik bajeczny -może i ja coś kiedyś takie wydłubię - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, piękny komplet, wyjątkowy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Komplecik wspanialy!!!!:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. wzdycham sobie z zachwytem :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam!, frywolitkowe prace są dla mnie nieosiągalne... ciągle brak czasu na naukę;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudo! Śliczności! Oj, muszę dużo ćwiczyć, ale i tak takich śliczności nie zrobię ;(

    OdpowiedzUsuń
  14. omg! wspaniały!!!!! padłam z wrażenia! a te perełki wrobione w kwiatuszkie! omg! omg! :D aż mi ślina pociekła na klawiaturę, he he he ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja się domagam usunięcia z tytułu słów "taki tam"! To profanacja dla tego pięknego wytworu twoich zdolnych rączek.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Komplet przepiękny !!!
    Trudno coś dla siebie zrobić, zawsze ktoś z zamówieniem jest pierwszy ... co ?
    Napewno będzie Ci w nim cudnie !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  17. Czego chyba się nigdy nie nauczę, to frywolitek, absolutne nie wiem o co w tym chodzi.
    Komplecik cudowny, podziwiam Twoje prace!

    OdpowiedzUsuń
  18. niesamowite!!!!jestem fanka twoich koronek !!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  19. I love the earrings and necklace! Very, very nice!

    OdpowiedzUsuń
  20. Komplet naprawdę cudny, a perełki dodają uroku całości, masz zdolne ręce :).Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń