Who is watching me... :)

sobota, 8 maja 2010

Moja dyszka :)

Bawimy się przednie! Fajna inicjatywa krąży w blogowym świecie : "odszukaj w swom kompie najstarsze fotki, odlicz do 10 i już , pokazuj co tam masz!" Mnie do zabawy zaprosiła  Penelopa , dziękuję , choć jak zwykle na początku pokręcić musiałam ideę... ;) Myślałam (tuman jeden!) , że wybrać mamy starą fotkę po prostu, ale tu chodzi właśnie o przypadek, odliczenie i oto co nam los wskazuje?!...
 Świnoujście 2005r.- moje "baby", na nim młodsze o parę latek... Kalina dziś już jest mamą, Marta studentką. Wcześniejszych w kompie nie mam, mówiłam że ja "niekomputerowa" hmmm do pewnego momentu, jak się okazuje... Do dalszej zabawy w "najstarsze 10 zdjęcie " zapraszam :
- Ewę - z "by_giraffe"
- Małgosię z "Innomanii"
Martę z "Titania's Planet" itp (jeszcze 2 blogi , czyli...
Do miłego ! :)

13 komentarzy:

  1. Aniu, Twoje córy to na pewno świetne dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
  2. niegdy nie lubilam jak mi piasek wszedzie wchodzil hahaha

    OdpowiedzUsuń
  3. oj ktos mnie tu w łańcuszki wciąga :P
    super plażowa fotka! nie wiedziałam, że masz już takie dorosłe dzieci, myslałam, że to małe dziewczynki, co najwyzej nastolatki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna fotka :) skąd ja znam tą plażę :D, no to mi Aniu narobiłas teraz, hmmmm, hihi ja mam przeważnie nie swoje fotki :D ale coś wymyślę

    OdpowiedzUsuń
  5. Marta - taaa nastolatki dzieciate!
    Ewo - na "chybił trafił" - u mnie na Twoje miasto trafiło, wiesz nawet nie zajarzyłam !? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przednia zabawa - super laski te Twoje dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hihi, ja też byłam ta niekomputerowa i wszystkimi swoimi odnóżami się broniłam przed tą maszyną piekielną... a jak się w końcu dałam przekonać, to teraz dzieci podejrzewaja mnie o uzależnienie ;)
    Grzecznie się Twoje dziewczynki w wielkiej piaskownicy bawią ;) ...i mówisz, że jedna już mamusią jest??? tak prosto z piaskownicy? ;))
    A tą Columbinę to chociaż poza konkurencją pokazać mogłaś.
    Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tak, masz rację Penelopo... prawie prosto z piaskownicy dzieci nam wyfruwają... Za to teraz do woli mogę się rozkoszować światem małych facecików i ich szybkich maszyn, tzn. wnuczek mocno zainteresowany motoryzacją i nakazuje(!)mi : "zostawić te nitki!" ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu jak to fajnie miec córki :) ja mam sztuk trzy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ma sztuk dwie i ...pozdrawiam babcię.Babcia

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze te Twoje córy:)pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Świnoujście :-)
    Nadrobiłam zaległości...ile pięknych rzeczy stworzyłaś! Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń