Who is watching me... :)

czwartek, 20 maja 2010

Dzięki !!! :)
















Z wielką radością chwalę się dzisiaj moimi prezentami! :)
Pierwszy otrzymałam, hmmm chyba nietrudno zgadnąć  od Kogo... :) Jest tylko "Jedyna Kobieta", która czaruje i płodzi cudnej urody miniatury:) Mnie obdarowała już drugą córeczką, więc wszystko z naturą się zgadza ... ;) Poza "dzieckiem" Ula całą masę przydasi podesłała Ance ... Na razie sobie patrzę na wszystko i nic nie śmiem tknąć! :)
















Mój drugi prezent, do prywatna wymianka z AGNIESZKA. Jestem cała szczęśliwa, bo z chustecznikiem od lisopada się nie rozstaję z powodów "usznych". Aga również obdarowała mnie serwetkami! Cała góra ślicznych wzorów stała się moja własnością - Dziękuję serdecznie! :)
















 Pozdrawiam wszystkich  kto tu zagląda ! Buziak:) Korzystając z dzisiejszego "przebłysku", czyli że słoneczko się nawet pokazało ... parę fotek trzasnęłam i może  później jeszcze coś wrzucę. ;)
ps. jak zwykle "tłumacz" się włączył i namieszał w tekście... poprawaiłam ...

8 komentarzy:

  1. Ula cuda tworzy, potwierdzam. Piekna wymianka i dzieki temu piekna czesc tych wyjatkowych kobiet pod wlasnym dachem.
    Pozdrowienia
    aga
    U

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, jesli ty sie cieszysz to ja tym bardziej :*

    Cudny chustecznik i serwetki dostalas!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam w odwiedzinach u Uli - i wymiękłam ...
    Wszystkie lalki cudne, piękny prezent dostałaś !!!
    Mój chustecznik przy Tych miniaturowych cackach chowa się ;-(
    Takie śliczności, chyba nie będę dziś spała ... albo przyśni mi się Twoja cudowna mała córeczka !!!
    pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. Skleroza zapomniała dodać:
    Jak stworzysz coś z nowych serwetek to zprezentuj na blogu, jestem ciekawa Twoich aranżacji ;-)
    Pa pa pa !

    OdpowiedzUsuń
  5. Lale Uli to prawdziwe dzieła sztuki, zazdroszcze Ci ich posiadania. Chustecznik rzecz piękna i pożyteczna.
    Pozdrawiam z zachmurzonego Charkowa

    OdpowiedzUsuń
  6. Lalkami Uli jestem zachwycona, a Ty masz cudowne prezenty :), pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne upominki a lala och wiem co o tym - też jestem posiadaczką takiej piękności :)

    OdpowiedzUsuń