Who is watching me... :)

środa, 5 maja 2010

co tam setka...mini CANDY... już! :)

Jakiś czas temu na blogach dyskutowna była nieco drażliwa, ale sympatyczna noptabene, tzw."sprawa wyróżnień"... Większość "zaprzestała" obdarowywania  i dobrze!
W międzyczasie kilka dziewczyn ogłosiło  comiesięczne Candy. Dla mnie to super pomysł ! Pomyślałam więc ,że wcale do żadnej setki czekać nie będę, że dołączę do akcji - "dzięki za wyróżnienia - u mnie "macanka", czyli losowanie cykliczne jakiegoś ręcznie robionego drobiazgu" ! Obdarowywanie fizyczne - chili ;) 
 "Namacalny" prezencik , dla kogoś, kto przybywa, zostawia ślad w postaci komentarza, kto współtworzy nasz mały, wirtualny mikrokosmos... Hmmm mam nadzieję , że jeszcze jestem w miarę rozumiana(?), ale tak już mam, jak się "klawiaturowo" zacznę wywnętrzać... bredzę czasem... ;)
Do rzeczy...
Dziś mam "miękkie serce"  z połyskującej tkaniny z frywolitkową falbanką (białe, koronka w kolorze pudrowego różu).  Jeśli ktoś jest chętny do zabawy, proszę o :
- pozostawienie komentarza pod tym postem
-umieszczenie  informacji z fotką u siebie na blogu (jeśli się takowy posiada).
Losowanie 1 czerwca - z postów które uda mi się napisać w tym czasie, (z dzisiejszym łącznie) - wylosuję jeden, a z komentarzy pod "nim" - osobę, do której trafi "mamacalne" serduszko. 
Buziaki przesyłam ! Zapraszam! :)  
Ps. zmieniłam czcionkę na większą i fotki też, mam nadzieję , że lepiej będzie się "konsumować"? 

36 komentarzy:

  1. śliczne serduszko. Zawsze Ciebie czytam w czytniku i może to serduszko w końcu zmobilizuje mnie do tego, aby częściej Ciebie komentowac :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Na takie śliczności z wielką przyjemnością się piszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta impreza nie może obejść się beze mnie ;-)
    Na takie cudowności to ja strasznie łasa jestem ;-)
    Oj się będzie działo !!!
    Pozdrawiam Aga
    P.S. Piękna porcelana w tle się prezentuje !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne serduszko...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ ono piękne! czy ja też mogę stanąć w kolejce? pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło mi, że wymyślona przeze mnie idea rozprzestrzenia się:) Ja i tak z chęcią zawsze wpisuję się u Ciebie, ale teraz na pewno będę miała większą motywację, bo to serducho baaaaaarzdo mi się podoba:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię to Twoje "bredzenie" ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś mi tu nie pasowało ... a to większa czcionka:)
    ... ja rozumiem każde ,,bredzenie,, bo częściej niż często tak mam:)
    ... oczywiście się piszę na Twoje serduszko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też ustawiam się w kolejce! :) Wkrótce umieszczę info ze zdjęciem u siebie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Konsumuje się pysznie, dziękuję ;)) A serducho śliczne, więc i ja staję w kolejce :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, wyobraź sobie, że tym wpisem sprawiłaś mi wielką przyjemność. I to akurat dzisiaj, bo dzisiaj właśnie otrzymałam podejrzanego maila ... aaa nie ważne;)
    Cieszę się, że podchwyciłaś te zasady, które wydają mi się tak zasadne i po prostu sprawiedliwsze (O bosze!, w jakim ja świecie żyję? sprawiedliwości mi się zachciewa?) ;))
    Oj, będziemy się przednio bawić :)))
    Melduję się.
    Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne serducho. Do niedawna nie brałam udziału w Candy, bo szanse znikome na wygranie, ale ostatnio postanowiłam jednak próbować, szczególnie, że takie cuda można wygrać, a jeśli nie to przynajmniej dobrze się bawić.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie tez sie ostatnio natknęłam na "comiesięczne Candy" i zastanawiałam się, czy by sobie nie przywłaszczyć pomysłu, jednak u mnie mogłby byc problem, bo może sie tak zdażyć (zdaża się :)), że uda mi się spłodzic ani jednego wpisu przez cały miesiąc!! Wiem, tragedia, po co komu taki blog wogóle, nie?? :) Ale ostatnio tak szybko mi leca dni, że nawet nie zauważę kiedy a juz minął kolejny miesiąc!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzień Dobry

    Może ,może,może wygrać się uda takie piękne
    cuda.

    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl

    ADA

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu dostałam...CUDNY !!!
    Aż mi się łzy w oczach zakręciły... a niespodziewany dodatek powalił na kolana !!!
    Ale są piękne, zawsze je u Ciebie podziwiałam ale w rzeczywistości kolczyki są bezkonkurencyjne !!!
    Zrobię sobie w nich fotki i będę się chwalić na blogu.
    BARDZO, BARDZO DZIĘKUJĘ !!! SPRAWIŁAŚ MI DZIŚ WIELKĄ RADOŚĆ !!! TEGO MI BYŁO DZIŚ POTRZEBA !!!
    JESTEŚ WIELKA !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. To ja chętnie to "miętkie" serce przygarnę :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Może i ja się ustawię w kolejce - czasem drugie życzliwe serce się przydaje :)
    U siebie zamieszczam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Frywolitka to dla mnie wciąż czarna magia, więc chętnie bym przygarnęła... :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepraszam ale nie mogę chwilowo zdjęcia wstawić z powodu jakiegoś błędu wewnętrznego (ale link z boczku bloga mojego już jest).

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne serducho!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  21. No i trafilam do Ciebie, slicznosci, a Twoje frywolitki sa przepiekne. Ach....

    OdpowiedzUsuń
  22. ja tez sprobuje!!!!te koroneczki neca ze hej ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Frywolitki bardzo mi się podobają, zwłaszcza jednokolorowe. Podziwiam je u Ciebie już od jakiegoś czasu, Twój blog mam u siebie w czytniku;-)
    Serduszko przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  24. Na wygraną nie mam szans, ponieważ czytam Twój blog za pomocą czytnika i nie komentuję (brak czasu), ale rozreklamuję Twoje candy u siebie :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Rany jakie śliczne serducho masz do przygarnięcia - eh trzeba próbować :)

    OdpowiedzUsuń
  26. jak to się mogło stac że jeszcze się nie zapisałam!Serduszko jest cudne!

    OdpowiedzUsuń
  27. zapisuje się i ustawiam w kolejce ;)
    serducho śliczniuchne jak nie wiem co ;)
    warto poczekać ;)

    pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ustawiam się w kolejce po tak śliczne serduszki.Miło i ślicznie tu u Ciebie, na pewno będę tu zaglądać częściej.

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne serduszko. Mogę się dołączyć? nazywam się Magdalena Antosik, mój e-mail to szkofia@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. nie wiem dlaczego jeszcze mnie tu nie ma ?:) już ustawiam sie grzecznie w kolejce :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak moglam przeoczyc takie cudownosci przeznaczone na Candy, ale oczywiscie mam usprawiedliwienie ze prawie wcale mnie nie bylo przy laptopie. Bo to urlop czyli wyjazd, pozniej wiecej pracy i domowe klopoty...ale jak widze jeszcze sie zalapalam ;) Aniu dziekuje za podpowiedz :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. na poprawę humoru bardzo chętnie osłodzę sobie trochę życie ;) piekne serduszko
    uff przede mną bardzo ciężki czas ...

    OdpowiedzUsuń
  33. no, nie , nie wytrzymam, no muszę się zapisać na coś tak pięknego !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Czy ja jeszcze się załapię na to serce?
    Pozdrawiam
    www.bizugagipy.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. sliczne serduszko, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń