Who is watching me... :)

sobota, 15 maja 2010

Baletnica o niebanalnej urodzie... ;)





















 

Uszyłam "Brzydką Baletnicę nr II"... Powstała  kolejna kobita o niebanalnej urodzie, takiej hmmm... dla koneserów ,można powiedzieć !;)
Ale dziewczyna bez kompleksów jest, fika nogami , robi szpagaty na TV... aż miło popatrzeć! :) Za to rozmiarem od "prototypa" znacznie się różni. Pierwsza z czasów, kiedy  wycinałam  materiał i po krawędziach szyłam wyczyniając cuda niewidy, żeby pozszywać maciupeństwo... Dzisiejsza, "wyrośnięta" i "wylaszczona na maxa" ! ;) 
Pozdrawiam serdecznie i zmiatam do kuchni, co oznacza, że "dziecię studenckie" w domu i trzeba prowiant przygotować! ;)























23 komentarze:

  1. Piękna ! Bardzo w moim guście :) A baletki wyszły cudnie ! No napatrzeć się nie mogę na nią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietna!!!!I jaka zgrabna!!! :D Ja tez mam chec zrobic takowa ale kiedy...???? ha nie wiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. :D super jest, a jakie rumieńce różane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczegóły na kolana rzucają...za takie złote gatki posiekać bym się dała;)) I nie wiem, co chesz od jej urody - te długaśne nogi to marzenie każdej kobiety;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna jest, a jej buciki - normalnie mnie urzekły. Ależ ty masz precyzje w palcach ;o))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie bomba! :) Kobitka niesłychanie wygibaśna o nieodpartym uroku - detale cudowne. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niczego jej nie brakuje :), taka jest uroda tildy.Ubranko ma super, a baletki - tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow normalnie piękna jest wbrew temu co tam piszesz o jakieś niezateges urodzie. Jej strój - złote body i balerinki i koraliki ahhh cudo :) no i szpagat umie zrobić a to juz nie przelewki ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodka - a jakie piękne gatki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna baletnica, a te baletki.... Masz zdolne łapki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ha! Czekałam właśnie na zdjęcie szpagatu, a tu na samym końcu było, ale doczekałam się! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna lala, lala. Cudowną spódnicę ma, body seksowne i buty ach:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest przeurocza i na dodatek jaka sprawna :P a te baletki.. powaliły mnie na kolana! świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
  14. Prima Balerina z niej,ubrana jest na tip-top
    buciki baletynskie,a pod spodnicznka rewelacja w zlocie.Cudna

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoja baletnica wywołała uśmiech na mojej twarzy:)
    Pozdrowienia od anioła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też się uśmiechnęłam na jej widok. bardzo dopracowana, miodzio!

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna nauczycielka baletu.Bomba-i te baletki:}cudo,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Super baletnica! Ma swój urok.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie cudowne baletki ma ta Pani :-)

    OdpowiedzUsuń