Who is watching me... :)

sobota, 22 maja 2010

Anioł na dobranoc...
















"Dziś U nas Piękne słonko ... W czasie Niestety Tym samym, powódź wdziera ludziom Się do domów, do Prawdziwy koszmar ....
smutnawo Oj, wcale Tak miało być hasła ...
Mozé "Anioł Na Dobranoc" zdoła poprawić humor?
Uszyłam śpioszka zatem. Piżama flanelowa-obowiązkowo (!) Do łapki Dostal filcowanego misiaczka! :)
Idzie spac, bo ziewa JAK Szalony, Ze miś? Bo: "Dziecko powinno mieć każde swojego misia", "Jak Się hasła dowiedziałam dawno, Wiec i" anielski śposzek "tez ma! :),
Śpioch Bedzie W Bazarku JAK hmmm ["pańci zechce Się Posta napisać ...;)], bezpośrednio Mnie Lub u:).
Mam Nadzieje, Ze komuś wyłącznie dobry sen przyniesie ... :)

24 komentarze:

  1. fajniutki i te puchate skrzydełka sa słodkie, tylko misio taki cos smutny, ale piekny!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny śpioszek, bardzo sympatyczną ma buzię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śpioszek słodko przytulaśny ;)))
    Ale misiu (filcowany????) rozbroił mnie dokumentnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jako najwiksza wielbicielka śpiochów napisze krótko - SUPER! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności ... i Anioł Śpioszek i misiaczek:)
    Pozdrawiam optymistycznie z wilgotnego i chłodnego Śląska:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Misiaczek jest taki sympatyczny,
    Piżamka vintage flanelka, rewelacyjna Śpioszek piękny

    OdpowiedzUsuń
  7. Śpioszek cudny !!!
    Dodam tylko, że pewna osoba miała dziś na sobie piżamę w taki sam wzorek i też flanelową ;-)
    HI HI HI !!!
    Aniu serdeczne pozdrowionka posyłam Aga

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny śpioszek, ale ten misio to dopiero słodkość! :))) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. superowy !!!!A jaka ma cieplutka pizamke!!! No i przytulanka misio!!!przesliczne!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Urokliwy Spioch z misiaczkiem. Ma piękną piżamkę:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny i rzeczywiście ziewam na jego widok, więc chyba przyniesie dobry sen właścicielowi ;o))

    OdpowiedzUsuń
  12. ten anioł to juz rewelka wygląda jak z bajki i ten mis z nim no super, zapraszam do mnie i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. wspanialy aniol stroz na dobranoc :) :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny pomysł z misiem zamiast podusi

    OdpowiedzUsuń
  15. Misiaczek fantastyczny - kropka nad 'i' do cudnego śpiocha!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten misiaczek mnie rozczulił. Razem ze Śpiochem stanowią świetną parę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny śpioszek w rewelacyjnej piżamce, a do tego ten misiek bombowy jest normalnie!!! Genialny duecik Ci wyszedł :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niesamowity - piękny i naprawdę nie tylko sam ale jeszcze co niektórych może uspać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śpioszkowy anioł cudny i misio taki wypieszczony. Tworzysz cudowności
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. niesamowita jestes z tymi tidlami! a filcowy miś u ręki śpioszkowej normalnie wymiata! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Anioł Na Dobranoc naprawdę działa!
    Jak go zobaczyłam - zaczęłam ziewać!!!

    OdpowiedzUsuń