Who is watching me... :)

środa, 3 marca 2010

wyróżniona, rozpieszczona... :)

























Dziś o samych miłych rzeczach... :)  Miałam w Candy u  Almirani   szczęście!  Łaskawa maszyna losująca  wyrzuciła "moją " cyferkę, jako drugiego cukiereczka , niespodziankę... Niespodzianka wczoraj do mnie zawitała i wygląda tak  : smukła buzia, sumkłe nóżki, duże uszy i jeszcze wiecej uroku osobistego!!! ;)  Do tego ręcznie uszytego Myszaczka  dodatek taki że hoho, uwaga - duuży łączkowy materiałek bawełniany oraz dwie tzw. "tłuste ćwiartki" tildowych  tkanin i jeszcze słodziutkie kubeczki na zimowe wieczory... Możecie wierzyć, że do dziś "mordka mi się cieszy" ! Aniu - ogromnie dziękuję raz jeszcze, sprawiłaś mi moc radochy!!! :) Buzi!!!  :)
No i żeby jeszcze przyjemniej było, dziękuję za wyróżnienia  Wszystkim kochanym babeczkom, które zauważyły moje działania  i dzielę się nimi z Wami moje Kochane, proszę się częstować!  :)
Od   Ani (Almirani) 












Od  ewetki   (śliczny znaczek  autorstwa - savannah)














 









Raz jeszcze dziękuję za wszystkie wyróżnienia i prezenty ! :)

9 komentarzy:

  1. Aniu, cała przyjemność po mojej stronie :-)Przytulam cieplutko na dobranoc :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Należało się :-) GRATULACJE!!!! A nad warsztatami ciągle się zastanawiam, strasznie bym chciała. Zobaczę czy mi wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję. Ja też sądzę że się należało!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cukiereczki Ci się trafiły !!!
    Gratuluję !!!
    Materiałki napewno dobrze spożytkujesz...
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  5. NIe dziwię się,że uśmiech nie schodzi z Twego lica ;) Takie przyjemności!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje !!!same cudne rzeczy!!! :) A wyroznienia jak najbardziej sie naleza !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam do współtworzenia blogu POLSKIE WNĘTRZA. Po wyrażeniu zgody proszę o maila. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. To jeszcze kilka wyróżnień ja dorzucam od siebie:)))

    OdpowiedzUsuń