Who is watching me... :)

niedziela, 28 lutego 2010

Ogłaszam wyniki Candy! :)


Kochane babeczki niniejszym oświadczam , że "młode, niespełna trzyletnie  łapki" wyciągnęły trzy  karteczki ...Niestety  ów moment nie został uwieczniony, bo spieszyły się jak nie wiem co, do jakiś wyścigów samochodowych i zabawę w "konika ... morskiego" ;)  
Oto  kogo Kubek wybrał :

Kawka leci do -  mordki !














Herbatka do  - Pat ze Srebrnego !














Czekolada  do -  inno!














Mam nadzieję , że będzie Paniom smakować!  Proszę o namiary! :) Dziękuję  wszystkim za "liczne przybycie",  teraz dla mnie  zaczyna się czas podróżowania  po Waszych blogach... Pozdrawiam i polecam się na przyszłość! :)
Ps. wiecie, zauważyłam ,że wszystkie wylosowanki były z dnia 18 stycznia, ( a karteczki przemieszane naaaprawdę ze 100 razy!!!) , więc chyba dobry to był dzień , czy cóś? :)

14 komentarzy:

  1. No i gratuluję wygranym:) I znów idę cicho płakać w kąciku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranym :)... A owieczki zazdroszczę... Oj i to bardzo... :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Kubulkowi z całego serca... Pierwszy raz udało mi się wygrać... i to co...? To co takie tygryski jak ja lubią najbardziej...
    Duże buziaki dla Ciebie Aniu...:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :-)Ja raz jeden jedyny wygrałam candy i na tym chyba skończył się mój przydział szczęścia :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. aaaa...wygrałam???!! NAprawdę? Pierwszy raz w życiu - i to tę owieczkę, na którą się w skrytości ducha napaliłam?;)) Strasznie dziękuję, normalnie wniebowzięta jestem;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję tym, co miały szczęście. No i też trochę zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Szczęsciary takie piękności wygrać! kawa, czeko i herbata - mniam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje, takie wspaniałości wygrać to niesamowite szczęście. Dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wierzę udało się ale się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje i barrrdzo żałuję,że to nie ja

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję Tobie talentu w rękach - oraz śzczęciarom, które będą się teraz cieszyć tymi słodyczami :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wylosowanym :)

    OdpowiedzUsuń