Who is watching me... :)

poniedziałek, 22 lutego 2010

Ażurowe pisanki...



Oto kilka pisanek ażurowych zrobionych na zamówienie ... Mam nadzieję, że się spodobają nowym właścicielkom, bo dostałam dowolność w doborze wzorów, więc była samowolka. No i jeszcze jeden "odszczepieniec" na fotkach się znalazł ... To już dla mnie zostanie takie maziate ...;) Tu słówko do Penelopy-widzisz jakie mi wychodzą !!!??? Jedynie takie, które  określam niezbyt cenzuralnym słówkiem , czyli : "pos ... ne". ;) No cóż, ja decu tylko takie "po (piii) ne " potrafię zrobić, nie takie śliczne, czyste i bialutkie, ale będę próbować (do skutku, ha, ha). Poza tym obserwując zaokienny krajobraz, jakby przełamanie widzę, czyli zaklinanie wiosny na blogach miało swój sens!:) Pozrdawiam serdecznie - buziaki! :) Uwaga! Przypominam o cukierasach mnie u - zapisy do 27 lutego! Sedecznie zapraszam!

34 komentarze:

  1. jaaaaa... padam... aniołkowe rewelacyjne!!! pozostałe też super, ale ta z aniołkami mnie powaliła!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu :D te po...ne jest cudne, te białe równie cudne, wielkie brawa i nie narzekaj :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem ile pracy takie grawerowanie zajmuje... :) Tym bardziej podziwiam Twoje cuda... :)

    Pozdrawiam serdecznie... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudeńka nie wyobrażam sobie cierpliwości przy wierceniu jajek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne,nie wiem które ładniejsze

    OdpowiedzUsuń
  6. Sa cudne!!! Alez sie napilowalas ale efekt piorunujacy!!!Wspaniale!!! Ta z aniolkiem jest extra!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. O mamo, są przepiękne :-) Brakło mi słów :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow...Wow...Wow...zamawiam 5 sztuk, niech kosztuja ile chca, sa rewelacyjne, juz sobie moj kosz wielkanocny wyobrazam...:)
    Ja Ty to robisz, to niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne są te białe ażurowe ... a to po....ne jest przepiękne!!! Masz ogromny talent, masz wielki dar w rękach - robisz małe arcydzieła!

    OdpowiedzUsuń
  10. Za każdym razem mi mowę odbiera gdy widzę Twoje cudeńka - niesamowite i zachwycające...piękne!

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem zachwycona tymi pisankami,są fantastyczne:))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne ażurki... ja nadal w lesie ze swoimi;)))

    OdpowiedzUsuń
  13. No to sobie zazdrośćmy nawzajem ...ty mi tych "czyściutkich" pisanek... które tak czasem chciałabym przybrudzić i nie wychodzi ;)
    ...a ja Tobie pozazdroszczę ażurków. Wygląda na to, że moja wiertarka szybciej zardzewieje niż trafi w moje ręce.
    Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne jaja wysiedziałaś.
    Wiertareczkę mam od roku a nie zrobiłam ani jednego jajka, ale wstyd.

    OdpowiedzUsuń
  15. Braknie mi słów! Przepiękne są! Na pewno się spodobają!

    OdpowiedzUsuń
  16. O rany! Ależ cacuszka!! :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Och Kochane!!! Dzięki serdeczne za taki "big aplauz" [ps. podstawowy zwrot Egipcjan w "języku angielskim" mi się przypomniał ;)]
    Wasze przemiłe słowa, to miodzo na moje, rozdygotane wibracjami maszynerii, rączęta... ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. O rety!!! jakie one piękne, wszystkie bez wyjątku.

    OdpowiedzUsuń
  19. Niesamowite prace!!!!!! Nie mogę się napatrzeć :) :) ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. robisz je pięknie... jestem godna podziwu...

    OdpowiedzUsuń
  21. rany!!! ażurowe pisanki...pierwszy raz widzę i już się zakochałam!! Piękne są

    OdpowiedzUsuń
  22. Są przepiękne, bez wyjątku.

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj chyba będę się musiała do Ciebie ładnie uśmiechnąć aby w jakiś sposób zdobyć te cudowne jajca...

    OdpowiedzUsuń
  24. Powiedz mi jak takie cudne jajeczka?:) mogą się nie spodobać?:) Cudne są przecież, wyjątkowe i wiele pracy w nie zostało włożone! Piękne urocze, niepowtarzalne! Toż to skakać z radości na ich widok trzeba:) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak to się robi? powaliły mnie te Twoje pisanki, jesteś naprawdę utalentowana, gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniu, ja już wprawdzie pisałam co o nich sądzę ale bardzo chętnie powtórzę pod każdymi Twoimi nowymi pisankami: Podziwiam! Są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  27. TOTALNE CUDA, ANIU!!!!! JESTEŚ NIESAMOWITA!!!

    A jakie PIĘKNE FILCAKI, koniecznie je dodaj tu: http://www.craftladies.org/nasze-prace-f38/ :)

    BUZIAKIIII!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne pisaneczki, delikatne, ale z Ciebie zdolna bestyjka:)

    OdpowiedzUsuń
  29. O jejku!Nareszcie trafiłam na blog z pięknymi ażurowymi jajami!!!Długo szukałam,aż wreszcie znalazłam!Te jaja sa cudowne!!!tez mam zamiar nauczyć się tej techniki ażurowej,choć nie wiem ile mi tych wydmuszek całych zostanie:)czy są do tego jakieś specjalne wzory?:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń