Who is watching me... :)

wtorek, 2 lutego 2010

Ale jaja... :)



Ostatnio na blogach tęskno za wiosną , więc tu i ówdzie pojawiają się pierwsze jej oznaki... A to fotka z wiosenną łączką się pojawi , to jakieś pluszowe cudo okraszone wiosennymi kwiatuchami... Dołączam do fanów wiosny i w ramach zaklinania i odpędzania zimy jaja ażurowe przedstawiam ! Oznacza to, że w tzw. "wolnej chwili" - frezuję , ażuruję , wiercę... A w tej "niewolnej" - filcuję , szyję , decoupageuję , frywolitkuję, o drutach i hafcie nie wspominę! ;)Uffff "cysorz to ma klawe życie..."
Pozdrawiam wszystkich miłych gości ! :)

32 komentarze:

  1. Słów mi brak, te jajca są obłędne!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. no ludzie trzymajcie mnie...co za cuda ta Ania wyprawia!Jajka sa przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. delikatne i kruche cuda :) czy to gęsie?
    pozdrawiam cieplutko i 'z jajem'

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite te jaja!! Matko, jak Ty je robisz? Frezujesz?? Że co?? :)). Niesamowite, a do tego jak poozdabiane! No, no! Uzdolniona wszechstronnie to mało powiedziane!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach, jakie piękne jajka!!!
    Czas chyba pomyśleć o wyciągnięciu klamotów i przystąpić do dziurawienia moich.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj Kochana jajka cudne !!!
    Zupełnie nie realne...wyglądają jakby były z koronki ...
    Poprostu piękne !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadza się , to gęsie wydmuszki ! :)
    Frezowane - znaczy nawiercane, tzn. mini szlifierka , wiertła diamentowe i już... W sumie nic trudnego, tylko dłubanina przy wypełnianiu. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  8. O kobieto sama robisz takie jajka??? Naprawdę są piękne! Muszą być bardzo delikatne. Aniu, potrafisz frezować? Gdzie się tego nauczyłaś? Ja bym też chciała sie nauczyć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej - zaniemówiłam, nie mogę się napatrzeć - piękne są!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale jaja piękne :0, że ja tak nie potrafić, hm

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie niepojęte. Jak tak czasami widzę takie cuda, to dopiero widzę, jaki marny jest mój talent :-) Nie wyobrażam sobie, żebym takie jajka wyczarowała. Są rzeczy, do których niestety nie doskoczę... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. przesliczne i takie delikatne!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. no jaja sa rzeczywiscie niezle :):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już nie wiem jakich słów powinnam użyć aby dokładnie odzwierciedlały piękno Twoich prac.
    Chyba takowych nie ma w polskim słownictwie...
    Buziole Malusia...

    OdpowiedzUsuń
  15. Cuda nie jaja.
    Koronkowa robota naprawdę jest czego zazdrościć

    OdpowiedzUsuń
  16. O matko i córko! Masz najpiękniejsze jaja na świecie. ((:

    OdpowiedzUsuń
  17. Po spojrzeniu na zdjęcia, zanim przeczytałam posta, byłam przekonana, że to haft Richelieu i chciałam zakrzyknąć "szacun"! Ale jak doczytałam, że to prawdziwe wydmuszki i to frezowane, to mi szczęka opadła;) Czy jest coś, czego nie potrafisz zrobić...bo mi się wydaje, że nie;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Misterne te Twoje jajeczka aż miło. Jolinka ma rację, trzeba sięgnąć po wiertarki. Moja biedaczka juz drugi rok czeka na zmiłowanie i wzięcie jej w obroty ;) być może w tym roku ?
    Dopingujesz pierwszoklaśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. any ale piekne-korci aby spróbować

    OdpowiedzUsuń
  20. Koronkowa praca. Przepiękne robisz jajeczka.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ożesz w mordę jeża! Co to za cudeńko! I jaka technika! No nie! Normalnie padłam! Podnieście mnie! Już mnie chyba nic innego nie zaskoczy! Toż to piękność niesamowita, Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  22. Niesamowite!! Podziwiam kunszt, cierpliwość i delikatność paluszków !

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne!!! Czy trzeba jeszcze coś dodawać? Ależ Ty masz zdolne łapki!

    OdpowiedzUsuń
  24. padłam!!! nie wstanę, tak będę leżeć ;)
    piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. OOOO , takich jaj to jeszcze nie widziałam :) Cudna koronkowa robota, nie mogę wyjść z podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Widzę,że nie tylko mnie wkręciło w robienie jajuszek,ja tez od stycznia non stop robię sobie jaja,pozdrawiam Ciebie serdecznie;isia

    OdpowiedzUsuń
  27. Chciałabym bardzo kupić takie pisanki, bardzo proszę o informację na mail w jakiej cenie i w jaki sposób można je kupić? anno_@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna, koronkowa robota! Cudne i wypracowane. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne,delikatne jajeczka.
    Pozdrawiam
    P.S. Zapraszam do obejrzenia mojej dłubaniny na: http://pbeggshell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń