Who is watching me... :)

wtorek, 26 stycznia 2010

Wyróżnienia... :)

Z Nowym Rokiem miły zwyczaj obdarowywania się wyróżnieniami zozhulał się na dobre.... A że dobrych zwyczajów i odruchów nigdy dosyć to , to co dobrego dostałam - oddaję w świąt... :)
Pierwsze od Cerie - na dywanik poproszona zostałam w zacnym gronie... ;) Oddaję z przyjemnością :

Agatce vel cuba@ -libre - za niestandardowe podejście do rozwoju dziecka, czyli zabawki projektowane i szyte przez mamusię:)

Ewie vel by giraffe - za mistrzowskie szydełkowe cudeńka (jestem posiadaczką Mysi , i kocham ją bardzo! )

Monice vel Koronka - za współczesne ujęcie tematu Tildy, cudne dodatki i akcesoia :)


Drugie od Agaty przekazuję -



Uli - vel -ulla6 - za ogromną wrażliwość i magiczne "ożywianie materii" :)

Ani - vel Almirani za - ciepełko bijące z jej "zkątka" ! :)


Małgosi - vel inno - za rozpoznawalność jej projektów w świecie Tildy ! :)


Trzecie od Uli - przekazuję -

Marcie vel Titanii - za cudne witraże i artystyczne podejście do 'handmade" ! :)

Ewie vel Raj Lal - za lale i misie - toż to prawdziwy raj dla przytulanek wszelakich ! :)

Dorci vel Doris lub Trzpiot ;) - ze super działania decoupag'eowe i ekstemalne przygody... :)


Czwarte od Titanii - sobie zostawiam : jako szczególne , autorskie , jedyne , niepowtarzalne - dla mnie... Dziękuję ! :)

5 komentarzy:

  1. Gratuluję, Aniu tylu wyróżnień. Zasłużyłaś na nie :-) I dziękuję za wyróżnienie mojego bloga :-) Bardzo rzadko mi się to zdarza :-)Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, ja też mam dla Ciebie małe, osobiste wyróżnienie. Zapraszam do siebie po odbiór :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu! Dziękuję bardzo!! :)) Jaka miła niespodzianka z samego (mojego) rana :)). Bardzo mi miło.
    Tobie gratuluję Twoich, bo w pełni zasłużone!
    Pozdrawiam,
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, gratuluję wyróżnień, w pełni zasłużonych i baaardzo dziękuję, że doceniłaś moją pracę.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo Ci Aniu dziękuję i gratuluję, zasłużone te wyróżnienia :-)

    OdpowiedzUsuń