Who is watching me... :)

wtorek, 5 stycznia 2010

Tilda dla dzieci... :)



Jutro wysyłam paczkę do Miluszki, organizatorki szczytnej akcji "Tilda dla dzieci". Zobaczcie jak się ''towarzystwo" prezentuje... Mam nadzieję , że już niebawem wpadnie w ciepłe łapki maluchów...





Ps. Wiecie, że moja owca (Dolly ) została skolowana ? Co znaczy tylko tyle, że zwariowałam nieco na punkcie szycia przytulanek : szyję sobie wieczorami a to mnie kompletnie relaksuje i wycisza...
Pozdrawiam serdecznie , bywajcie ! :)

11 komentarzy:

  1. :)ojejku, jakie pieknoty... z pewnością MAluchy oszaleją na punkcie przytylaków:)
    Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudne! To ja ze swoimi mogę się pod stół ze wstydu schować;(

    OdpowiedzUsuń
  3. boskie są Twoje owce... ale nie tylko one... króliki też...

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zwierzaki! Dzieciaki zwariują na ich punkcie! Oby się tylko nie pobiły! :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Kochane, miło mi czytać tak ciepłe komentarze! :)
    Jestem pewna , że wszystkie maskotki będą urocze, bo prosto z serducha podarowane...
    Ps. Owce nie jadą ,żeby była jasność, "owce się sprzedają" - bezwstydne istoty... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj piękne przytulanki, ja również będę szyła dla Miluszki ale to będę moje początki w tym temacie i na pewno nie będ~ą takie śliczne jak Twoje. a kr~óliczki i owieczki s~ą cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  7. No i nic dziwnego - jestes w tym świetna!!

    OdpowiedzUsuń
  8. oooo jakie śliczne :) ja też próbuje, ale.... :) cienko to widze

    OdpowiedzUsuń
  9. Owieczka zwala z nóg, jest cudna. Może i ja się pokuszę, choć wątpię aby mi wyszła taka piękna :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki, żeby wyszła! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o matko ale slodkie!!! gdzies mi umknely te posty!!! :O ale juz nadrabiam :D

    OdpowiedzUsuń