Who is watching me... :)

środa, 9 grudnia 2009

Parę rzeczy na "K"


Zawzięłam się i wytwarzam... Pomimo okropnej sprawy na "Ch"- czyli choróbska w rodzinie powstało parę rzeczy na "K" - czyli kolczyki i kartki świateczne. Chorujemy już wszyscy praktycznie : córka , zięć, Kubuś znowu na zastrzykach ,( gronkowiec odzywa się non-stop co miesiąc... ) moje drugie dziewczę też i ja...
Jako , że do "twardzieli " się zaliczam, walczę ostro z infekcją... Mój sposób, to twórcze działanie , więc machnęłam parę kartek świątecznych i parę kolczyków. Kartki są w całości eksperymentalne, ponieważ do tej pory robiłam zdobione haftem krzyżykowym, a teraz czegoś nowego spróbowałam . Kolczyki mają formę moich ostatnio ulubionych gronek ,a wykonane są z kamieni też ukochanych : labradorytów i frenitu. Wystawiam je w Bazarku, może komuś się spodobają?... :)

12 komentarzy:

  1. kurcze podobają mi sie te na "k":) kolczyki piękne, kartki też, szczególnie ta z Mikołajem i ta z dziewczynką :)a chorobie się nie daj, zdrówka życzę i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo artystyczne te kolczyki :) a karteczki piękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko "ślicznościowe" :-) jak to Tygrysek mawia. Życzę dużo zdrówka:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolczyki sa swietne... lubie kwiatuszki i takie malenstwa wokolo...

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie walczysz z brzydactwami na "ch"
    Swoim twórczym działaniem odgoń te wszystkie choróbska z Twojego domu.
    Życżę zdrówka i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolczyki i karteczki piękne... Wiem coś o tym...
    Aniu... bądź dzielna i nie daj się chorobie...!
    Przesyłam dobre fluidki... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zauroczyły mnie kolczyki:) Mają coś w sobie...
    oryginalne są. Zdrowia dla Wszystkich!Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aneczko, na prawie samym dole bloga po prawej stronie dodałam obserwatorów :-) Jeśli tylko chcesz możesz się zapisać, nie jest Was dużo ;-) Buziaki-przytulaki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. co prawda moj stosunek do bizuterii jest zaden ale za to podobaja mi sie twoje kartki

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystko piekne !!!brak mi slow podziwu!!!! :*

    OdpowiedzUsuń