Who is watching me... :)

poniedziałek, 5 października 2009

Na dobranoc...

Dzisiaj jestem dobrą wróżką... To co miałam "od siebie" przekazałam, a co dobrego dostałam , zgodnie z umową w dobre ręce oddaję.....Dla osobowości które podziwiam, dla tych które w sposób metafizyczny stały się - i dzieje się ..., bo to proces! - bliskie... Dla tych , ktore mają dar tworzenia.... Ach! już wiem! Będę mała wiele osób do obdarowania , i zaszczyca mnie myśli ,że mogę to zrobić... Zatem :
Za cudny dar w rękach , orginlale spojrzenie oraz "magię " zamkniętą w istocie OOAK - wiadomo... Uli ( ullla6) - już potrafię tak fajnie zrobić, żeby się otwierało!!! :)






Ewie (Raj lal) -za czarujące rączęta. :)




Ptaszka dla - Titanii- no , nie z tego powodu żeby takowego brakowalo , (ha, ha), z tego co wiem ,ptaszkowy motyw ulubiony i ładny taki.... :)






Małgosi (inno) - w rewanżu, za wsparcie i "girll power" lub "women "raczej , kapitalny kontakt złapałyśmy - dla mnie bomba ! "Przylądkiem wyobraźni ", można rzecz całą nazwać z pewnością, więc wyróżnienie adekwatnie ,myślę.... :)

5 komentarzy:

  1. Aniu kochana ,cudnie dziekuje !!!! mam nadzieje ze taka wspaniala nagroda doda mi sil do dalszego owocnego tworzenia i sprawi ze znajdzie sie ten brakujacy czas :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję!!! Ja też uważam, że to bardzo motywujące:) No i dostać je od tak zdolnej osoby - to jest coś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. to dla mnie zaszczyt i prawdziwa przyjemność.... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, dziękuję za ptaszka :) mam nadzieję, że zasłuzyłam sobie na niego równiez swoimi pracami. Pozdrawiam :*
    Ja równiez od jakiegoś czasu przymierzam sie do przyznania kilku odznaczeń na moich ulubionych ale jeszcze tego nie robiłam wcześniej:) no i szukam jakichś nowych i ciekawych w necie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja podziękować tutaj zapomniałam... Ot, skleroza... :*

    OdpowiedzUsuń