Who is watching me... :)

poniedziałek, 5 października 2009

Candy - rozstrzygnięcie :)













Ogłaszam , że dziś w godzinach porannych odbyło się losowanie wyłaniające trzy osoby , do których trafi moje CANDY :)
Oto foto-reportaż uwieczniający ten moment. W roli sierotki Jakub - muszę przyznać , że "maszyna losująca "dość żywiołowa i trudno było nad nią zapanować, losowanie baaardzo się jej (jemu!) podobało, więc pewnie będzie powtórka, bo miłe to bardzo losować i móc kogoś obdarować...
Upominki otrzymują -
Aneladgam - zestaw pierwszy (tzn. czarne podkładki i frywolitkową broszkę + frywolitkowe drobiazgi)
blasiuk - zestaw drugi (czyli kolczyki i frywolitkowe drobiazgi )
Myśli krzyżykiem pisane - zestaw trzeci (tzn. zakładka do książki , kolczyki frywolitkowe + frywolitkowe drobiazgi)
Mam nadzieję , ze prezenty się spodobają - proszę o namiary :) Ogromnie dziękuję wszystkim za udział w przemiłej zabawie - zapraszam na przyszłość ! [ps."firma świadczy usługi dla ludności" ... jak by kto pytał , to takie piękne hasło z czasów PRL .... ] :)

13 komentarzy:

  1. Ale niespodzianka!!! Wyściskaj ode mnie "maszynę losującą" ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. yupi !!!!!!!!!!!!!!
    dziękuję "małej maszynce" !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje gratulacje dla Wylosowanych ... całusy dla Maszyny Losującej ...

    OdpowiedzUsuń
  4. moje gratulacje, dziewczyny :)

    + brawa dla cudnej "maszyny losującej" :)

    http://zaczarpwaneszydelko.ofu.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. A ten niebieski samochod to nie idzie wylosować? :D
    Gratulacje dla zwycieżczyń, szczęsciary! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się ,że dziewczyny zadowolone... :)
    Och Martuś,ten samochód to ulubione :"łol- ło", więc ciężko będzie ... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje, zazdroszczę jak nie wiem co. (((:
    Całusy. (((:

    OdpowiedzUsuń
  8. No to trzeba wyciągać gdzieś schowane czółenka i zabierać się do nauki.
    Dziewczyny, gratuluję.
    http://brbaratoja.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też zazdraszczam:) Przepiękne prezenty - gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla wylosowanych, a mnie przyjdzie upuścić łezkę w kąciku:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja również dołączam się do gratulacji też ślę buziaki dla Przystojniaczka :*

    OdpowiedzUsuń