Who is watching me... :)

czwartek, 3 września 2009

Dziko i bombowo...













Dzisiejszy dzionek dzikami się objawił... W jaki sposób? Kiedy rano Marta ( moja córka) wyjrzała przez okno,w przydomowym ogródku sąsiada zobaczyła stadko buszujących sobie beztrosko dzików... Locha z trzema pociechami przekopywała ogródek w najlepsze (a ogród przy ulicy )... Widok uroczy, warchlaki podrośnięte, machające ogonkami i taką młodą szczecinką porośnięte... Qrcze nie zrobiłam fotki z tych odwiedzin leśnych mieszkańców, ale może jeszcze się uda. Tak więc było dziko (choć i sarnio bywa zimowa porą)... A bombowo jest , bo pozłociłam moje świąteczne decu. Konturówka poszła w ruch i pierwsza porcja bombek gotowa.












W tym miejscu wypada wspomnieć o lekkiej schizofrenii w jaką wpadam z powodu decu... Mianowicie: na warsztacie jednocześnie pisanki i bombki... A i troszkę "surówek" przyszło wczoraj pocztą, jestem w niebie? No chyba... :)

11 komentarzy:

  1. super prace! brawo! juz czuć klimat swiąteczny :) zazdroszcze mozliwosci podglądania dzików i saren! musicie mieszkac w bardzo interesującej okolicy! ja to sobie moge pomarzyć

    OdpowiedzUsuń
  2. no tak - dokładnie mówiąc klimat Bożonarodzeniowo-Wielkanocny, ha, ha... Martusiu, jak na moje miasto niezbyt piękne, to mieszkamy ślicznie, blisko lasu, na uboczu i fajnie w ogóle. Okolice poza miastem mamy za to cudne , wystarczy kawałek wyjechać i już górki : Sudety i Karkonosze w zasięgu ... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bombowo to te bombki wyglądają... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. inno - do Króliczka wzdycham za to....pięknie igiełką wywijasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu,skarbie ty to chyba bedziesz musiala kilka choinek na swieta ubrac cobie nic sie nie zmarnowalo ;)

    A tak wogole to przepiekne wszystko!!! Ale ty to jestes multitalent wiec niczemu sie nie dziwie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bombki w całej swojej okazałości ... piękne!!!
    A okolicy zazdroszczę ... na uboczu, blisko lasu ... moje marzenie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ulu , proszę sobie nie żartować!!! Z Tobą tylko na wymiankę ... Twoje Maleństwa kocham i mojej buzi daję wciąż... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nio nio, jakie cudeńka:)Aleś Ty zmyślna jest:) Już się przygotowujesz na święta, czyli, że sezon decuświąteczny się rozpoczął!:D

    OdpowiedzUsuń